2024-01-29, 19:58
Medlem
kaktusplastiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElonMust
Oskars hyllning till sin nyexaminerade flickvän på Instagram stories:

Haha, tror ni han vill trycka dit LD? 😂

Tror inte han är så småsint, han är nog bara genuint lycklig och stolt över att vara ihop med någon som hon. Måste ju vara en otrolig känsla efter att ha varit ihop med en sur och lat narcissist under så många år.
Citera
2024-01-29, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sopkvastensskaft
Kan intyga, jag sa till en dåvarande 100% grekisk pojkvän att han var praktiskt taget turk. Uppskattades inte🤪
😂😂
Citera
2024-01-29, 23:12
Medlem
Din Morsas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glasyren
Ja, att hon är antisemit är ingen tvekan.

Lady D är visserligen en narcissist, och (antar jag) bipolär/manodepressiv. Men den blinda hönan har här ändå hittat ett korn.

Antisemitism är självförsvar!
Citera
2024-01-30, 00:27
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Din Morsa
Lady D är visserligen en narcissist, och (antar jag) bipolär/manodepressiv. Men den blinda hönan har här ändå hittat ett korn.

Antisemitism är självförsvar!
Enligt Flashback är nästan alla kvinnor narcissister.
Citera
2024-01-30, 05:46
Medlem
Incendios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElonMust
Oskars hyllning till sin nyexaminerade flickvän på Instagram stories:

Haha, tror ni han vill trycka dit LD? 😂
Framförallt det där om glatt humör och att ge av sig själv....
Citera
2024-02-01, 20:21
Medlem
coconutoils avatar
Ojoj Natasha delar en story där hon skrattar åt en gammal tysk tant som skålar och säger ”heil hitler” … Natasha tycker också att alla judarna ska flytta till Tyskland

Jävla nazi. Ränderna går tydligen aldrig ur hon hatade ju svarta i sina yngre dar.
Senast redigerad av coconutoil 2024-02-01 kl. 21:20.
Citera
2024-02-01, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av coconutoil
Ojoj Natasha delar en story där hon skrattar åt en gammal tysk tant som skålar och säger ”heil hitler” … Natasha tycker också att alla judarna ska flytta till Tyskland

Jävla nazi. Ränderna går tydligen aldrig ur hon hatade ju svarta i sina yngre dar.

Jag orkar inte ens titta på hennes inlägg längre. Har blivit totalt ointressant att se på henneshelt öppna judehat, dumhet, terrorvurm och kvinnohat. Senaste tiden har verkligen belyst hennes enfald och totala oförmåga till att tänka kritiskt eller ta in andra synvinklar. Går in här ibland för att kika vad som händer men palla klicka sig fram och titta på alla 100000000 stories om hur dumma Israel är och hur onda judarna är och hur icke-vit hon själv är (LOL).

Folk må skoja om Oskar i denna tråd men vilken frigörelse detta måste vara för honom ( en frigörelse som inte innefattar tortyr, våldtäckt och kidnappning av bebisar).
Citera
2024-02-02, 08:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glasyren
Jag orkar inte ens titta på hennes inlägg längre. Har blivit totalt ointressant att se på henneshelt öppna judehat, dumhet, terrorvurm och kvinnohat. Senaste tiden har verkligen belyst hennes enfald och totala oförmåga till att tänka kritiskt eller ta in andra synvinklar. Går in här ibland för att kika vad som händer men palla klicka sig fram och titta på alla 100000000 stories om hur dumma Israel är och hur onda judarna är och hur icke-vit hon själv är (LOL).

Folk må skoja om Oskar i denna tråd men vilken frigörelse detta måste vara för honom ( en frigörelse som inte innefattar tortyr, våldtäckt och kidnappning av bebisar).

Jag tänker också på det. Måste vara som dag och natt för honom att umgås med någon som inte är hatisk/gnällig/lat/hatar honom för att han är man etc. Det måste vara sån rädsla hos Natashja. Både Oskar och hennes barn ser ett tydligt alternativ till hur Natashjas varande. En person som jobbar. Tar ansvar. Skrattar. Har vänner. Natashja skyller ju allt, inklusive sina egna problem (övervikt, det faktum att hon inte läst, inte jobbar mm) på alla andra, på samhället. Jag lovar att t o m hennes otrohet säkert är Oskar fel enligt henne. Hela Natashjas liv går ju ut på att slippa ta ansvar för sitt beteende. Så kommer denna, vad som förefaller, söta blondin med ett normalt beteende som både jobbar, pluggar, skattar, skrattar och har vänner och barn. Natashja måste förgås av rädsla. Bara det faktum att Nathalie (Oskars nya dam) finns, gör ju att Natashja illusoriska luftslott visas upp som den chimär det faktiskt är. Och hon visas som den bittra, lata, obegåvade hatiska person hon de facto är.
Citera
2024-02-02, 12:19
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hoppsasteg
Jag tänker också på det. Måste vara som dag och natt för honom att umgås med någon som inte är hatisk/gnällig/lat/hatar honom för att han är man etc.

Jag har sagt det förr, men det där kortvariga försöket till återförening måste verkligen ha drivit hem poängen för honom att kan få mycket mycket bättre än Natasha. Han blev ihop med henne när han var en ung och fattig nörd och antagligen hade begränsat med erfarenhet av kvinnor. Han stod ut med henne under alla år eftersom han kommer från en kärnfamilj där hans föräldrar fortfarande är gifta och tog det för givet att man ska undvika skilsmässa så gott det går.

Att Natasha låg med någon annan var bokstavligt talat det bästa som kunde hända honom. Han fick äntligen ursäkten att ge sig av, dejta andra kvinnor som inte är oerhört bittra, insåg antagligen att han är ett kap på dejtingmarknaden osv. Att uppleva det och sedan gå tillbaka till Natasha måste varit en ögonöppnare.

Och ja, med tanke på allt Os nya tjej jonglerar i livet så antar jag att hennes liv är rätt strukturerat, vilket för övrigt är nyttigt för barn, speciellt dom med NPF-diagnoser.
Citera
2024-02-04, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Att Natasha låg med någon annan var bokstavligt talat det bästa som kunde hända honom.

Många kommentarer om LD:s otrohet, men är det bekräftat någonstans att det var så det gick till? Från LD, Oskar eller nån annan. Säger inte att det inte har skett, men har inte sett nån källa eller kommentar från någon av dom inblandade.
Citera
2024-02-04, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av idolurban99
Många kommentarer om LD:s otrohet, men är det bekräftat någonstans att det var så det gick till? Från LD, Oskar eller nån annan. Säger inte att det inte har skett, men har inte sett nån källa eller kommentar från någon av dom inblandade.

Nej, det är väl en trådsanning som man får välja om man tror på eller inte. En eller flera personer (minns inte riktigt) har påstått att det genom säkra källor hört att Oskar kom oväntat hem och hittade LD i sängen med någon karl (ej karatetränaren som jag tidigare felaktigt påstod).

Jag tror på det för att a) det ligger i linje med LD:s beteende b) LD läser och kommenterar den här tråden. Saker som hon tycker är felaktiga brukar hon bemöta på olika sätt. Hon hade garanterat bemött otroheten om den inte var sann och sagt saker som "växte ifrån varandra" eller något. Det har hon inte gjort. Bara sagt "vi ska skiljas". Hon har varit extremt, märkvärdigt tyst om det hela. c) Oskar (och brodern Linus) verkar ju vara kärnfamiljspojkar som tar ansvar och inte går i första taget. För att Oskar, efter allt vad LD utsatt honom för, ska gå, så krävs det en extraordinär händelse. Otrohet är nog det för honom.

Men, i slutändan, om inte han, LD eller vännerna går ut med det så "vet" ju ingen. Undrar om det kanske därför det har krisat sig med vissa av LD:s vänner också. Många, särskilt de i förhållanden, kan ha väldigt svårt för såna som är otrogna.

För övrigt pratade hon tydligen på Fredrik Söderholms podd att hon inte ville uppfostra sina barn med könstillhörighet. De skulle inte få veta vad de var för något.....
Citera
2024-02-04, 23:00
Medlem
Man bör gå in och läsa hennes reels. Hon bekräftar naturligtvis att hon läser tråden för att hon vänder sig direkt till Flashback.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in