Citat:
Ursprungligen postat av
thegoatthing
Jaa de förstår jag att de finns kanske 1000 olika sätt 🙈 brukar vara svårt och få de tillräckligt smuligt så har varit lättare att värma på, men som sagt jag får ingen effekt alls för det mesta.. Ibland funkar det dock även om det är samma mängd och tillvägagångssätt så förstår liksom inte vad jag gör fel 🙈 Kanske bara ska testa öka mängden
Är det en hel joint du inte får effekt på, eller pratar vi några enstaka bloss, t.ex 2-6?
Om du inte känner av något på en hel joint så borde du nog öka mängden. Sen kan det vara så att du fått skitröka.
Är du en nybörjare så kan det också förklara saken. En grej jag skriver under på och med största säkerhet många andra, är att man av någon konstig anledning inte känner av något de första gångerna. Kan vara för att din hjärna / kropp inte är bekant med ämnet och vet inte riktigt hur den ska hantera eller reagera på det. När jag var rookie så kände jag knappt av något alls, men efter rookie-stadiet så blev jag superbäng på ca 3-7 bloss, beroende på rökat också, förstås.