Citat:
Ursprungligen postat av
Von.pigpelt
Fy fan dåren har suttit ett halvt dygn och babblat nonstop nonsens.
Hon är i riktigt kasst skick nu.
Bra jobbat förvaltare och kommun.
Men antar att det är karma som kryper ifatt henne sakta men säkert.
Fatta om hon kommer sitta och svamla så här i tingsrätten😂👌
Men hon kanske har några fungerande hjärnceller kvar och bestämmer sig att hålla sig nykter dagarna innan förhandlingen och sova lite. (Tips från coachen )
Hon blir värre och värre vid varje live.
Går snabbt utför.
Du har inte koll på hur många som på riktigt mår dåligt?
Hur många som inte får hjälp alls?
Det här börjar ju bli helt sinnes.
Om ni har en svårt psykiskt sjuk person i er närhet…. då blir det svårt att få hjälp t o m när man vet att de håller på att dö.
Eran fanclub av skit och idiotiska anmälningar…
Har ni levt i verkligheten?
Har ni fått samtal från sjukhuset när en anhörig ligger i respirator?
Inte har internet och äter chips????
Den muppen som skrev det borde leva lite till. För att förstå.