2024-02-02, 17:10
  #5797
Medlem
abandoftrusts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luzzje
Hon har läst upp att hon har schizofreni, intellektuell funktionsnedsättning och bipolär. Hon nekar dock till de sistnämnda (trots att hon läste upp diagnoserna själv).

Låter rimligt, synd att mental sjukhusen stängde på 80 talet.
Det hade blivit billigare för skattebetalarna att ha såna som henne där tex.
Några tabletter om dagen och vandra runt som en zombie istället för att leka på tik tok
tigga pengar och billig i drift är hon inte då hon inte förstår värdet i pengar.
Svaga psykiska individer som henne brukar oftast hamna hos nån kyrkosekt som Jehovas eller Mormoner. Lär nog komma kärleksbrev från kyrkan till henne som hon går på och sedan är hon fast hos dem.
2024-02-02, 18:11
  #5798
Medlem
TheyCallMeTKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godofasgaard
Ja ge sig på andras barn är ynkligt hon är ett litet fegt kräk.

Hoppas hon får vad hon förtjänar

Det är ju inte första gången Bimbo hotar barn liksom... Är väl nåt år sen hon ville döda alla barn och hoppades att de fick cancer och dog.
2024-02-02, 18:13
  #5799
Medlem
Snälla alla som kommer åt bumbis insta, emeliebumbi2. Gå in och rösta för att hon ska färga håret blont ytterligare en gång.
__________________
Senast redigerad av SlagHammarBank 2024-02-02 kl. 18:16.
2024-02-02, 18:30
  #5800
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SlagHammarBank
Snälla alla som kommer åt bumbis insta, emeliebumbi2. Gå in och rösta för att hon ska färga håret blont ytterligare en gång.

Hoppas verkligen hon gör det så det är ännu värre ut inför på tisdag 😂

BTW hon är live på YT nu
2024-02-02, 18:42
  #5801
Medlem
Luzzjes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PsychoBlonde
Ärligt känns hon inte super bipolär, är det själv. Men sen bor jag ju inte inne i hennes huvud så vet ju inte exakt vad som försiggår där. Dom två förstnämnda känns dock mer troliga.

Ja.. hon nekar till sin IF också. Men det är ju rätt så tydligt att hon har det. Hon kan ju inte sköta ett hushåll överhuvudtaget. Köper redbull och nonstop för sina sista pengar istället för riktig mat. Sen sitter hon och tigger för hon är så hungrig. Som ett jävla barn.
2024-02-02, 18:59
  #5802
Medlem
SMART4SSs avatar
En snabb fråga, eller två blir det.

1. Ni som sitter och härjar och hatar på Bumbin, dom skruvade sakerna Bumbin håller på med, är ni införstådda med att det är en väldigt sjuk människa?

2. Vad vill ni uppnå med det ni skriver här i tråden?

Trevlig Helg <3
2024-02-02, 19:06
  #5803
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SMART4SS
En snabb fråga, eller två blir det.

1. Ni som sitter och härjar och hatar på Bumbin, dom skruvade sakerna Bumbin håller på med, är ni införstådda med att det är en väldigt sjuk människa?

2. Vad vill ni uppnå med det ni skriver här i tråden?

Trevlig Helg <3

Du har svaret på båda dina frågor i tråden.
Trevlig helgläsning!
2024-02-02, 19:09
  #5804
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yuliza
Jag instämmer i din uppfattning om bipolär sjukdom. Jag har också den diagnosen och ser absolut ingenting av vad jag upplevt, sett eller lärt mig under åren. Under hela den tiden jag följt henne har jag aldrig sett henne depressiv. Visst kan vissa svänga ofta, t.o.m. flera gånger per dag men det är ju ett akut tillstånd som kräver vård på avdelning. Det borde de ha snappat upp i hennes vårdkontakter. Hon medicinerar heller inte alls för bipolär sjukdom så jag tror det är något som hänger kvar hos försäkringskassan och där tycker väl EB bara det är bekvämt att ha många diagnoser.

Däremot ser jag det inte ofta pratas om borderline men det känner jag mer igen i henne från nära vänner som haft borderline. Att hon är så lättkränkt, tror att folk vill henne illa och hennes humör som kan svänga på en femöring tyder på det. I kombination med andra sjukdomar.


Den köper jag. Baserat på en närstående med bipolaritet.
2024-02-02, 19:47
  #5805
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SMART4SS
En snabb fråga, eller två blir det.

1. Ni som sitter och härjar och hatar på Bumbin, dom skruvade sakerna Bumbin håller på med, är ni införstådda med att det är en väldigt sjuk människa?

2. Vad vill ni uppnå med det ni skriver här i tråden?

Trevlig Helg <3

En snabb fråga till dig som tom vill låtsas att du haft en kärleksrelation med dumbi.
Tycker du att det är ok att syssla med bedrägeri och penningtvätt samt försöka smita undan skatt och bidragsfuska? Och dessutom hänga ut oskyldiga människor, hota, luras, stjäla pengar och bete sig för att man själv har diagnoser? Tycker du inte att man då behöver stå till svars för det?
Hon är ju inte sjukare än att hon klarar av att göra dessa saker, med mer.
2024-02-02, 20:03
  #5806
Medlem
SMART4SSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yuliza
Du har svaret på båda dina frågor i tråden.
Trevlig helgläsning!
Nu förstår jag inte, om du inte vill svara på mina frågor varför ens citera min frågeställning?

Citat:
Ursprungligen postat av Ddevilsmom
En snabb fråga till dig som tom vill låtsas att du haft en kärleksrelation med dumbi.
Tycker du att det är ok att syssla med bedrägeri och penningtvätt samt försöka smita undan skatt och bidragsfuska? Och dessutom hänga ut oskyldiga människor, hota, luras, stjäla pengar och bete sig för att man själv har diagnoser? Tycker du inte att man då behöver stå till svars för det?
Hon är ju inte sjukare än att hon klarar av att göra dessa saker, med mer.

Samma gäller dig, varför ens citera om du inte vill svara på mina enkla frågor?
2024-02-02, 20:26
  #5807
Medlem
Devonias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SMART4SS
En snabb fråga, eller två blir det.

1. Ni som sitter och härjar och hatar på Bumbin, dom skruvade sakerna Bumbin håller på med, är ni införstådda med att det är en väldigt sjuk människa?

2. Vad vill ni uppnå med det ni skriver här i tråden?

Trevlig Helg <3

Svar
1. Ja

2. Först var det att hjälpa, stötta och peppa henne. Det var hon totalt ointresserad av utan var rent ut sagt väldigt elak, hon ljuger ständigt och utnyttjar folk så fort det går. Hon utnyttjade samhället till att göda sitt spelmissbruk. Numer vill folk bara få bort henne från sociala medier eftersom en så sjuk och elak människa inte ska ges chansen att utnyttja andra.

Jag har en följdfråga
1. Varför undrar du om du läst tråden?

Trevlig helg!
2024-02-02, 20:29
  #5808
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luzzje
Ja.. hon nekar till sin IF också. Men det är ju rätt så tydligt att hon har det. Hon kan ju inte sköta ett hushåll överhuvudtaget. Köper redbull och nonstop för sina sista pengar istället för riktig mat. Sen sitter hon och tigger för hon är så hungrig. Som ett jävla barn.

Att hon har IF är inger jag nekar till, inte att hon är Schitzofren heller, säger bara att jag tror ingen som är bipolär håller med om att hon uppvisar dom tecknen. Sen art människan har stannat sin utveckling på typ 12 år I bästa fall, det håller jag däremot fet mycket med i. Hon är en kränkning mot alla barn typ 😆

Sammanfattningsvis, jag rycker bumbi är totalt fucked i huvudet på ALLA sätt och vis. Säger bara att jag kan betta mitt liv på att hon just inte är bipolär. Och det baserar jag inte på att bumbi själv nekar till det, för teor inte ett ord på henne. Men jag har själv den diagnosen & känner folk med den med och hon stämmer inte ens in 20%
__________________
Senast redigerad av PsychoBlonde 2024-02-02 kl. 20:33.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in