Citat:
Ursprungligen postat av
Luzzje
Ja det har sannerligen gått ut för. Nu skriver jag allt det här och menar 100% allvar. Jag är orolig för hennes skull. Om inte psykosen redan är här så är den bara runt knuten. Pratar om onda ögat, ser och hör saker i sin lägenhet, är misstänksam mot folk (blockar folk randomly från sina följa listor), ja listan kan göras lång. Det är verkligen synd att absolut ingen orosanmälan tas på allvar i Ängelholms kommun utan allt man gör är förgäves. Det spelar ju ingen roll om man varnar för vad som är på väg att hända.
Tror helt ärligt det är bättre att dåren får sitt frispel helt och hållet, först då lär psykvården och kommunen ta det på allvar.
Är jag orolig över bumbi?
Nej jag kunde verkligen inte bry mig mindre om henne och hennes mående, dock så är jag mer orolig för allmänhetens säkerhet om det slår över för pillerpundarn.
Vet inte hur det fungerar med LVM och spelmissbruk, faller kanske under samma princip som narkotika/alkohol.
Hur som helst borde systrarna som älskar henne så mycket ta sig lite i kragen och få in henne på ett behandlingshem, ni höll ju på att lösa det varför blev det inget av det?
Bara ett litet tips från coachen.
Undra om hon kommer vara i skick att snacka den 6feb 14:30.
Återstår att se.