2024-01-31, 18:08
  #5689
Medlem
Luzzjes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PsychoBlonde
Och dessutom påstå att en läkare ska hjälpa och göra en påhittad, falsk anmälan mot dig och din son till soc. Finns inte en enda läkare som signar under ert sånt dokument. Läkaren vet ju inget om dig, bara det bumbi påstår, som egentligen är sanningen om hon själv.

Helt stört art hon kan sitta och hota med att förvaltaren o läkare o systrar m.m. är med i hennes lögner. Borde väl bli konsekvenser.. detta är ju precis samma skit som när hon påstod läkaren hade sagt massa saker om jocke. Hon måste alltid dra in andra i sina lögner för hon är så jävla ensam.

Exakt så. Hon försöker bara skrämma mig. Det är gulligt att hon tror att jag blir rädd. Jag blir ju liksom inte det. Jag blir bara argare!

Hon vet inte vem jag är, hon vet bara mitt namn. Det säger ju mycket om en person 😂
2024-01-31, 18:11
  #5690
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande1967
Det borde ju påverka systrarnas företag, har de inget omdöme angående Bumbi och allt hon gör och säger och de bara försvarar henne. Hur förtroendeingivande är det?

Ja alltså hade jag drivit ett seriöst företag hade jag tagit så djävulskt mycket avstånd från henne som det bara går. Dessutom fattar jag inte varför iaf sara accepterar att bumbi hänger ut henne i lives etc så fort dom inte swishar pengar, löser internet, mat m.m.

Hade jag hypotetiskt sätt vart vän med bumbi hade jag packat väskan och taggat samma sekund som hon visat privata meddelanden under en live eller berett sig som ett svin för man inte ger henne pengar. Men syster sara står bredvid och hejar på den här tågkraschen, för det är vad det är. Varför lixom? Dom är inte ens syskon på riktigt och hade inte haft kontakt på x antal år för bumbi blockat dom när hon inte fått som hon velat, som den barnunge hon är. 🤷‍♀️
2024-01-31, 18:14
  #5691
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luzzje
Exakt så. Hon försöker bara skrämma mig. Det är gulligt att hon tror att jag blir rädd. Jag blir ju liksom inte det. Jag blir bara argare!

Hon vet inte vem jag är, hon vet bara mitt namn. Det säger ju mycket om en person 😂

Du har dessutom (inte för jag tror du behöver det) hur mycket folk bakom dig som helst. Vad har bumbi, syster sara som står och hejar och en förvaltare som egentligen inte orkar med eller bryr sig om bumbi. Förvaltaren ville bli av med henne efter en vecka & sara spelar väl bara med i charaden för det inte ska bli världens shitstorm. 😬
2024-01-31, 18:30
  #5692
Medlem
Luzzjes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PsychoBlonde
Du har dessutom (inte för jag tror du behöver det) hur mycket folk bakom dig som helst. Vad har bumbi, syster sara som står och hejar och en förvaltare som egentligen inte orkar med eller bryr sig om bumbi. Förvaltaren ville bli av med henne efter en vecka & sara spelar väl bara med i charaden för det inte ska bli världens shitstorm. 😬

Ja alltså jag kan säga såhär: en anledning till varför hon lägger ut storys och raderar dom lika fort är för att Sara följer henne på instagram nu. Såg det idag. Hon vågar inte göra lika mycket dumma saker nu när syrran följer na.

Man ska inte blanda in familj - men i detta fall då Bumbi använder Sara och Lina som sköld kan man lätt höra av sig till dom och fråga hur dom ställer sig till olika saker. Det är väl rimligt ändå?
2024-01-31, 18:41
  #5693
Medlem
Alltså varför skulle förvaltaren vilja gå ut och fira med dumbi? Tror det är hallucinationer och påhitt. Hoppas att det inte finns nånting att fira för den människan mer än i sitt eget huvud
__________________
Senast redigerad av Ddevilsmom 2024-01-31 kl. 18:53.
2024-01-31, 19:35
  #5694
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luzzje
Ja alltså jag kan säga såhär: en anledning till varför hon lägger ut storys och raderar dom lika fort är för att Sara följer henne på instagram nu. Såg det idag. Hon vågar inte göra lika mycket dumma saker nu när syrran följer na.

Man ska inte blanda in familj - men i detta fall då Bumbi använder Sara och Lina som sköld kan man lätt höra av sig till dom och fråga hur dom ställer sig till olika saker. Det är väl rimligt ändå?

Hört om människor som skrivit till systrarna men dom verkar helt likgiltiga om dom ens bryr sig om att svara. Jag har inte vart med om det själv men har som sagt hört om andra som hört sv sig till dom när bumbi vart riktigt psyk och inte fått något vettigt tillbaka.

Aah har märkt hon bara lägger upp massa "positive vibes only" shit på sin IG story senaste tiden. Trodde sara hade följt henne sen innan dom hade förhandlingen om förvaltaren?
2024-01-31, 19:41
  #5695
Medlem
Luzzjes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PsychoBlonde
Hört om människor som skrivit till systrarna men dom verkar helt likgiltiga om dom ens bryr sig om att svara. Jag har inte vart med om det själv men har som sagt hört om andra som hört sv sig till dom när bumbi vart riktigt psyk och inte fått något vettigt tillbaka.

Aah har märkt hon bara lägger upp massa "positive vibes only" shit på sin IG story senaste tiden. Trodde sara hade följt henne sen innan dom hade förhandlingen om förvaltaren?

Nej, hon började följa henne idag eller igår.

Och ja, jag har hört det också. Men får dom många så kanske dom fattar? Eller tror dom också att vi har hobbyverksamhet?
2024-01-31, 22:05
  #5696
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luzzje
Nej, hon började följa henne idag eller igår.

Och ja, jag har hört det också. Men får dom många så kanske dom fattar? Eller tror dom också att vi har hobbyverksamhet?

Ordet hobbyverksamhet alltså 🤦‍♀️🤣
2024-01-31, 22:10
  #5697
Medlem
Satan vad hon tar i med fjäskandet nu alltså på ig story. Leker Moder Teresa eller liknande. Får fan hjärnblödning när hon drar igång sitt tal, så jäkla len I rösten, som alltid när hon vet att det finns något att vinna. Gynnar saker inte henne är hon mer som Lucifer. Hon är en av de otrevligaste personerna jag snubblat över så klingar så fruktansvärt falskt.

& som alltid så hintar om grejer, men vill inte säga resten för hon vill att alla ska bry sig och fråga vad som hänt. Hon lever för den lilla uppmärksamhet hon lyckas få.

KOMMER KRÄKAS OM JAG HÖR ORDET VÄLSIGNAD IGEN! Bumbi och välsignad i samma mening skär sig som faen.
__________________
Senast redigerad av PsychoBlonde 2024-01-31 kl. 22:13.
2024-01-31, 22:12
  #5698
Medlem
Nu håller hon tacktal som om hon vunnit ett pris. Jag hoppas att det är en fasad och att hon inte får tbx sjukersättningen eller nåt annat "bra". Hon förtjänar bara skit. Skit ska skit ha. Jävla falska vidriga människa
2024-01-31, 22:16
  #5699
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ddevilsmom
Nu håller hon tacktal som om hon vunnit ett pris. Jag hoppas att det är en fasad och att hon inte får tbx sjukersättningen eller nåt annat "bra". Hon förtjänar bara skit. Skit ska skit ha. Jävla falska vidriga människa

I know, såg det nu jag med. Kommer få flipp om jag hör ordet välsignad en gång till..
Det brinner typ i huvudet när jag hör den hyenan använda det ordet. Lucifer + välsignad går inte bra ihop alltså. 🤷‍♀️ Får hon tillbaka fk är det fan en skandal. Människor som verkligen behöver ersättning från fk får avslag då ska skatan absolut inte ha det. Tror inte hon får tillbaka, isf tror jag det enbart beror på hon har förvaltare. Men den ska hon ju ta bort om 6 dagar iaf. Plus bumbi kommer aldrig klara sig på 14k. Är det socbidrag hon ska få så får hon garanterat inte mer än 10k med den låga hyran hon har för sin pundarkvart som ser ut att vara inredd typ 2002. 😅😆
2024-01-31, 22:29
  #5700
Medlem
mrDarcys avatar
Och direkt efter det välsignade tacktalet..lite bilder från of..herrejäklar vad hon skämmer ut sig

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in