Citat:
Ursprungligen postat av
Fiffiniffi
Det var du som tog upp att du har svarat kring detta med Borås-fallet, när jag bad dig länka till ditt inlägg, så tyckte du att jag kunde leta rätt på det själv i din post-historik. Vilket jag anser är rimligt av dig om du inte vill lägga ner energi på det. Och jag anser det därmed rimligt av mig att skriva samma sak till dig: om du är nyfiken på att se där du märker ord, så kan du kolla i din egen post-historik, eftersom jag inte vill lägga ner energi på det. Jag vet ju däremot att du har märkt ord. Vi har haft en del metadiskussioner i tråden kring just detta.
I en liten ruta i FUP, så kan man välja sida så bläddras man ner till den sidan. Då är det viktigt att hänvisa till korrekt sidnummer. Annars hamnar man någon annanstans i FUP. Och då denna FUP är på över 300 sidor, är det inte så att man kanske känner för att själv leta rätt på rätt sida. Gäller att sido-hänvisa korrekt.
Finns inget småsint i att vilja få korrekt sido-hänvisning i en över 300 sidor lång FUP. Tom. om du skriver en uppsats och hänvisar till en viss sida i en 12 sidor lång artikel, så ska du hänvisa till rätt sida.
I övrigt så är Vi*king dömd. Och det står för mig klart att detta rör sig om en våldtäkt. Det är mer du som tycks vilja dribbla bort detta faktum.