2024-01-28, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sopkvastensskaft
Hon bröt ihop av bägge delar. Både cancern (vore konstigt annars, cancer är vidrigt) och föräldrarnas skilsmässa.

Hon bröt ihop fullständigt när föräldrarna skildes, gick i terapi i flera år och åt antidepp pga det. Som vanligt var det extra jobbigt för henne för hon är "mellanbarn.. En tes hon körde i många år så fort det var någonting som kunde tolkas som en motgång i livet.
Citera
2024-01-28, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissAntrophy
Hon bröt ihop fullständigt när föräldrarna skildes, gick i terapi i flera år och åt antidepp pga det. Som vanligt var det extra jobbigt för henne för hon är "mellanbarn.. En tes hon körde i många år så fort det var någonting som kunde tolkas som en motgång i livet.
Haha, fullträff. Kunde ej sagt det bättre själv.
Citera
2024-01-28, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KCutrone
Hånfullt? Ha. Hon är ju ett proppmätt ”kulturbaaaaaaarn” på alla sätt och vis, inte alls bara för att hon är tjock (nej jag tycker inte hon har blivit smal nej). Hon är så jävla självgod och åker räkmacka genom livet pga pappa så det kan gott stå kvar.

Hon är smal?
Citera
2024-01-28, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tistelfeber
Säg att du skämtar! Menar du på allvar att det år 2024 är osunt att inte ta sin makes efternamn?

Självklart.
Citera
2024-01-29, 12:40
Medlem
"Om jag ska vara ärlig så här jag aldrig varit intresserad av ålder". Ändå ett helt inlägg på temat ålder. Varför ens nämna att man fyller år och hur mkt om det nu är ointressant? Hade en kollega en gång som konstant upprepade att ålder var ointressant - har aldrig träffat nån som varit så fixerad vid ålder och sitt åldrande. Man kan ju filosofera om åren som gått som Elsa gör utan att nämna siffror. Dagens inlägg andas helt klart 40-årsångest, och självupptagenhet.
Citera
2024-01-30, 07:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skitarg99
Hon är smal?

Nä, fotomodeller är smala. Elsa har inte en smal kropp. Jämför med Sofia W?
Citera
2024-01-30, 07:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solinvictus86
Ja men faktiskt. Kanske inte i andra fall men i hennes fall så känns det som ännu en yttring av hennes osunda fixering vid föräldrarnas liv och äktenskap.

Håller med. De flesta nepo-babies i USA har ju inte den kända förälderns efternamn, kanske för att kunna iaf låtsas att man gör ngt själv. Poängen är väl att ha en gemensam familj. Då får alla heta antingen Billgren, Pontus för byta, eller så heter alla hans efternamn. Uppdelat känns väldigt märkligt.
Citera
2024-01-30, 09:07
Medlem
Då var det dags för hennes träningsresa 10.0. Allt är bara en upprepning satt på ett loop som varas var 12:e vecka. Inget nytt!
Citera
2024-01-30, 09:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trash-Panda84
Då var det dags för hennes träningsresa 10.0. Allt är bara en upprepning satt på ett loop som varas var 12:e vecka. Inget nytt!
Verkligen en loop! Alla inlägg är numera en obehaglig insyn i hennes eget ältande och självfixering.
Citera
2024-01-30, 12:07
Medlem
Sardinbruss avatar
Tyckte den här formuleringen vad skojig: "Jag hade panikångestattacker och ville bara bli glad, för min familjs skull, mig själv brydde jag mig inte särskilt mycket om."

Nej, Elsa bryr sig inte om Elsa, det är sedan länge känt. Hennes yrkesval är väl ett gott bevis på det om något.
Citera
2024-01-30, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trash-Panda84
Hon garderar sig mot att bli anklagad för upprepning genom att uppmana ointresserade att skrolla vidare!
Citera
2024-01-30, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fridafogel99
Hon garderar sig mot att bli anklagad för upprepning genom att uppmana ointresserade att skrolla vidare!

Hahaha! Ja, hennes ”träningsresa” alltså… aldrig sett maken på fel användning av ett ord. Hon har alltså ”gjort en resa” totalt otränad till lite mindre totalt otränad. Ha ha ha
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in