Citat:
Ursprungligen postat av
xul
Håller med helt och hållet. Catja klarade sig undan väldigt lätt med tanke på frågorna Lukas fick. Det skulla grävas ordentligt i varför Lukas först tyckte Emilia var snygg och sedan verkade komma på andra tankar, något som i sig inte är särskilt konstigt. Hur många gånger har man inte omvärderat en person efter att träffats några gånger?
Men låt säga att det var så himla konstigt som Krissy tyckte och så som Jessica tryckte på, så kan man ju tycka att Catja betedde sig ännu värre. Hon hade ju dessutom sex med sin kille, trots att hon inte var intresserad. Sen får Christofer frågan om han inte kanske var lite för på, något man såklart aldrig frågade Emilia.
Du lade till precis de sakerna jag tänkt på men inte fick med i mitt inlägg. Man kan bara spekulera i varför programledaren lät Catja komma undan frågor när det var helt uppenbart under programmet att hon betedde sig märkligt.
När det gäller Lukas så tror jag inte han var man nog att klara av den finskättade sisu-kvinnan Emilia. Hans bristande självkänsla kom i vägen för honom. Emilia visste sitt värde och var klipsk, snygg och en karriärkvinna. Att döma av de samtal han hade med en av de blonda tjejerna (har tyvärr glömt namnet) lät han mer intresserad av ytligt sexsnack än framtid och familj mm.