2024-02-03, 11:57
Medlem
vichy6s avatar
Jag tror inte du skrev mejlet för att vara elak. Tror du själv velat ha mer hjälp.

Och så dyker det upp en person som man kan klistra det på.
2024-02-03, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Jag tror inte du skrev mejlet för att vara elak. Tror du själv velat ha mer hjälp.

Och så dyker det upp en person som man kan klistra det på.

Nej främst handlar det om att hon hotar folk, hotar barn med stryk för dom inre ger henne pengar, fuckar så att folk som verkligen är sjuka inte få ersättning från fk och hon gör allt utan minsta konsekvens..

Men pga jag vet att hon är sjuk så tycker jag hon behöver hjälp. Hon har ett äckligt beteende mot alla, uppmanar till falska anmälningar när hon inte blir struken medhårs och listan kan göras lång. Det måste bli ett stopp på henne..

Jodå, jag får bra hjälp faktiskt. Har en LARO mottagning som backar mig i alla lägen, dom gör allt och lite till för mig. Däremot har samhället svikit bumbi, ingen orkar ta tag i henne.. alla skickar henne från ställe till ställe... vilket jag tyvärr förstår. Hon anser allt är lögn i mailet men bevisen ligger ju ute på nätet gör alla art se. Då är man verkligen DELUSIONAL
2024-02-03, 12:11
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PsychoBlonde
Nej främst handlar det om att hon hotar folk, hotar barn med stryk för dom inre ger henne pengar, fuckar så att folk som verkligen är sjuka inte få ersättning från fk och hon gör allt utan minsta konsekvens..

Men pga jag vet att hon är sjuk så tycker jag hon behöver hjälp. Hon har ett äckligt beteende mot alla, uppmanar till falska anmälningar när hon inte blir struken medhårs och listan kan göras lång. Det måste bli ett stopp på henne..

Jodå, jag får bra hjälp faktiskt. Har en LARO mottagning som backar mig i alla lägen, dom gör allt och lite till för mig. Däremot har samhället svikit bumbi, ingen orkar ta tag i henne.. alla skickar henne från ställe till ställe... vilket jag tyvärr förstår. Hon anser allt är lögn i mailet men bevisen ligger ju ute på nätet gör alla art se. Då är man verkligen DELUSIONAL

Då fattar jag vart du kommer ifrån.

Men hon är ju inte en av de sjukare.
2024-02-03, 12:32
Medlem
Allt som sägs om bumbi är från hennes livar och instagram storys! Ingen behöver ljuga om henne hon lägger ut allt och även alla för den delen med!
Exempel som hände för några veckor sedan: Syster S vill inte svara henne på dm eller hjälpa med pengar till internet, då plötsligt spyr bumbi ut hat och personliga saker (på en låst instagram) utan dess like över systern. När hon fått sin vilja igenom är plötsligt systern så gullig och världens bästa och smartaste syster igen tills nästa gång!

Bumbi är faktiskt kriminell en utpressare för får hon inte sina pengar så hotar hon tills någon lyder!
Som hon själv säger senast i natt hon ger sig aldrig utan hon blir bara värre, hon ska ha sin vilja igenom till varje pris!

Jo Bumbi tiktok kontot du sålde här om dagen för att kunna köpa substanser och sen spela upp resten på Wisho.
Dom pengarna måste du deklarera som inkomster! Du förstår man kan inte smita från skatten när man är den stora influensern alla har ögonen på dig!
Senast redigerad av escorpiao 2024-02-03 kl. 12:42.
2024-02-03, 12:35
Medlem
Citat:
Då fattar jag vart du kommer ifrån.

Men hon är ju inte en av de sjukare.

Eftersom Emelie sitter online och har många följare, många barn och unga. Så blir det så många som drabbas av henne. Både hennes hot och hur hon manipulerar människor. Det är väldigt många som hon attackerat och ibland hela grupper av folk. Tex att alla barn med diagnoser ska dö.
Jag har en normal intellektuell förmåga men tyckte det var kul att se hennes spellives när jag upptäckte Emelie i somras. Hon hade även alltid en silkeslen röst när hon bad om pengar så jag är en av dom som lånat ut pengar för att sen bli blockad och jag är inte ensam om det.
Hade emelie inte varit "offentlig" och bara hållt sitt beteende för sig själv så hade ingen brytt sig
2024-02-03, 12:40
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ddevilsmom
Eftersom Emelie sitter online och har många följare, många barn och unga. Så blir det så många som drabbas av henne. Både hennes hot och hur hon manipulerar människor. Det är väldigt många som hon attackerat och ibland hela grupper av folk. Tex att alla barn med diagnoser ska dö.
Jag har en normal intellektuell förmåga men tyckte det var kul att se hennes spellives när jag upptäckte Emelie i somras. Hon hade även alltid en silkeslen röst när hon bad om pengar så jag är en av dom som lånat ut pengar för att sen bli blockad och jag är inte ensam om det.
Hade emelie inte varit "offentlig" och bara hållt sitt beteende för sig själv så hade ingen brytt sig

Jag har själv kollat på mycket.

Men att skriva till Tingsrätten och leka omtänksam?

Anmäl konton, anmäl scam. Anmäl konkreta hot! Inte att ett personnamn nämns i samband med barn och cigarett.

Det som händer nu är en semla i Emelies låtsasliv.

Pengar. Hon blir uppmärksammad.

Klandervärd ska till Tingsrätten live

Jeeezzz for fuggzz sejk
2024-02-03, 12:52
Medlem
Citat:

Anmäl konton, anmäl scam. Anmäl konkreta hot! Inte att ett personnamn nämns i samband med barn och cigarett.

Jeeezzz for fuggzz sejk

Som sagt hon livesänder allt och den som tittat har väl sett hur hennes liv går fullständigt utför och att hon inte skulle klara att vara utan sin förvaltare. Innan hon fick förvaltare så spelade hon upp hyror och höll på att bli vräkt. Nu spelar hon upp nästintill varenda krona hon tar ut från OF på sitt undangömda konto och även hela veckopengen hon får av förvaltaren. Varje vecka sitter hon och gråter eller gnäller över att hon inte har pengar till mat, internet eller basala grejer. Så man kan ju gissa hur det skulle gå om hon fick sköta sin ekonomi själv. Hon förtjänar inte omtänksamheten att några skriver brev till TR för att hjälpa henne. Så det är jävligt stort att vissa ändå väljer att göra det.
2024-02-03, 12:55
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ddevilsmom
Som sagt hon livesänder allt och den som tittat har väl sett hur hennes liv går fullständigt utför och att hon inte skulle klara att vara utan sin förvaltare. Innan hon fick förvaltare så spelade hon upp hyror och höll på att bli vräkt. Nu spelar hon upp nästintill varenda krona hon tar ut från OF på sitt undangömda konto och även hela veckopengen hon får av förvaltaren. Varje vecka sitter hon och gråter eller gnäller över att hon inte har pengar till mat, internet eller basala grejer. Så man kan ju gissa hur det skulle gå om hon fick sköta sin ekonomi själv. Hon förtjänar inte omtänksamheten att några skriver brev till TR för att hjälpa henne. Så det är jävligt stort att vissa ändå väljer att göra det.

Och åter igen låt henne. Blockad*2

Samma som min extremt sjuka syster.

Det är ingen lek.
2024-02-03, 12:57
Medlem
Citat:

Jeeezzz for fuggzz sejk

Jag leker absolut inte omtänksam. För min del får hon gärna brinna i helvettet men inser också hon är sjuk och behöver hjälp. Däremot måste det bli ett slut på all skit hon gör mot oskyldigt folk. Hon har inte på sociala medier att göra för hon gär enbart skada där...

Och samhället står bredvid och ser på utan att lyfta ett finger. Hon behöver professionell vård och bli fråntagen internet på obestämd tid!
2024-02-03, 12:59
Medlem
vichy6s avatar
Helt OT men funderade på att anmäla min syster för bidragsfusk.

Man får ta ställning här.

Är Emelie frisk? Anmäl

Är Hon sjuk? Låt bli

Jag tänker det senare. Och varför skulle jag…. så många som mår sämre.

Fokus?
2024-02-03, 13:01
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PsychoBlonde
Jag leker absolut inte omtänksam. För min del får hon gärna brinna i helvettet men inser också hon är sjuk och behöver hjälp. Däremot måste det bli ett slut på all skit hon gör mot oskyldigt folk. Hon har inte på sociala medier att göra för hon gär enbart skada där...

Och samhället står bredvid och ser på utan att lyfta ett finger. Hon behöver professionell vård och bli fråntagen internet på obestämd tid!

Vilket samhälle?

Om man ska gulla med såna som henne lär ingen få komma till VC.

Detta vet du.
2024-02-03, 13:03
Medlem
vichy6s avatar
Jag gillar inte henne. Så ni vet!

Men är ni utan livserfarenhet?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in