Citat:
Ursprungligen postat av
Eurypterida
Du lurar inte mig. Kanske någon annan. Jag bryr mig inte om din pseudoforskning!
Det är inte min forskning och det är ingen "pseudoforskning". Det är Pfizer rapport från det preclinical trials som utfördes på Rhesusmakaker.
I försöket framgick att ovaccinerade personer är smittsamma under längre period och med högre virusnivåer än vaccinerade. Tvärtemot vad du sitter och ljuger om. Det är som vanligt, antivaccin-krigare sitter och kommenterar något baserat på vad de TROR och vad de fått för sig. Och när någon drar ned brallorna på dem skriker de "DU LJUGER!".
Lögn.
Citat:
Ursprungligen postat av
Eurypterida
Detta trots att förkliniska studier visade att vaccinerade apor hade högre nivåer smitta i luftvägarna, alltså vaccinerade apor var MER smittsamma i sjukdomens inledningsskede när man är som mest smittsam eftersom man ännu inte förstått man är smittad och därför rör sig som vanligt i samhället.
Kliniska studier har inget med saken att göra.
Om du skulle hålla dig till sanningen för en gångs skull kanske du skulle bemötas med respekt men nu är det nog försent för det.
En lögnare med hybris är allt du ger sken av!
Lögn.
Citat:
Ursprungligen postat av
Eurypterida
Du har i månader idiotförklarat alla med åsikten att vaccinet såldes in som ett läkemedel mot smitta och hävdat att så inte varit fallet.
Detta trots att de förkliniska studierna, som enligt mig har högre bevisvärde än befolkningsstudier, visade att vaccinet orsakar en ökande smittsamhet under de första dagarna då man är som mest smittsam eftersom man inte "stannat hemma" än...
När har Pfizer tydligt påpekat att smittsamhet kan ÖKA av vaccinet?
Att undanhålla fakta är även det en form av vilseledning och lögn.
Sid 32.
https://www.biorxiv.org/content/10.1101/2020.09.08.280818v1.full.pdf
Shiit, vad pinsamma ni är. Helt makalöst att ni står ut med er själva. Du sitter alltså och blåljuger och kastar ur dig skitprat och anklagar andra för att ljuga, trots att du får fakta uppkört under näsan som visar att det är DU som ljuger?
Du behöver hjälp. Professionell hjälp, och det fort.