Citat:
Ursprungligen postat av
Fiffiniffi
Du kan "inte nämna bara några fåtal"....men nämner därefter ett fåtal?
Ok, NU märkte jag ord, men det var för dumt för att låta bli
Inlägg 1820 föregicks för övrigt av en stor mängd strawman-argument och felaktiga påståenden. Så ursäkta om jag poängterade att "domslut" är en del av en dom, och inte hela domen.
Vilken specifik del i 2387 hade du problem med? Du bör för övrigt notera att 2387 var riktat till trådens största ordmärkare esteban.
Japp, jag
hänvisar till sidor. Jag "nämner" däremot inte vad du har skrivit när du märker ord, för det går som sagt var inte att göra, då du gör det så pass frekvent. Korrekt uppfattat. Genomgående är dock att du märker ord och dribblar. Det är du säkert själv medveten om att du gör.
Jag har inga problem med att du märker ord.
Det jag har undringar över är att du som märker ord, har så svårt att förstå att andra skribenter vill ha
korrekt sido-hänvisning i FUP rörandes fallet. Du är väl typ den sista i tråden jag hade förväntat mig det av...
Men det är klart. Du är partisk. Och ser därmed saker så som du vill se det: märker endast ord på det du kallar "team MÄ" och har endast negativa åsikter om det du kallar "team MÄ" gör. Så du missar dina egna/"ditt teams" felaktigheter.
Du ids inte ens säga till en av skribenterna i "ditt team" när denna, helt utan belägg, påstår att målsägande är en falsk tillvitare. Du har mer svårt med att någon ur det du kallar "team MÄ" vill ha korrekt sido-hänvisning i FUP.
Man ska ha stort fog och grund för att påstå att någon är en falsk tillvitare. Visst, vi är på ett anonymt forum, men några har gjort att målsägande inte är helt anonym. Och med tanke på hur illa ansedda falska tillvitare är, så är det rent och skärt förtal att påstå att målsägande är falsk tillvitare, dessutom utan att ha några som helst belägg för det. Enligt rättsväsendet är hon ett offer: våldtäktsoffer. Och ingen falsk tillvitare.
Du kanske borde rannsaka dig själv lite. Om du nu vill att Vi*king ska få en rättvis gång genom rättsväsendet (vilket han faktiskt får, då ärendet tas upp i Hovrätten med ny försvarare), så kanske du även ska vilja målsägande detsamma, genom iaf. denna tråd? Vilket målsägande inte får, om vi inte säger ifrån när skribenter, utan belägg, kallar henne för falsk tillvitare.