2024-01-31, 13:58
  #5677
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PsychoBlonde
Hon vart väl iaf flyttad till fosterfamilj när hon var ca 5 år om jag inte minns med arslet? Men hon kanske bott hos flera fosterfamiljer, det har jag inte så bra koll på. Jag är inte skitbra på dialekter men personligen har jag aldrig tänkt på att hon pratar göteborgska. 😅 men heeey' det kanske hon gör. Kanske jag som inte kopplat för tänker mest på vad för skit det är som kommer ur käften på henne.


Hon hade nog fosterfamilj/er i Gbg-området. Vad jag förstått var det inte så himla roligt. Ska man spekulera är det kanske där hennes rädsla för män kommer från.

Hon hamnade nog i Klippan slutet av högstadiet och gymnasiet. Båda i särklass enligt egen utsago. Men den ska man inte alltid lita på 🙄
2024-01-31, 14:26
  #5678
Medlem
Luzzjes avatar
Tack alla som hör av sig angående hennes förtal. Tror knappast att hennes läkare vill sätta sitt namn på en anmälan mot mig som är helt på falska grunder. Men isf anmäler jag dom också, inga problem.

Problemet är verkligen att jag är envisare än vad hon är. Och hon har gått på mitt barn. Det kommer inte gå bra för henne.
2024-01-31, 14:55
  #5679
Medlem
godofasgaards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luzzje
Tack alla som hör av sig angående hennes förtal. Tror knappast att hennes läkare vill sätta sitt namn på en anmälan mot mig som är helt på falska grunder. Men isf anmäler jag dom också, inga problem.

Problemet är verkligen att jag är envisare än vad hon är. Och hon har gått på mitt barn. Det kommer inte gå bra för henne.

Ja ge sig på andras barn är ynkligt hon är ett litet fegt kräk.

Hoppas hon får vad hon förtjänar
2024-01-31, 16:20
  #5680
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ddevilsmom
Dumbi ditt jävla skabb. Du är inte skuldfri. Du är skyldig mig pengar och nu när du vunnit 1000 euro kanske du skulle kunna lämna tillbaka dom?

Oj hoppas du inte lånat ut någon stor summa till Lucifer? Giver att det vart block & du aldrig såg dom pengarna igen... tyvärr!
Jag fick upp ögonen för henne när Anjo släppte sina videos, hade aldrig sett eller hört talas om henne innan. Kan säga att det räckte med första videon för att jag skulle förstå vilken hemsk individ hon är.. usch säger jag bara!
2024-01-31, 16:23
  #5681
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luzzje
Tack alla som hör av sig angående hennes förtal. Tror knappast att hennes läkare vill sätta sitt namn på en anmälan mot mig som är helt på falska grunder. Men isf anmäler jag dom också, inga problem.

Problemet är verkligen att jag är envisare än vad hon är. Och hon har gått på mitt barn. Det kommer inte gå bra för henne.

Slå tillbaka hårt! Så jävla vidrigt hur man kan snacka skit, ljuga och hänga ut ett litet barn. Där går tamejfan gränsen. Jag hoppas för din skull att polisen tar din anmälan seriöst. Hennes läkare är knappast delaktig i någon anmälan, bumbis bullshit som vanligt.
2024-01-31, 16:31
  #5682
Medlem
esetts avatar
Nu kanske en del av hennes följare inser att dom bara är en handelsvara som Bumbi säljer bort utan att blinka. 1000 kronor är ni värda för Bumbi, som hon spelade bort. Tänk på det innan ni prenumererar nästa gång på något av hennes konton. Ni är inte värda ett dugg i hennes ögon, förutom att kunna sälja bort er.
2024-01-31, 16:32
  #5683
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 3Godisar
Jag hoppas verkligen av hela mitt hjärta att du inte arbetar inom psykiatrin.

Du ska DEFINITIVT INTE jobba med människor, och särskilt inte inom psykiatrin. Du har ju för fan varken mogenhet eller empati så som du skriver här.

Ryser!!!

Nej hade du läst hade du sett att jag tillfälligt är sjukskriven. & jodå, empati har jag... för dom som förtjänar det, bumbi är tyvärr inte en av dom. Vill du backa en psykopat som blåser staten på pengar, lurar människor som kanske har svårt att stå på sig på pengar för att sen blocka dom o skita i att betala tillbaka. Hota barn med våld för att dom inre ger henne sina pengar etc, etc. Tycker du det är ett okej beteende, kul för dig!

Jag har betett mig som ett AS i missbruket men har stått för min skit och mina misstag och vackert fått stå för konsekvenserna av mina egna handlingar. Bumbi slingrar sig undan all skit hon gör och får NOLL konsekvenser, tycker du på riktigt det är okej?
Tänk på alla människor hon skadar med sina uttalanden, alla hon hänger ut så fort de inte dansar efter hennes pipa. Det finns ju en anledning att bumbi inte har några vänner, för att hon är en riktigt elak människa.

Jag skulle dö för dom jag älskar utan tvekan. Och då menar jag det bokstavligen, inte bara lite löst som vissa säger.

Backa en narcissistisk mytoman bäst du vill, du hör väl till dom 2% som fortfarande står bakom henne. Helt sanslöst faktiskt 🤷‍♀️🤦‍♀️
2024-01-31, 16:35
  #5684
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande1967
Du är ju helt väck. ALLA dina inlägg är på vad vi kallar Bumbi nivå. Väldigt infatilt tänkande. Du och Bumbi passar varandra som handen i handsken.
Vi får tacka gudarna att det är få människor som är lika korkade som er två

Tack!

Jag kan ta skit utan att ta åt mig, för jag vet jag har bra värderingar och försöker göra bra handlingar. Men att säga jag är empatilös, WTF??! Jag har supermycket empati, men absolut inte för sånna som bumbi. För hon förtjänar inre nån form av empati överhuvudtaget. Tack och lov det inte finns många som är lika efterblivna som han/hon som skrev svaret till mig. Måste ha bränt dom sista hjärncellerna som fanns kvar där uppe.
2024-01-31, 16:38
  #5685
Medlem
Lever bumbi i fantasivärlden igen, vem fan går ut och firar klockan 12 på dagen en onsdag? Vad finns ens och fira i det miserabla livet??! 😬😆
2024-01-31, 16:41
  #5686
Medlem
Luzzjes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PsychoBlonde
Lever bumbi i fantasivärlden igen, vem fan går ut och firar klockan 12 på dagen en onsdag? Vad finns ens och fira i det miserabla livet??! 😬😆

Bara lögner som vanligt för att visa upp en teater. Det är inget nytt. Hänga ut - låtsas som ingenting. Hänga ut - lägga upp storys om att hon är bäst.
2024-01-31, 16:53
  #5687
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luzzje
Bara lögner som vanligt för att visa upp en teater. Det är inget nytt. Hänga ut - låtsas som ingenting. Hänga ut - lägga upp storys om att hon är bäst.

Och dessutom påstå att en läkare ska hjälpa och göra en påhittad, falsk anmälan mot dig och din son till soc. Finns inte en enda läkare som signar under ert sånt dokument. Läkaren vet ju inget om dig, bara det bumbi påstår, som egentligen är sanningen om hon själv.

Helt stört art hon kan sitta och hota med att förvaltaren o läkare o systrar m.m. är med i hennes lögner. Borde väl bli konsekvenser.. detta är ju precis samma skit som när hon påstod läkaren hade sagt massa saker om jocke. Hon måste alltid dra in andra i sina lögner för hon är så jävla ensam.
2024-01-31, 17:03
  #5688
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PsychoBlonde
Och dessutom påstå att en läkare ska hjälpa och göra en påhittad, falsk anmälan mot dig och din son till soc. Finns inte en enda läkare som signar under ert sånt dokument. Läkaren vet ju inget om dig, bara det bumbi påstår, som egentligen är sanningen om hon själv.

Helt stört art hon kan sitta och hota med att förvaltaren o läkare o systrar m.m. är med i hennes lögner. Borde väl bli konsekvenser.. detta är ju precis samma skit som när hon påstod läkaren hade sagt massa saker om jocke. Hon måste alltid dra in andra i sina lögner för hon är så jävla ensam.

Det borde ju påverka systrarnas företag, har de inget omdöme angående Bumbi och allt hon gör och säger och de bara försvarar henne. Hur förtroendeingivande är det?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in