2024-02-02, 13:28
  #5785
Medlem
Von.pigpelts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ddevilsmom
Hon gjorde ett par reels inne på sjukhuset. Men det kan ju även det ha varit ett spel för galleriet. Hon kan lika gärna varit där för sin spruta i skinkan eller bara för att tjata om opiater. Who knows.... vad tror du? Time Will tell?

Tror med största sannolikhet att det var dags för sprutan isåfall, hon hade babblat för jävla maniskt om skiten känns det som.

Men kan ha helt fel nu.
Hon kan även vara för djupt nere i spelträsket nu så hon släpper allt annat.
😂 var underbart igår når paniken slog henne och hon visade mail/konton/telefonnummer.

Folk synade hennes lögn direkt om att det var ett gammalt nr, ”jag använder ändå inte detta nr!”
5 sekunder senare ringer det flera gånger. 👍

Nu kommer även Skatteverket/tingsrätten/kronofogden få uppgifter om hennes utländska konto där hennes Onlyfans pengar som hon inte skattar för kommer in på. 🖕🏻
Så tackar ödmjukast för IBAN numret.

Som det kan gå.

Hur ska detta sluta?
Som du sa ”time will tell.”
2024-02-02, 13:36
  #5786
Medlem
Kan man inte byta bank om man spelar onlinecasino då?

Jag tror att hon i sitt rus efter vinsten inte tänkte på att kolla vilken bank hon betalade ut till och råkade betala till FVs konto. Idag meddelade FV att pengarna kommit dit och att EB inte kommer få ta del av de pengarna. Det finns räkningar att betala, bl a februarihyran som nog tyvärr blir betald nu.

Därav hennes flackiga blick och dämpade manér. Hon kunde inte spela glad även om hon ansträngde sig. Ångesten håller nog på att äta upp henne nu.
2024-02-02, 13:45
  #5787
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yuliza
Kan man inte byta bank om man spelar onlinecasino då?

Jag tror att hon i sitt rus efter vinsten inte tänkte på att kolla vilken bank hon betalade ut till och råkade betala till FVs konto. Idag meddelade FV att pengarna kommit dit och att EB inte kommer få ta del av de pengarna. Det finns räkningar att betala, bl a februarihyran som nog tyvärr blir betald nu.

Därav hennes flackiga blick och dämpade manér. Hon kunde inte spela glad även om hon ansträngde sig. Ångesten håller nog på att äta upp henne nu.

Precis så gick det med högsta sannolikhet till.
Man kan byta bank i sina inställningar men dumbi hade förmodligen för bråttom. Man kan sätta in med ett annat bankkort men pengarna betalas ut till det konto man uppgett tidigare.
2024-02-02, 14:32
  #5788
Medlem
abandoftrusts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luzzje
Ca en miljon tror jag? Man måste nog komma upp i ett ganska högt antal för att bli som hon blev. Sen att hon blev uppfostrad av vildhundar också hjälper inte hennes situation.

Låter rimligt, finns det nån fastställd diagnos förutom IQ guldfisk?
2024-02-02, 15:02
  #5789
Medlem
Ratads avatar
Oj... Vilken dumpåse.

Är hens pronomen "oogah" eller "boogah"?
2024-02-02, 15:12
  #5790
Medlem
Ja att se hennes panik när det inte funkade var underbart! Dom har alltså meddelat henne något om hennes konto på Wisho under vecka! Jag uppfattade inte vad men nått dålig är det iaf för hon ska sluta spela där! eller inte!
Hon ljuger att det var medvetet att pengarna kom till förvaltaren det ser ju alla som kollat sen hon bad om uttag på dom €1000!



Så om skabbet får skabb förvaltaren som godman måste det bli många JO anmälningar, vad håller överförmyndarnämnden på med!
2024-02-02, 15:49
  #5791
Medlem
Luzzjes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abandoftrust
Låter rimligt, finns det nån fastställd diagnos förutom IQ guldfisk?

Hon har läst upp att hon har schizofreni, intellektuell funktionsnedsättning och bipolär. Hon nekar dock till de sistnämnda (trots att hon läste upp diagnoserna själv).
2024-02-02, 16:15
  #5792
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luzzje
Hon har läst upp att hon har schizofreni, intellektuell funktionsnedsättning och bipolär. Hon nekar dock till de sistnämnda (trots att hon läste upp diagnoserna själv).

Ärligt känns hon inte super bipolär, är det själv. Men sen bor jag ju inte inne i hennes huvud så vet ju inte exakt vad som försiggår där. Dom två förstnämnda känns dock mer troliga.
2024-02-02, 16:32
  #5793
Medlem
Nu ska hon spela för 1900kr som hon fick in från OF. Kan det verkligen på allvar vara möjligt att förvaltaren godkänner detta? I så fall måste hon vara tidernas sämsta förvaltare
2024-02-02, 16:34
  #5794
Medlem
mrDarcys avatar
Attans..hittar inte henne på twitch längre..hon har nog bannat mig..
2024-02-02, 16:36
  #5795
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PsychoBlonde
Ärligt känns hon inte super bipolär, är det själv. Men sen bor jag ju inte inne i hennes huvud så vet ju inte exakt vad som försiggår där. Dom två förstnämnda känns dock mer troliga.

Jag instämmer i din uppfattning om bipolär sjukdom. Jag har också den diagnosen och ser absolut ingenting av vad jag upplevt, sett eller lärt mig under åren. Under hela den tiden jag följt henne har jag aldrig sett henne depressiv. Visst kan vissa svänga ofta, t.o.m. flera gånger per dag men det är ju ett akut tillstånd som kräver vård på avdelning. Det borde de ha snappat upp i hennes vårdkontakter. Hon medicinerar heller inte alls för bipolär sjukdom så jag tror det är något som hänger kvar hos försäkringskassan och där tycker väl EB bara det är bekvämt att ha många diagnoser.

Däremot ser jag det inte ofta pratas om borderline men det känner jag mer igen i henne från nära vänner som haft borderline. Att hon är så lättkränkt, tror att folk vill henne illa och hennes humör som kan svänga på en femöring tyder på det. I kombination med andra sjukdomar.
2024-02-02, 16:51
  #5796
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yuliza
Jag instämmer i din uppfattning om bipolär sjukdom. Jag har också den diagnosen och ser absolut ingenting av vad jag upplevt, sett eller lärt mig under åren. Under hela den tiden jag följt henne har jag aldrig sett henne depressiv. Visst kan vissa svänga ofta, t.o.m. flera gånger per dag men det är ju ett akut tillstånd som kräver vård på avdelning. Det borde de ha snappat upp i hennes vårdkontakter. Hon medicinerar heller inte alls för bipolär sjukdom så jag tror det är något som hänger kvar hos försäkringskassan och där tycker väl EB bara det är bekvämt att ha många diagnoser.

Däremot ser jag det inte ofta pratas om borderline men det känner jag mer igen i henne från nära vänner som haft borderline. Att hon är så lättkränkt, tror att folk vill henne illa och hennes humör som kan svänga på en femöring tyder på det. I kombination med andra sjukdomar.

Jo, men tror inte borderline heller.. känner mer narcissistisk personlighetsstörning, eller antisocial personlighetsstörning, kalla det vad man vill..

Men bipolär skulle jag kunna betta mitt liv på att hon absolut inte är. Jag har iofs mer maniska skov än depressiva men är depressiv titt som tätt iaf. & skulle jag kliva av mina bipolär meds, ja då hade det blivit en jäkla karusell alltså. Så att hon skulle vara bipolär och dessutom omedicinerad för det, HELL NO.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in