2024-02-04, 11:55
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Jag tolkar det som att kvinnan inte knep ihop med benen, snarare motsatsen, särade på benen. Märk inte ord.

Sidorna i fup är märkta längst ned till höger, det är detta jag hänvisar till, gör dig inte dummare än du är.
Hon svarar inte ja eller bekräftar det du hävdar .. läs vidare.

Det var då han vänt mig om och höll fast mig ner mot sängen och det var då jag gav upp.

Stämmer det då att du särade på benen?
Han hade sitt ben däremellan och fick in sin hand mellan mina ben.

Hon säger inte att hon särat på några ben för att han skall komma åt.
Hon säger att han hade sitt ben mellan hennes och därmed kom åt med handen. Ingenstans i det finns någon yttring om vilja eller samspel.

Måste du förvränga det hon säger så innebär det sannolikt att du själv inser att Viking är skyldig.
Citera
2024-02-04, 11:57
Medlem
Revejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Nu beskriver jag rädslan hos målsägande kopplat till Vi*kings våldskapital.
Målsägande själv uppger att hon är rädd att skadas och därav gör vad Vi*king säger åt henne att göra. Givetvis är det så att hon fattar att han med sitt våldskapital kan göra henne illa. Strypa henne till döds tex.
Så var ditt svar på frågan ja eller nej?
Citera
2024-02-04, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Revej
Så var ditt svar på frågan ja eller nej?

Vilken fråga?
Citera
2024-02-04, 11:59
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Fup 272/328

Här tillstår kvinnan att hon inte gör motstånd fysiskt eller verbalt när det som motsvarar samlag i lagens mening sker, hon gav upp. Hon lät det ske.

Fup 262/328.

Där berättar kvinnan att hon börjar ge upp lite lätt, det är innan mannen penetrerar henne med fingrarna.

266/328.

Här talar kvinnan i termer av ....var inte helt med på det...

Hon var alltså med på det till viss del.
Sidan 328 existerar inte. Sidnumret sitter högst upp till höger

Sidan 266

Du säger att du hamnar i chock, beskriv mer vad händer med din kropp.
Jag blev väl ganska (gråter!) som jag inser typ vad som kommer hända typ, men också att jag
inte har nånting, jag kan inte göra nåt för att få det att inte hända.
Jag blir lite så fast, känner
jag mig typ.

Visar du på nåt sätt när du ligger där när han har börjat att penetrera dig att du inte
är med på det.
Jag ligger ju helt still och försöker liksom ba typ andas för liksom lugnt och jag tror ändå att
han märker det för han, han verka lite typ skeptisk, men sen så körde han bara vidare ändå.
Och sen eftersom jag puttat bort honom innan när han började hångla med mig och sa, nej jag
vill inte, så måste han på ändå nåt sätt ha fattat, att jag inte helt var med på det. Men att jag
vet inte, han tänkte väl att okej om hon gav upp nu så är hon väl fine med det.
Det var den
uppfattningen det kändes som då.

Du är ger lögnaktiga tolkningar på det hon berättar.

Vilket visar att sanningen inte stöder ditt blaj.
Senast redigerad av micro113 2024-02-04 kl. 12:08.
Citera
2024-02-04, 12:05
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Nej, det är inte "hur lätt som helst" att lyfta upp 70kg fullvuxen människa på ett bord, om man är en otränad klenis.

Men för en vältränad person så går det, men man behöver ta i. Vi*king måste därav vara vältränad. Och starkare än målsägande.

Du är verkligen ett skämt
Citera
2024-02-04, 12:07
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Inte har du skrivit det till mig. Länka ditt inlägg om detta.

Finns i min trådhistorik om du är intresserad.
Citera
2024-02-04, 12:12
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varian
Vilken sida stod det på? Jag använde sökord i fup men hittade det ändå inte nu.

Sid 9 i domen är enda gången det nämns, tror jag. Vid tiden för förhören tror jag hon gick kvar.

"Hon hoppade av utbildningen eftersom det var jobbigt att träffa människor som känner Viking."
Citera
2024-02-04, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fiffiniffi
Du är verkligen ett skämt

Jaså, du.

Jag har barn som väger under 70kg. Trots att jag är stark och vältränad så är det tex. svårare att bära upp dem på ett bord, än att bära dem i famnen nära kroppen. Så fort man har en rörelse bortifrån sin egen kropp i stående position - utåt framåt (vilket man behöver göra om man ska lyfta upp någon på ett bord) så krävs det aktivering av andra muskelgrupper. Och dessa behöver därmed också vara vältränade. Är dessa muskelpartier vältränade så är man rent generellt väldigt stark. Vi*king är helt klart stark. Starkare än målsägande, helt klart. Jag må vara en amatör när det kommer till kampsport, men fan inte när det kommer till styrka och styrketräning och aktivering av olika muskelgrupper.

och oavsett vad: han hörsammar inte hennes "nej" och motstånd, utan fortsätter ändå och penetrerar henne. Vilket är våldtäkt. Oavsett om han är klen eller stark.
Senast redigerad av TomatKungen 2024-02-04 kl. 12:15.
Citera
2024-02-04, 12:14
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Sidan 328 existerar för övrigt inte. FuP är 327 sidor - och sid 326 och 327 är delgivning av Fup till Viking.

Pdf-en är 328 sidor. T o m borde väl förstå vad som menas då? Falska lilla råtta
Citera
2024-02-04, 12:16
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Jag må vara en amatör när det kommer till kampsport,

Bland annat.

Citat:
men fan inte när det kommer till styrka och styrketräning och aktivering av olika muskelgrupper.

Jo.

Citat:
och oavsett vad: han hörsammar inte hennes "nej" och motstånd, utan fortsätter ändå och penetrerar henne.

Enligt henne. Du visar bara din bias.
Citera
2024-02-04, 12:19
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiffiniffi
Pdf-en är 328 sidor. T o m borde väl förstå vad som menas då? Falska lilla råtta
Detta är vad 328 i PDF:en innehåller - (sid 327 i FUP)

Underrättelse/Delgivning jml RB 23:18a

Inget vittnesmål alltså .. till och med en klappskalle som du borde väl inse att sidhänvisning utgår från dokumentets numrering

Sidan existerar inte i Fup - och sista sidan är inte ett vittnesmål från någon utan en delgivnining.
Men det förvånar mig inte att ni kan läsa in saker som överhuvudtaget inte står - det sysslar ni ju med hela tiden.
Citera
2024-02-04, 12:20
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Jaså du, så du var en fluga på väggen där med målsägande och Vi*king och såg det hela?

De enda två som med säkerhet vet vad som hänt är Vi*king och målsägande. Och ser man alla sammantagen information i ärendet så visar den röda tråden mer på våldtäkt än på falsk tillvitelse.

Din falska lilla råtta, det är DU som hela tiden tar hennes ord som sanning. Jag har t ex upprepade gånger bett dig citera EN ENDA omständighet som jag håller för sann som endast kommer från V. Och du har inte kunnat nämna någon.

Patetiska människa
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in