2024-02-04, 13:22
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Det spelar ingen roll - den finns ju med, eller hur.

Men den är inte numrerad, vilket var det du hakade upp dig på. Vilket självmål

Citat:
328 däremot .. den finns inte med.

I pdf:en finns sida 328 med, vilket uppenbarligen var vad som avsågs när det skrev "sida 266/328"

Citat:
Färdig tjafsat med dig om detta nu.

Jaså, nu vill du inte prata sidnummer längre? Det har inte att göra med att du precis blev ägd igen?
Citera
2024-02-04, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fiffiniffi
Ok, så låt oss undersöka saken. Jag skriver några saker här under som endast kommer från MÄ och som inte kan styrkas på annat sätt, så kan du berätta vilka av dem du tror är sanna. Ok?

1) "MÄ sa "nej" flera gånger"

2) "Blåmärkena kommer från samlaget med V"

3) "MÄ var passiv under hela samlaget"

4) "MÄ har aldrig varit intresserad V"

1. Hon sa "nej". Flera gånger har varken hon eller jag påstått. Ett "nej" räcker dock gott och väl. Han borde ha slutat redan då. Och ja: jag tror betydligt mer på detta utifrån alla andra omständigheter som pekar på att målsägande inte ville ha Vi*king än på Vi*kings porr-novellsversion. Han som tror att när målsägande tittade på honom, så kanske det var en flirt... Han låter minst sagt verklighetsfrånvänd i sina förhör... Hon låter mer trovärdig i sina förhör. och därav tror jag att hon faktiskt sagt "nej".

2. Rättsmedicinalverket styrker målsägandes version att blåmärkena kom till av grepp med händerna vid ett bord. Därav tror jag helt och fullt ut på att blåmärkena kommit till av grepp med händerna vid ett bord. Jag litar på Rättsmedicinalverkets kompetens i det fallet.

3. Passiv? Nej, det har jag aldrig påstått att hon har varit. Inte målsägande heller. Hon har ju bla. gått till bordet med Vi*king. Att gå är en aktiv handling.

4. Exakt. Det är ju tydligt om man ser till snap-konversationen med Z. Och tydligt även när man läser Vi*kings förhör, han är inte ens helt säker, men tror/övertolkar in intresse. Men är ändå inte helt säker.

Gör man en analys av samtliga förhör, samtlig information i fallet. Så blir det för mig tydligt att våldtäkt har skett. Och att Vi*king är förövaren. Denna analys och slutsats görs även av Tingsrätten och de har tom. hört både målsägande, Viking och vittnen vid rättegången. Och kan således bilda sig en ännu klarare bild av det hela, än vad vi som bara läst FUP och dom kan. Jag litar på deras kompetens.

Så. blir det tydligare för dig nu? Det är i mångt och mycket stödbevisningen/bevisen som gör att jag litar på målsägandes version av händelseförloppet och att det var en våldtäkt.
Citera
2024-02-04, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Hon svarar inte ja eller bekräftar det du hävdar .. läs vidare.

Det var då han vänt mig om och höll fast mig ner mot sängen och det var då jag gav upp.

Stämmer det då att du särade på benen?
Han hade sitt ben däremellan och fick in sin hand mellan mina ben.

Hon säger inte att hon särat på några ben för att han skall komma åt.
Hon säger att han hade sitt ben mellan hennes och därmed kom åt med handen. Ingenstans i det finns någon yttring om vilja eller samspel.

Måste du förvränga det hon säger så innebär det sannolikt att du själv inser att Viking är skyldig.

Men för helvete…
Hur kan man vara så makalöst tappad att man inte begriper att hon vill undanhålla sin egen del i det här?

Hon svarar ju inte ens på polisens frågor.
”Stämmer det då att du särade på benen?” ska besvaras med ja eller nej. Inte ”han fick ner sin hand däremellan”.

Det blir ännu tydligare när man läser hennes svar angående om hon skickat bilder till V på snapchat: ”På snapchat skickar man bilder”.
Såhär svarar någon som är rädd för att säga för mycket.
Det är lika tydligt som när de i Parlamentet inte får svara ”ja” eller ”nej” och vrider sig för att undvika det.
Polisen som förhörde borde inte godtagit dessa svar.
Men det görs naturligtvis med påstådda våldtäktsoffer eftersom det är en dödssynd att ifrågasätta dem, som förtydligas i den här tråden och av samtyckeslagen.

Rättsröta.
Citera
2024-02-04, 13:30
Medlem
flashmaners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Esteban-II
Vilka ord skulle du själv använda för att beskriva den situation där GM upprepande tvingar på BO sina händer trots att hon avvisar varje sådan kränkning av sin fysiska integritet?

Du upprepar dina lögner ser jag. Det har inte förekommit något tvång, och jag kan inte ange några "ord" som jag själv "skulle använda" för att beskriva något som du lögnaktigt påstår skulle ha skett, eftersom det inte skedde.

Hon bjöd in killen hon själv kallade för fuckboy att sova tillsammans med henne i sin säng. Han började smeka henne, hon var initialt motsträvig men sedan hade de sex med varandra i två timmar. Det där är inget nytt och jag har förklarat min bild av vad som skedde flera gånger tidigare i tråden.
Citera
2024-02-04, 13:30
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Hon låter mer trovärdig i sina förhör. och därav tror jag att hon faktiskt sagt "nej".

Citat:
2. Rättsmedicinalverket styrker målsägandes version att blåmärkena kom till av grepp med händerna vid ett bord. Därav tror jag helt och fullt ut på att blåmärkena kommit till av grepp med händerna vid ett bord. Jag litar på Rättsmedicinalverkets kompetens i det fallet.

LÖGN. Igen. Det är helt omöjligt att kommunicera med dig. Du har blivit rättad om det här hur många gånger som helst men fortsätter påstå det. DU ÄCKLAR MIG.

Citat:
4. Exakt. Det är ju tydligt om man ser till snap-konversationen med Z. Och tydligt även när man läser Vi*kings förhör, han är inte ens helt säker, men tror/övertolkar in intresse. Men är ändå inte helt säker.

Talar för:
- MÄ:s ord
- Vissa Sms till Z
- MÄ ska ha sagt till J en tid innan händelsen att V hade "skum vibe"

Talar mot:
- V:s ord
- MÄ skickar urringad bild till V
- MÄ säger sig inte känna till denna bild, fastän den styrks av vittnesmål
- MÄ bjöd in V mitt i natten att sova över
- MÄ välkomnade honom i nattlinne och trosor fastän hon hade gott om tid att byta om och själv uttryck att hon borde byta om
- MÄ gick direkt med på att dela säng
- MÄ hade inte tagit fram madrass
- MÄ pratade med V om sitt trassliga förhållande
- MÄ hade en omfattande snapchat-historik med V
- Vissa Sms med Z
- MÄ har sagt till J att V påminner om ett ex till henne
- V ska ha sagt till E en tid innan händelsen att han och MÄ är intresserade av varandra

Citat:
Så. blir det tydligare för dig nu? Det är i mångt och mycket stödbevisningen/bevisen som gör att jag litar på målsägandes version av händelseförloppet och att det var en våldtäkt.

Citera
2024-02-04, 13:32
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Gör man en analys av samtliga förhör, samtlig information i fallet. Så blir det för mig tydligt att våldtäkt har skett. Och att Vi*king är förövaren. Denna analys och slutsats görs även av Tingsrätten och de har tom. hört både målsägande, Viking och vittnen vid rättegången. Och kan således bilda sig en ännu klarare bild av det hela, än vad vi som bara läst FUP och dom kan. Jag litar på deras kompetens.

För övrigt så sa du exakt samma saker innan fup hade kommit, så det är helt enkelt inte sant att du baserar din åsikt på något som står i fup.

Till skillnad från mig som bytte åsikt när fup kom.
Citera
2024-02-04, 13:37
Medlem
flashmaners avatar
Citat:

Varför fortsätter du att ljuga om detta när du vet att det inte är så?
Varför detta maniska behov av att ljuga hela tiden? Är du mytoman?

RMV har sagt att skadorna är förenliga med ett sådant skeende. Det enda de säger är alltså att det inte kan uteslutas att de tillkom så. Men det finns ingenting som säger att de inte lika gärna kan ha uppkommit när hon utövat sin sport judo, där hon tillhör Sverige-eliten. Så hon tränar säkert flera gånger i veckan.
Citera
2024-02-04, 13:38
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thyrsos2
Men för helvete…
Hur kan man vara så makalöst tappad att man inte begriper att hon vill undanhålla sin egen del i det här?

Hon svarar ju inte ens på polisens frågor.
”Stämmer det då att du särade på benen?” ska besvaras med ja eller nej. Inte ”han fick ner sin hand däremellan”.

Det blir ännu tydligare när man läser hennes svar angående om hon skickat bilder till V på snapchat: ”På snapchat skickar man bilder”.
Såhär svarar någon som är rädd för att säga för mycket.
Det är lika tydligt som när de i Parlamentet inte får svara ”ja” eller ”nej” och vrider sig för att undvika det.
Polisen som förhörde borde inte godtagit dessa svar.
Men det görs naturligtvis med påstådda våldtäktsoffer eftersom det är en dödssynd att ifrågasätta dem, som förtydligas i den här tråden och av samtyckeslagen.

Rättsröta.

Exakt så. Och ändå hänvisar folk till att polis, vårdpersonal och nån jävla kurator ska ha sett på MÄ att hon var upprörd. Vad folk måste förstå är att de inte kritiskt granskar hennes uppträdande eller berättelse i någon som helst väsentlig mening. Förhören är ett utmärkt exempel på det. Hon släpps undan med totala icke-svar och uppenbart kontraintuitiva svar gång på gång. Ingen uppföljning görs.

”På snapchat skickar man bilder”. Herrejösses. Helt sjukt, det här borde aldrig ens ha gått till åtal.
Citera
2024-02-04, 13:39
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashmaner
RMV har sagt att skadorna är förenliga med ett sådant skeende. Det enda de säger är alltså att det inte kan uteslutas att de tillkom så. Men det finns ingenting som säger att de inte lika gärna kan ha uppkommit när hon utövat sin sport judo, där hon tillhör Sverige-eliten. Så hon tränar säkert flera gånger i veckan.

Och även OM de kom till vid samlaget så är det inte oförenligt med V:s berättelse, oavsett. Så det är en fullständig nothing-burger.
Citera
2024-02-04, 13:40
Medlem
Citat:
Men den är inte numrerad, vilket var det du hakade upp dig på. Vilket självmål

I pdf:en finns sida 328 med, vilket uppenbarligen var vad som avsågs när det skrev "sida 266/328"

Jaså, nu vill du inte prata sidnummer längre? Det har inte att göra med att du precis blev ägd igen?

Det finns många elaka kommentarer i tråden, men nu tar du väl ändå priset?! Tänk dig stackars bipolära Micro som äntligen har hittat en öppning, en fiende har hänvisat till PDF:ens sida och inte fup:ens sida! Påhejad av Tomaten, som såklart inte klarar självständigt tänkande, har hon äntligen segern i sikte - men hennes brist på erfarenhet av att läsa igenom förundersökningsprotokoll gör att hon själv inte har förstått. I sin iver av särskrivningar och med gråten i halsen och tårar i ögonen hafsar hon ur sig "det spelar ingen roll". Skäms på dig!

Citat:
Sid 9 i domen är enda gången det nämns, tror jag. Vid tiden för förhören tror jag hon gick kvar.

"Hon hoppade av utbildningen eftersom det var jobbigt att träffa människor som känner Viking."

Det förklarar varför jag inte hittade det i fup, tack.
Citera
2024-02-04, 13:44
Medlem
Revejs avatar
Citat:
Jag förstod ärligt talat inte vad du menade med det inlägget. Inte då och inte nu. Det var svammel från din sida. Så jag skrev ett svar på det jag trodde du menade med ditt inlägg.
Var snäll och bara sluta skriv.
Du förstår inte de enklaste saker.
Hur kan du tro att du har någon som helst kunskap inom detta rättsfall.

Jag förstår att det är mycket känslor inblandade. Men du och Mikro 13 skriver bara dynga och klarar inte att bemöta enkla frågeställningar.

Kolla en sammanställning av det ni skrivit så ser du att det är enormt pinsamt för er.
Citera
2024-02-04, 13:45
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varian
Det finns många elaka kommentarer i tråden, men nu tar du väl ändå priset?! Tänk dig stackars bipolära Micro som äntligen har hittat en öppning, en fiende har hänvisat till PDF:ens sida och inte fup:ens sida! Påhejad av Tomaten, som såklart inte klarar självständigt tänkande, har hon äntligen segern i sikte - men hennes brist på erfarenhet av att läsa igenom förundersökningsprotokoll gör att hon själv inte har förstått. I sin iver av särskrivningar och med gråten i halsen och tårar i ögonen hafsar hon ur sig "det spelar ingen roll". Skäms på dig!

Haha, jag ber ödmjukast om ursäkt

Det är så roligt hur de inte ens kan erkänna en sån hör fullständig icke-grej. Hur svältfödd kan man vara egentligen på framgång i tråden?

Snälla Micro och Tomaten: Ingen bryr sig om pdf-gate egentligen, var bara ärliga och säg att ni gjorde bort er. Det ser bara så fånigt ut när ni kör en quadruple-down på en fråga där ni helt uppenbart har fel
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in