Citat:
Ursprungligen postat av
vichy6
Jag gillar inte henne. Så ni vet!
Men är ni utan livserfarenhet?
Känns som du tycker hon ska ha frikort för att hon har diagnoser?
Kolla här, jag har tagit mig igenom ett nästan 20 år opiatmissbruk. Har begått extremt mycket brott för att finansiera mitt missbruk. Brott som jag erkänt och tagit mitt straff för. Tycker du då att jag borde gapat diagnoser i tingsrätten? Hävda att jag inte ska ha ngt straff för jag har ptsd och bipolaritet? Nepp så funkar det ju inte. Jag har tagit mitt straff och jag har försökt enbart begå bra handlingar nu när jag är ren, försöka skapa lite bra karma för allt pissigt jag gjort.
Bumbi däremot beter sig som en fitta konstant, finns ingen hejd på tågkraschen och psykvård, kommun etc står bara med skygglappar gör ögonen och låtsas som ingenting.. jag tror hon kan vara farlig på riktigt, dagen kommer då hon hamnar i en rejäl jäkla psykos och typ hugger ner nån oskyldig förbipasserande på gatan. Hon har inte på internet att göra. Tycker folk med diagnoser ska ta sitt liv. Tänk om man som 10 år med autism ser hennes sjuka uttalanden och personen mår dåligt, den hade lika gärna kunnat ta sitt liv för stt bumbi spyr ur sig äckliga saker..
Normala människor får ta konsekvenserna av sitt egna handlande, förutom drottningen själv som tror hon är Britney Spears... till slut får man bara nog och det är precis där jag är nu.