Citat:
Ursprungligen postat av
Ddevilsmom
Hon gjorde ett par reels inne på sjukhuset. Men det kan ju även det ha varit ett spel för galleriet. Hon kan lika gärna varit där för sin spruta i skinkan eller bara för att tjata om opiater. Who knows.... vad tror du? Time Will tell?
Tror med största sannolikhet att det var dags för sprutan isåfall, hon hade babblat för jävla maniskt om skiten känns det som.
Men kan ha helt fel nu.
Hon kan även vara för djupt nere i spelträsket nu så hon släpper allt annat.
😂 var underbart igår når paniken slog henne och hon visade mail/konton/telefonnummer.
Folk synade hennes lögn direkt om att det var ett gammalt nr, ”jag använder ändå inte detta nr!”
5 sekunder senare ringer det flera gånger. 👍
Nu kommer även Skatteverket/tingsrätten/kronofogden få uppgifter om hennes utländska konto där hennes Onlyfans pengar som hon inte skattar för kommer in på. 🖕🏻
Så tackar ödmjukast för IBAN numret.
Som det kan gå.
Hur ska detta sluta?
Som du sa ”time will tell.”