2024-02-04, 23:16
Medlem
Sundhetsstyrelsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hoppsasteg
Man bör gå in och läsa hennes reels. Hon bekräftar naturligtvis att hon läser tråden för att hon vänder sig direkt till Flashback.

Äntligen!
Citera
2024-02-05, 07:24
Medlem
Citat:
Man bör gå in och läsa hennes reels. Hon bekräftar naturligtvis att hon läser tråden för att hon vänder sig direkt till Flashback.

Ja och ska givetvis lägga ut screens på Fayme för att bevisa att de fortfarande är vänner efter allt som skrivits här. Varför kan hon inte bara lämna saker? Låta troll vara troll? Istället måste hon ALLTID komma med svar på tal. Någon som hade en mer hälsosam inställning till livet hade väl ryckt på axlarna och sagt "Äh de är bara några anonyma fegisar på flashback som inte har något liv". Men inte hon, undrar varför
Citera
2024-02-05, 07:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hemvarare
Ja och ska givetvis lägga ut screens på Fayme för att bevisa att de fortfarande är vänner efter allt som skrivits här. Varför kan hon inte bara lämna saker? Låta troll vara troll? Istället måste hon ALLTID komma med svar på tal. Någon som hade en mer hälsosam inställning till livet hade väl ryckt på axlarna och sagt "Äh de är bara några anonyma fegisar på flashback som inte har något liv". Men inte hon, undrar varför

Hehe ja, en svingammal screenshot som väl på något vis snarare bekräftade att de inte hänger längre.
Citera
2024-02-05, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jorja
Hehe ja, en svingammal screenshot som väl på något vis snarare bekräftade att de inte hänger längre.

Exakt. Sen så är ju hon så där lagom undvikande. Det är tex ingen här på Flashback som sagt att hon varit på Tinder, men hon antyder att det pratas om det. Då kan hon sen "bevisa" att det är fel genom att säga att just det är lögn. Att Flashback aldrig påstått det bryr ju sig ingen om. Däremot har Flashback påstått att Oskar varit på Tinder (vilket han väl var när de var separerade) och att hon varit otrogen. Det besvarar hon inte.

Samt Natashja, om du inte vill att vi ska prata om ditt privatliv, varför lägger du ut allt från vänner, till depressioner, till hur du uppfostrar barn (enligt egen utsago uppfostrar du dem könöst och lär dem att hata), och gnäller sedan när vi spekulerar? Det finns människor på Insta/Facebook som jag följer som jag inte vet någonting om, bara för att de fokuserar på en enda fråga, kanske fåglar/matlagning mm. Om du nu verkligen ville hålla ditt privatliv borta - lägg då inte upp något från det. Inget om barn, man, vänner etc. Du skriver att allt det är privat, som ditt sexliv, men säger sedan att du förlorade oskulden med Oskar. Det känns inkonsekvent, för att vara mild.

Om du skrev djupa långa, intellektuella artiklar om exempelvis feminism och inte nämnde något om ditt privatliv hade nog din tråd varit 3-4 sidor lång. Men om ens intellektuella inlägg är i stil med "jag hatar alla män och Israel bör utplånas", samtidigt som man lägger ut om vänner, kroppen och barnen, då får man nog finna sig i spekulationer.
Citera
2024-02-05, 16:54
Avslutad
Citat:
Exakt. Sen så är ju hon så där lagom undvikande. Det är tex ingen här på Flashback som sagt att hon varit på Tinder, men hon antyder att det pratas om det. Då kan hon sen "bevisa" att det är fel genom att säga att just det är lögn. Att Flashback aldrig påstått det bryr ju sig ingen om. Däremot har Flashback påstått att Oskar varit på Tinder (vilket han väl var när de var separerade) och att hon varit otrogen. Det besvarar hon inte.

Samt Natashja, om du inte vill att vi ska prata om ditt privatliv, varför lägger du ut allt från vänner, till depressioner, till hur du uppfostrar barn (enligt egen utsago uppfostrar du dem könöst och lär dem att hata), och gnäller sedan när vi spekulerar? Det finns människor på Insta/Facebook som jag följer som jag inte vet någonting om, bara för att de fokuserar på en enda fråga, kanske fåglar/matlagning mm. Om du nu verkligen ville hålla ditt privatliv borta - lägg då inte upp något från det. Inget om barn, man, vänner etc. Du skriver att allt det är privat, som ditt sexliv, men säger sedan att du förlorade oskulden med Oskar. Det känns inkonsekvent, för att vara mild.

Om du skrev djupa långa, intellektuella artiklar om exempelvis feminism och inte nämnde något om ditt privatliv hade nog din tråd varit 3-4 sidor lång. Men om ens intellektuella inlägg är i stil med "jag hatar alla män och Israel bör utplånas", samtidigt som man lägger ut om vänner, kroppen och barnen, då får man nog finna sig i spekulationer.

Hon har inte sagt att hon förlorade oskulden med Oskar. Hon sa att Oskar var den första man hon låg med efter att hon bestämt sig för att ligga runt. Då hade hon precis lämnat ett sju år långt förhållande och hon hade flera killar innan dess. Du kan väl åtminstone läsa det du kommenterar?

Att hon inte redogör för sitt samliv i detalj kan kanske bero på att hon har barn. Eller så vill hon kanske inte hänga ut en massa andra personer (exmannen och eventuella nya partners och deras barn osv.).
Citera
2024-02-05, 17:01
Avslutad
Citat:
Nej, det är väl en trådsanning som man får välja om man tror på eller inte. En eller flera personer (minns inte riktigt) har påstått att det genom säkra källor hört att Oskar kom oväntat hem och hittade LD i sängen med någon karl (ej karatetränaren som jag tidigare felaktigt påstod).

Jag tror på det för att a) det ligger i linje med LD:s beteende b) LD läser och kommenterar den här tråden. Saker som hon tycker är felaktiga brukar hon bemöta på olika sätt. Hon hade garanterat bemött otroheten om den inte var sann och sagt saker som "växte ifrån varandra" eller något. Det har hon inte gjort. Bara sagt "vi ska skiljas". Hon har varit extremt, märkvärdigt tyst om det hela. c) Oskar (och brodern Linus) verkar ju vara kärnfamiljspojkar som tar ansvar och inte går i första taget. För att Oskar, efter allt vad LD utsatt honom för, ska gå, så krävs det en extraordinär händelse. Otrohet är nog det för honom.

Men, i slutändan, om inte han, LD eller vännerna går ut med det så "vet" ju ingen. Undrar om det kanske därför det har krisat sig med vissa av LD:s vänner också. Många, särskilt de i förhållanden, kan ha väldigt svårt för såna som är otrogna.

För övrigt pratade hon tydligen på Fredrik Söderholms podd att hon inte ville uppfostra sina barn med könstillhörighet. De skulle inte få veta vad de var för något.....

Oskar har en bror till som också har skilt sig med barn. En sån sak hade varit jävligt enkel för dig att kola upp innan du börjar babbla. Du uttalar dig som om du vore nån sorts expert på Lady Dahmer men du har verkligen ingen koll på nånting så varför skulle dina teorier vara intressanta för andra?! (Och nej, jag har aldrig träffat Lady Dahmer eller nån som hon känner och jag känner ingen som gjort det. Så jag har ingen personlig koppling. Däremot läser jag på innan jag uttalar mig.)
Citera
2024-02-05, 17:09
Avslutad
Citat:
Det är intressant för det är många av de saker som vi skriver som hon direkt besvarar. Så hon följer ju verkligen tråden.

Då kanske du kan svara på varför du var otrogen? Varför du inte utbildat dig? Varför du inte jobbar? Varför du, enligt egen utsago, lär dina barn att hata? Till att börja med.

Hon har svarat på allt detta hundratals gånger. Även det om genus och barnuppfostran. Googla och läs själv? Eller vad är det du vill? Vill du ha nån sorts personlig service på lättbegripligt svenska, serverat på silverfat här i tråden? Om du är så intresserad av Lady Dahmer, varför orkar du då inte ta reda på ett jävla skit själv? Vem fan är det som är lat, bortskämd och dåligt påläst här? Du kanske egentligen inte bryr dig utan bara vill ha nån att projicera dina egna misslyckanden på? Varför tror du att andra är intresserade av dina åsikter om henne när du inte har koll på ett skit?
Citera
2024-02-05, 17:16
Avslutad
Citat:
Jag vet. Hon har väl ingen aning om hur greker tänker, möjligen har hon viss insikt i hur hennes våldsamme, ilskna alkade kidnappande pappa tänker. Om hon har rätt rörande hans beteende så tycker nog även de flesta greker att han var en jubelidiot.

Det faktum att hon drar muslimer och greker över en kam säger en hel del. A) Alla muslimer är inte lika. Tex perser mot wahabiter B) Jag utmanar henne att gå in på en krog i Aten och säga "Ja, jag tycker ni är riktiga muslimer ni". Grekerna är ju verkligen inte muslimer, och det har förstärkts genom deras långa och många krig med turkarna (lite samma fenomen i Bulgarien, korset är mer än en kristen symbol, det är också motstånd och identitet). Det enda hon lyckas säga är att hon kan inte träffat en enda grek förutom sin pappa. Greker är inte identiska med muslimer.

Hon har en bror som vuxit upp i Grekland. Brorsan och hans tjej flyttade till Sverige som vuxna och bodde hos henne i flera år. Så nej, hon har inte bara träffat en person från Grekland (pappan).
Citera
2024-02-05, 23:19
Medlem
Citat:

Nej, så var det inte. Hon la ju upp screenshots på en smskonversation med en gammal vän som hade ”hört att hon var på Tinder”. Det ryktet hade alltså inget med Flashback att göra, utan kom från hennes vän som hade hört det någonstans.
Citera
2024-02-05, 23:42
Medlem
Citat:
Jag tänker också på det. Måste vara som dag och natt för honom att umgås med någon som inte är hatisk/gnällig/lat/hatar honom för att han är man etc. Det måste vara sån rädsla hos Natashja. Både Oskar och hennes barn ser ett tydligt alternativ till hur Natashjas varande. En person som jobbar. Tar ansvar. Skrattar. Har vänner. Natashja skyller ju allt, inklusive sina egna problem (övervikt, det faktum att hon inte läst, inte jobbar mm) på alla andra, på samhället. Jag lovar att t o m hennes otrohet säkert är Oskar fel enligt henne. Hela Natashjas liv går ju ut på att slippa ta ansvar för sitt beteende. Så kommer denna, vad som förefaller, söta blondin med ett normalt beteende som både jobbar, pluggar, skattar, skrattar och har vänner och barn. Natashja måste förgås av rädsla. Bara det faktum att Nathalie (Oskars nya dam) finns, gör ju att Natashja illusoriska luftslott visas upp som den chimär det faktiskt är. Och hon visas som den bittra, lata, obegåvade hatiska person hon de facto är.

1. Vänner har hon alltid haft och visat upp rätt flitigt på sin instagram. Fanny, Amra, inez eller vad hon heter, Fayme, Antonia?

2. På vilket sätt har hon skyllt sin övervikt på samhället? Hon har väl snarare varit okej med att vara tjock och uppmanat andra till samma sak istället för att banta.

3. Skyllt det faktum att hon inte jobbar på samhället, återigen, hur? Hon har ju velat vara hemmafru.

4. ”Otroheten” lol har vi inte enats kring att det var ett troll som påstod detta? Trovärdigt att hon legat med karatetränaren, blev upptäckt av sin man, för att sedan umgås med karatetränaren ihop med hela familjen? Skrattar!
Citera
2024-02-06, 18:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Wolfmotherrocker
1. Vänner har hon alltid haft och visat upp rätt flitigt på sin instagram. Fanny, Amra, inez eller vad hon heter, Fayme, Antonia?

2. På vilket sätt har hon skyllt sin övervikt på samhället? Hon har väl snarare varit okej med att vara tjock och uppmanat andra till samma sak istället för att banta.

3. Skyllt det faktum att hon inte jobbar på samhället, återigen, hur? Hon har ju velat vara hemmafru.

4. ”Otroheten” lol har vi inte enats kring att det var ett troll som påstod detta? Trovärdigt att hon legat med karatetränaren, blev upptäckt av sin man, för att sedan umgås med karatetränaren ihop med hela familjen? Skrattar!

Exakt! Tack för din kommentar!

1. LD bemöter ju "otrohetsryktet" på Instagram genom att påpeka hur orimligt det vore.

2. En(!) anonym person påstår detta med otroheten i en Flashbacktråd. Det är det enda. Ingen annanstans ryktas det om nån otrohet. Så det kan inte ens kallas ett rykte. Och den anonyma personen hade inget som helst belägg för det, mer än att LD separerat och delade bilder från karateträningar på Instagram. Om den anonyma personen visste nåt så kunde ju hen uppgett en enda jävla detalj som styrkte att hen hade på fötterna?! Om hen nu var bekant till en bekant eller nåt sånt och visste nåt så vore det ju jävligt enkelt att bevisa detta genom att nämna en enda jävla detalj som inte vemsomhelst kan läsa på Instagram?! Du anonyma som påstod detta har ju all möjlighet att styrka ditt påstående! Gör du inte det så ljuger du och är en idiot, punkt.

3. Att ett romansrykte uppstår när en kvinna skiljer sig och postar bilder på en man är inte särskilt ovanligt. Men saken är ju den att LD började träna karate typ ett år innan (första gången) det kom ut att hon skulle separera. Och bröstoperationen gjorde hon också ett år senare. Att folk på nätet sitter och kokar ihop att både skilsmässa och operation skulle bero på att LD blivit kär i sin karatetränare är rent trams.

4. OM, säger OM, det nu HADE varit så att LD varit otrogen - ja, det hade ju inte varit så snällt mot Oskar förstås men kom igen! Är det första gången i världshistorien som nån är otrogen, skiljer sig och träffar en ny? Om det nu hade varit så, hade det varit nåt som angått hela Sverige? Hade LD varit skyldig att förklara sig offentligt och be om ursäkt till allmänheten? Brukar man göra det? Politiker och liknande makthavare är ju otrogna ibland, brukar de förklara sig och be om ursäkt till svenska folket? Är det en anledning att hata LD I grupp, snacka skit, kalla henne hora, sprida elakheter och hetsa på sociala medier?

5. Jag har följt den här tråden i många år utan att kommentera men nu kan jag inte vara tyst längre. Nån jävla gräns får det fan vara på elakheter och skit! (Nej, jag har aldrig träffat LD eller nån som känner henne. Jag känner ingen som har träffat henne eller nån som känner henne. Jag har ingen personlig koppling. Men jag snackar inte heller om sånt jag inte vet ett skit om.)

Nu har ni idiotgubbar fått härja fritt här i snart 10 år så nu fan räcker det! Ni som vet så jävla mycket om LD är varmt välkomna att utmana mig i Lady Dahmer-kunskap! Vågar ni inte? Nej, då vet man ju vad det beror på. Upp till bevis, era jävlar!
Citera
2024-02-09, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lilithseyes
Exakt! Tack för din kommentar!

1. LD bemöter ju "otrohetsryktet" på Instagram genom att påpeka hur orimligt det vore.

2. En(!) anonym person påstår detta med otroheten i en Flashbacktråd. Det är det enda. Ingen annanstans ryktas det om nån otrohet. Så det kan inte ens kallas ett rykte. Och den anonyma personen hade inget som helst belägg för det, mer än att LD separerat och delade bilder från karateträningar på Instagram. Om den anonyma personen visste nåt så kunde ju hen uppgett en enda jävla detalj som styrkte att hen hade på fötterna?! Om hen nu var bekant till en bekant eller nåt sånt och visste nåt så vore det ju jävligt enkelt att bevisa detta genom att nämna en enda jävla detalj som inte vemsomhelst kan läsa på Instagram?! Du anonyma som påstod detta har ju all möjlighet att styrka ditt påstående! Gör du inte det så ljuger du och är en idiot, punkt.

3. Att ett romansrykte uppstår när en kvinna skiljer sig och postar bilder på en man är inte särskilt ovanligt. Men saken är ju den att LD började träna karate typ ett år innan (första gången) det kom ut att hon skulle separera. Och bröstoperationen gjorde hon också ett år senare. Att folk på nätet sitter och kokar ihop att både skilsmässa och operation skulle bero på att LD blivit kär i sin karatetränare är rent trams.

4. OM, säger OM, det nu HADE varit så att LD varit otrogen - ja, det hade ju inte varit så snällt mot Oskar förstås men kom igen! Är det första gången i världshistorien som nån är otrogen, skiljer sig och träffar en ny? Om det nu hade varit så, hade det varit nåt som angått hela Sverige? Hade LD varit skyldig att förklara sig offentligt och be om ursäkt till allmänheten? Brukar man göra det? Politiker och liknande makthavare är ju otrogna ibland, brukar de förklara sig och be om ursäkt till svenska folket? Är det en anledning att hata LD I grupp, snacka skit, kalla henne hora, sprida elakheter och hetsa på sociala medier?

5. Jag har följt den här tråden i många år utan att kommentera men nu kan jag inte vara tyst längre. Nån jävla gräns får det fan vara på elakheter och skit! (Nej, jag har aldrig träffat LD eller nån som känner henne. Jag känner ingen som har träffat henne eller nån som känner henne. Jag har ingen personlig koppling. Men jag snackar inte heller om sånt jag inte vet ett skit om.)

Nu har ni idiotgubbar fått härja fritt här i snart 10 år så nu fan räcker det! Ni som vet så jävla mycket om LD är varmt välkomna att utmana mig i Lady Dahmer-kunskap! Vågar ni inte? Nej, då vet man ju vad det beror på. Upp till bevis, era jävlar!

Haha detta är en skvallertråd. Det är inte en tävling i vem som är Lady Dahmers bästa kompis. Du kanske misstog dig för att det var familjeliv?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in