2024-01-23, 21:25
Medlem
ElDivinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gubbe242
Spelat bort alla pengarna igen. Har hon nåt kvar till hyran tro?

Garanterat nej. Tydligen har hon ju inte återkommit till förvaltaren på två veckor, ignorerat hennes meddelanden och samtal samt så har hon väl spelar för cirka 1000 kr varje dag senaste veckan?
2024-01-23, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ElDivino
Från vilken dag/tid?
Idag på klandervärds video runt ca 55 minuter
Senast redigerad av Ddevilsmom 2024-01-23 kl. 21:29.
2024-01-23, 22:10
Medlem
Luzzjes avatar
Citat:
Garanterat nej. Tydligen har hon ju inte återkommit till förvaltaren på två veckor, ignorerat hennes meddelanden och samtal samt så har hon väl spelar för cirka 1000 kr varje dag senaste veckan?

Hon sa häromdagen att dom hade lagt undan pengar till nästa hyra "precis" så antar att hon gett några små slantar till förvaltaren. Men är det verkligen OK att hon duckar hennes samtal i 2 veckor?!
2024-01-23, 22:20
Medlem
ElDivinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luzzje
Hon sa häromdagen att dom hade lagt undan pengar till nästa hyra "precis" så antar att hon gett några små slantar till förvaltaren. Men är det verkligen OK att hon duckar hennes samtal i 2 veckor?!

Verkligen inte OK, och hon sa på live häromdagen att hon ignorerat för förvaltaren har frågat efter pengarna från OF och Dumbi har såklart spelat upp dem samt shoppat.
2024-01-23, 22:21
Medlem
Luzzjes avatar
Citat:
Verkligen inte OK, och hon sa på live häromdagen att hon ignorerat för förvaltaren har frågat efter pengarna från OF och Dumbi har såklart spelat upp dem samt shoppat.

Nice... dags att skriva ännu ett mejl....
2024-01-23, 22:49
Medlem
Som jag sagt innan. Hon hör och ser saker:

https://vm.tiktok.com/ZGer1vuXD/
2024-01-23, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av purplesparrow

Jösses.
2024-01-23, 22:54
Medlem
Luzzjes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av purplesparrow

Ja det har sannerligen gått ut för. Nu skriver jag allt det här och menar 100% allvar. Jag är orolig för hennes skull. Om inte psykosen redan är här så är den bara runt knuten. Pratar om onda ögat, ser och hör saker i sin lägenhet, är misstänksam mot folk (blockar folk randomly från sina följa listor), ja listan kan göras lång. Det är verkligen synd att absolut ingen orosanmälan tas på allvar i Ängelholms kommun utan allt man gör är förgäves. Det spelar ju ingen roll om man varnar för vad som är på väg att hända.
2024-01-24, 06:54
Medlem
Ska bli intressant att höra vad fan förvaltaren ska säga i tingsrätten nu när Bumbi duckat henne i 2 veckor.

Von gris, vore fan underbart fall du kunde ljudinspela spektaklet!
2024-01-24, 06:58
Medlem
Nu sitter hon på Twitch och försöker hitta någon sida där hon kan sätta in 46kr att spela för. Det om något är maniskt beteende..
2024-01-24, 07:19
Medlem
Von.griss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luzzje
Ja det har sannerligen gått ut för. Nu skriver jag allt det här och menar 100% allvar. Jag är orolig för hennes skull. Om inte psykosen redan är här så är den bara runt knuten. Pratar om onda ögat, ser och hör saker i sin lägenhet, är misstänksam mot folk (blockar folk randomly från sina följa listor), ja listan kan göras lång. Det är verkligen synd att absolut ingen orosanmälan tas på allvar i Ängelholms kommun utan allt man gör är förgäves. Det spelar ju ingen roll om man varnar för vad som är på väg att hända.

Tror helt ärligt det är bättre att dåren får sitt frispel helt och hållet, först då lär psykvården och kommunen ta det på allvar.

Är jag orolig över bumbi?
Nej jag kunde verkligen inte bry mig mindre om henne och hennes mående, dock så är jag mer orolig för allmänhetens säkerhet om det slår över för pillerpundarn.

Vet inte hur det fungerar med LVM och spelmissbruk, faller kanske under samma princip som narkotika/alkohol.
Hur som helst borde systrarna som älskar henne så mycket ta sig lite i kragen och få in henne på ett behandlingshem, ni höll ju på att lösa det varför blev det inget av det?
Bara ett litet tips från coachen.

Undra om hon kommer vara i skick att snacka den 6feb 14:30.
Återstår att se.
2024-01-24, 07:20
Medlem
Von.griss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av escorpiao
Det finns rykten angående fastigheten men inget jag har fakta på så jag kan inte säga nått ännu!
Men det finns dom som jobbar på det. Dom ska besöka grannarna för intervju, samtidigt berättar dom om bumbi ifall hon dyker upp i kvarteret.

Bordell/swingersklubb.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in