2024-01-29, 19:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikN96
Han kunde ju dock svarat på frågorna lite bättre än på annat sätt än att säga ”bra fråga” och följa upp det med 10 sekunders tystnad…

Ja jag förstår honom. Vad ska man svara på det för att inte vara elak? Fakta är väl att han inte tände på varken hennes kropp eller övriga utseende. Sitta i tv och försöka förklara det utan att säga det rätt ut! Stor eloge till han som iaf försökte!
Senast redigerad av ordinarystory44 2024-01-29 kl. 19:55.
Citera
2024-01-29, 20:04
Medlem
timpanis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Musikopp
När det gäller Lukas så tror jag inte han var man nog att klara av den finskättade sisu-kvinnan Emilia.

Vad har du för belägg för att Emilia skulle vara finskättad? Hon har svenska för- och efternamn. Föräldrarna har också väldigt svenska förnamn.
Citera
2024-01-29, 20:06
Medlem
timpanis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JSpun
Finns många vältränade som vill ha en kurvig kvinna - och inte pinne, haha, just saying
Om man granskar Lucas Instagram så är tjejerna han poserar med av en helt annan typ än Emilia. Han sa ju själv att han gillar små tjejer.
Citera
2024-01-29, 20:25
Medlem
Triremers avatar
Finskans mamma ser ut som Bo Lundgren om han var transa.

Fan vad många creep det är i serien. Sergio, hjärtgullskillen också
Citera
2024-01-29, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av timpani
Vad har du för belägg för att Emilia skulle vara finskättad? Hon har svenska för- och efternamn. Föräldrarna har också väldigt svenska förnamn.

Hon är uppenbart finlandssvensk...
Citera
2024-01-29, 20:55
Medlem
Var finns Sergios FUP? Har letat genom halva tråden men inte hittat.
Sen var det någon som skriv att en deltagare är fd porrskådis. Vem?
Citera
2024-01-29, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carrotikus
Var finns Sergios FUP? Har letat genom halva tråden men inte hittat.
Sen var det någon som skriv att en deltagare är fd porrskådis. Vem?

Här finns kort sammanfattning av domen:

Citat:
Ursprungligen postat av p5eudonym
https://ibb.co/t2LMywN

Han är inte åtalad för något, dock så var han åtalad för misshandel för några år sedan.

Kort sammanfattning av röran för att räta ut ev. frågetecken
Korrekt att det började på en nattklubb, men själva åtalet avsåg en händelse hemma hos målsäganden. Hon lämnade detaljerade uppgifter om händelseförloppet under hennes polisförhör men tog sedan tillbaka en del av uppgifterna då hon sade sig inte minnas väl under tingsrättsförhandlingen. Vidare så uppgav hon under förhandlingen att hon inte kunde garantera att det hon sa i polisförhör var korrekta uppgifter. En liten cocktail av svartsjuka, blod, slängd läsk och slag/spark utgjorde grunden för åtalet.

Tingsrätten fann att hon under förhandlingen lämnat en återhållsam berättelse av händelsen och att det hon berättade inte uteslöt att skadorna orsakades på annat sätt än att S.R. uppsåtligen sparkat/slagit henne. De uppgifter hon lämnade under polisförhören tillmättes ett lågt bevisvärde då hon under förhandlingen varken kunde bekräfta eller dementera huruvida uppgifterna var sanningseliga. Övrig bevisning kunde inte ge det starka stöd för att S.R. skulle dömas till ansvar för den åtalade gärningen. Åklagaren ansågs inte ha uppfyllt bevisbördan.
Citera
2024-01-29, 21:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ordinarystory44
Ja jag förstår honom. Vad ska man svara på det för att inte vara elak? Fakta är väl att han inte tände på varken hennes kropp eller övriga utseende. Sitta i tv och försöka förklara det utan att säga det rätt ut! Stor eloge till han som iaf försökte!

Säg bara ”Jag kände tyvärr inte kemin där eller den sista gnistan” jösses varför måste man göra det så svårt för sig själv? Varför tycker du att detta ens var en jobbig situation? Lukas hade inte gjort något fel, man kan inte bestämma över sina känslor, men han hanterade situationen uselt. Han kunde inte besvara simpla frågor och lät som ett osäkert barn som blivit påkommen
Citera
2024-01-29, 21:21
Medlem
ledarliljans avatar
Rykten sprids nu om att en av deltagarna sexuellt utnyttjat minderåriga, och det ska inte vara Sergio.
Någon som vet vem?
Citera
2024-01-29, 21:26
Medlem
discomusens avatar
Nu bör man genast gå in på addes töntiga instagram. En ny fruktansvärd video 🤮
Citera
2024-01-29, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lassebraun
Såg alla avsnitt i natt, vilka stora rövar alla tjejer hade, speciellt hon från Afghanistan, hur kunde han gifta sig med henne 😏
Kul att se, bättre än vad jag hade förväntat mig.
Catja kan jag idka umgänge med.
Varför? Pga utseende eller intellekt?
Citera
2024-01-29, 21:34
Medlem
Musikopps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av timpani

Citat:
Ursprungligen postat av Nemeiska-Lejonet
Hon är uppenbart finlandssvensk...

Finskättad. Väldigt fin dialekt om jag får säga det själv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in