2024-02-03, 13:11
  #5845
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Jag gillar inte henne. Så ni vet!

Men är ni utan livserfarenhet?

Definitivt inte. Tvärt om
2024-02-03, 13:29
  #5846
Medlem
Klandervärd ska tydligen bevaka nyhetsvärdet på dom livar och videor som kommer upp den dagen från kl14:00!
Han ska m.a.o inte befinna sig på plats!
2024-02-03, 13:43
  #5847
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Jag gillar inte henne. Så ni vet!

Men är ni utan livserfarenhet?

Känns som du tycker hon ska ha frikort för att hon har diagnoser?

Kolla här, jag har tagit mig igenom ett nästan 20 år opiatmissbruk. Har begått extremt mycket brott för att finansiera mitt missbruk. Brott som jag erkänt och tagit mitt straff för. Tycker du då att jag borde gapat diagnoser i tingsrätten? Hävda att jag inte ska ha ngt straff för jag har ptsd och bipolaritet? Nepp så funkar det ju inte. Jag har tagit mitt straff och jag har försökt enbart begå bra handlingar nu när jag är ren, försöka skapa lite bra karma för allt pissigt jag gjort.

Bumbi däremot beter sig som en fitta konstant, finns ingen hejd på tågkraschen och psykvård, kommun etc står bara med skygglappar gör ögonen och låtsas som ingenting.. jag tror hon kan vara farlig på riktigt, dagen kommer då hon hamnar i en rejäl jäkla psykos och typ hugger ner nån oskyldig förbipasserande på gatan. Hon har inte på internet att göra. Tycker folk med diagnoser ska ta sitt liv. Tänk om man som 10 år med autism ser hennes sjuka uttalanden och personen mår dåligt, den hade lika gärna kunnat ta sitt liv för stt bumbi spyr ur sig äckliga saker..

Normala människor får ta konsekvenserna av sitt egna handlande, förutom drottningen själv som tror hon är Britney Spears... till slut får man bara nog och det är precis där jag är nu.
2024-02-03, 13:56
  #5848
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SMART4SS
Det var jag som skickade mailet.

Du har INTE skickat det mailet, det var jag som skrev det. Även om bumbi inte är läskunnig och skyller det på Luzzje... vad får du ut av att ta på dig ett mail som du faktiskt inte har någon del i?
Är detta uppmärksamhet du gillar eller? Det blir lätt lite pinsamt om man ljuger om en fruktansvärt uppenbar sak som någon lätt kan motbevisa..
2024-02-03, 14:12
  #5849
Medlem
BUMBI DIN DUMMA JÄVEL!
Det var JAG som skrev mailet du ranta om hela natten. Men du är ju inte läskunnig för fem öre. Om du tittar på underskriften så står det Louise, inte Loviisa. Så du har hängt ut och hotat henne och hennes familj på fel grunder.

Du får gärna komma efter mig, finns INGET du kan göra som skadar mig. Har vart med om alldeles för mycket saker i livet för att ens höja på ögonbrynet över en sån som dig.

Du har ingen fantasi heller så vet du kommer gapa att jag missbrukar och sen komma efter min familj.
Du vill inte ha mig som fiende, det kan jag looova dig. Men testa för all del vettja.. Du väcker psykopaten i mig till liv då vettu.. Säger bara GO FOR IT!
2024-02-03, 14:24
  #5850
Medlem
Emelie har i live berättat att hon tänker beväpna sig med kniv när hon går ut. Detta sades förra året. Tror dock inte att hon gjort det men det visar på hur paranoid hon är.
Hon filmar även omgivningen runt/bakom henne för att se om någon följer efter henne.

Chrille har dessutom berättat att han köpt morfintabletter av Emelie, 2 st för 200kr tror jag det var. Det var i en live på TikTok.

Det kan väl inte vara lagligt?
2024-02-03, 14:37
  #5851
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PsychoBlonde
Känns som du tycker hon ska ha frikort för att hon har diagnoser?

Kolla här, jag har tagit mig igenom ett nästan 20 år opiatmissbruk. Har begått extremt mycket brott för att finansiera mitt missbruk. Brott som jag erkänt och tagit mitt straff för. Tycker du då att jag borde gapat diagnoser i tingsrätten? Hävda att jag inte ska ha ngt straff för jag har ptsd och bipolaritet? Nepp så funkar det ju inte. Jag har tagit mitt straff och jag har försökt enbart begå bra handlingar nu när jag är ren, försöka skapa lite bra karma för allt pissigt jag gjort.

Bumbi däremot beter sig som en fitta konstant, finns ingen hejd på tågkraschen och psykvård, kommun etc står bara med skygglappar gör ögonen och låtsas som ingenting.. jag tror hon kan vara farlig på riktigt, dagen kommer då hon hamnar i en rejäl jäkla psykos och typ hugger ner nån oskyldig förbipasserande på gatan. Hon har inte på internet att göra. Tycker folk med diagnoser ska ta sitt liv. Tänk om man som 10 år med autism ser hennes sjuka uttalanden och personen mår dåligt, den hade lika gärna kunnat ta sitt liv för stt bumbi spyr ur sig äckliga saker..

Normala människor får ta konsekvenserna av sitt egna handlande, förutom drottningen själv som tror hon är Britney Spears... till slut får man bara nog och det är precis där jag är nu.

Nu är det inte en tråd om ditt mående.

Resurserna som slösas på dravel och besattheten här är osund.
2024-02-03, 14:44
  #5852
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PsychoBlonde
BUMBI DIN DUMMA JÄVEL!
Det var JAG som skrev mailet du ranta om hela natten. Men du är ju inte läskunnig för fem öre. Om du tittar på underskriften så står det Louise, inte Loviisa. Så du har hängt ut och hotat henne och hennes familj på fel grunder.

Du får gärna komma efter mig, finns INGET du kan göra som skadar mig. Har vart med om alldeles för mycket saker i livet för att ens höja på ögonbrynet över en sån som dig.

Du har ingen fantasi heller så vet du kommer gapa att jag missbrukar och sen komma efter min familj.
Du vill inte ha mig som fiende, det kan jag looova dig. Men testa för all del vettja.. Du väcker psykopaten i mig till liv då vettu.. Säger bara GO FOR IT!

Drottningen var ju vaken länge så hon sover nog ännu, men snart är det nog full rulle på storys hahahahaha
2024-02-03, 15:06
  #5853
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Nu är det inte en tråd om ditt mående.

Resurserna som slösas på dravel och besattheten här är osund.

Nej det vet jag, säger bara att jag är fruktansvärt less på folk som skriker diagnos så fort det blir lite jobbigt.

Vilka resurser har vi slösat på då menar du? Hade förstått det om jag exempelvis uppmanat folk att ringa 112 och ambulanser hade slösats på. Men det gör bumbi så bra själv när hon behöver lite påfyllning av morfinlagret. Känns som du är bitter på att din syster ej fått vård och det ska gå ut över alla här? Har jag fel?
2024-02-03, 15:09
  #5854
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av escorpiao
Drottningen var ju vaken länge så hon sover nog ännu, men snart är det nog full rulle på storys hahahahaha

Roliga är att jag om jag ville, hade kunnat plocka ner varenda en av hennes sociala medier. Inte jag personligen men vet definitivt en eller två som skulle kunna göra lite magi med en dator. Så väntar spänt på hennes attack när hon vaknat. Hon kan inte göra någon skada mot mig som jag tidigare inte upplevt. 🤷‍♀️
2024-02-03, 15:13
  #5855
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PsychoBlonde
Nej det vet jag, säger bara att jag är fruktansvärt less på folk som skriker diagnos så fort det blir lite jobbigt.

Vilka resurser har vi slösat på då menar du? Hade förstått det om jag exempelvis uppmanat folk att ringa 112 och ambulanser hade slösats på. Men det gör bumbi så bra själv när hon behöver lite påfyllning av morfinlagret. Känns som du är bitter på att din syster ej fått vård och det ska gå ut över alla här? Har jag fel?


Ja.

Men då är vi på samma sida.
2024-02-03, 15:44
  #5856
Medlem
Tänk att på Tisdag ska vi få se Bumbi möta Von.Pigpelt. Det mötet kommer bli oerhört intressant! Tror faktiskt Bumbi är rädd. Ska hennes 72åriga förvaltare agera bodyguard? 😂

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in