Citat:
Ursprungligen postat av
TomatKungen
Hon låter mer trovärdig i sina förhör. och därav tror jag att hon faktiskt sagt "nej".
Citat:
2. Rättsmedicinalverket styrker målsägandes version att blåmärkena kom till av grepp med händerna vid ett bord. Därav tror jag helt och fullt ut på att blåmärkena kommit till av grepp med händerna vid ett bord. Jag litar på Rättsmedicinalverkets kompetens i det fallet.
LÖGN. Igen. Det är helt omöjligt att kommunicera med dig. Du har blivit rättad om det här hur många gånger som helst men fortsätter påstå det. DU ÄCKLAR MIG.
Citat:
4. Exakt. Det är ju tydligt om man ser till snap-konversationen med Z. Och tydligt även när man läser Vi*kings förhör, han är inte ens helt säker, men tror/övertolkar in intresse. Men är ändå inte helt säker.
Talar för:
- MÄ:s ord
- Vissa Sms till Z
- MÄ ska ha sagt till J en tid innan händelsen att V hade "skum vibe"
Talar mot:
- V:s ord
- MÄ skickar urringad bild till V
- MÄ säger sig inte känna till denna bild, fastän den styrks av vittnesmål
- MÄ bjöd in V mitt i natten att sova över
- MÄ välkomnade honom i nattlinne och trosor fastän hon hade gott om tid att byta om och själv uttryck att hon borde byta om
- MÄ gick direkt med på att dela säng
- MÄ hade inte tagit fram madrass
- MÄ pratade med V om sitt trassliga förhållande
- MÄ hade en omfattande snapchat-historik med V
- Vissa Sms med Z
- MÄ har sagt till J att V påminner om ett ex till henne
- V ska ha sagt till E en tid innan händelsen att han och MÄ är intresserade av varandra
Citat:
Så. blir det tydligare för dig nu? Det är i mångt och mycket stödbevisningen/bevisen som gör att jag litar på målsägandes version av händelseförloppet och att det var en våldtäkt.