Citat:
Ursprungligen postat av
TomatKungen
Jag har inga problem med att du märker ord.
Så varför tog du upp det????
Citat:
Det jag har undringar över är att du som märker ord, har så svårt att förstå att andra skribenter vill ha korrekt sido-hänvisning i FUP rörandes fallet. Du är väl typ den sista i tråden jag hade förväntat mig det av...
Är vi tillbaka på pdf-gate nu? Har du inte skämt ut dig tillräckligt på den punkten?
SNÄLLA. Ta mitt tips och släpp det. Du kommer inte övertyga en enda person om att "sida 266/328" är otydligt när man pratar om en pdf på 328 sidor. Du kommer bara se dummare ut än vad du redan gör. Bara släpp det. För din egen skull.
Citat:
Men det är klart. Du är partisk. Och ser därmed saker så som du vill se det: märker endast ord på det du kallar "team MÄ" och har endast negativa åsikter om det du kallar "team MÄ" gör. Så du missar dina egna/"ditt teams" felaktigheter.
Det är helt enkelt inte sant. Jag har gjort flera anmärkningar mot felaktigheter på "min" sida. Du hittar bara på i vanlig ordning. Jag är den enda av oss båda som bevisligen anpassat min åsikt efter den tillgängliga informationen. Du har sagt samma sak sedan dag 1.
Citat:
Du ids inte ens säga till en av skribenterna i "ditt team" påstår att målsägande är en falsk tillvitare.
Men jag håller ju om det!
Citat:
Du har mer svårt med att någon ur det du kallar "team MÄ" vill ha korrekt sido-hänvisning i FUP.
Det jag anmärkte på var att ni bråkade om något som var hur tydligt som helst, t o m för en 5 åring. Med Downs syndrom. Plus att micro SJÄLV sen hänvisade fel. Stor humor.
Citat:
Man ska ha stort fog och grund för att påstå att någon är en falsk tillvitare.
Håller med. Och det gäller även att kalla någon för våldtäktsman, inte sant?
Citat:
Du kanske borde rannsaka dig själv lite. Om du nu vill att Vi*king ska få en rättvis gång genom rättsväsendet (vilket han faktiskt får, då ärendet tas upp i Hovrätten med ny försvarare), så kanske du även ska vilja målsägande detsamma, genom iaf. denna tråd? Vilket målsägande inte får, om vi inte säger ifrån när skribenter, utan belägg, kallar henne för falsk tillvitare.
Men det finns ju belägg. Jag har gett hur mycket som helst. Team MÄ har dock flytt fråga efter fråga efter fråga. Så skyll inte på mig.