2024-01-29, 18:41
Medlem
timpanis avatar
Kollar in Lucas Instagram och noterar att han är riktigt vältränad. Vi snackar väldeffad med sixpack. Måste blivit en chock att bevittna Emilias trivselkropp i sänghalmen där på Cypern.
Citera
2024-01-29, 18:41
Medlem
JSpuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cocacolazerosuger
Adde är en genomvidrig narcissist, skulle inte ta i människan med tång

Jag håller helt med - jag blev så äcklad av hans instagram. Han är inte ens lite diskret med hur egenkär han är 😅
Citera
2024-01-29, 18:43
Medlem
FernandoFisrings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intedinkille
Och du tror att tjejerna stapplade till studion i snö och slask i sina klänningar och pumps?

Nu var det inte mig du frågade men nej det tror jag inte. Bara fötter i öppna sandaler är dock inte samma sak som i en loafer. Hade tyckt det var lika äckligt om en av tjejerna hade bara fötter i loafers. Ja, det hade varit ok om Adde kom barfota i höga klackar med små remmar också.
Citera
2024-01-29, 18:43
Medlem
JSpuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av timpani
Kollar in Lucas Instagram och noterar att han är riktigt vältränad. Vi snackar väldeffad med sixpack. Måste blivit en chock att bevittna Emilias trivselkropp i sänghalmen där på Cypern.

Finns många vältränade som vill ha en kurvig kvinna - och inte pinne, haha, just saying
Senast redigerad av JSpun 2024-01-29 kl. 18:45. Anledning: felstavning
Citera
2024-01-29, 18:57
Medlem
FernandoFisrings avatar
Har ni läst den här artikeln där Catja beskriver Adde som Old Money Love? Har hon blivit hjärntvättad?

https://about.netflix.com/en/news/love-is-blind-sweden-updates-from-the-participants-spoiler-alert?fbclid=PAAaYwojbekgLoxvKvZ4jQc7J0UV rnET0KehYHHqu3hmdUUeUsSCoAfnHyZe0_aem_AXCwPMDpNmwK jky8QBuTF-9poO20P0KaAL0UQp4CX6TieD37j7Kll7JGSvLDMs 2ZlhA

Det finns inget old money med den snubben. Förmodlingen inga money över huvud taget. En tönt i badtrosor med svettiga fötter som hänger på TikTok där han posar selfies trots att han är 30+ och som jobbar med säkerhetslösningar i ett företag som ingen känner till.
Citera
2024-01-29, 19:10
Medlem
Musikopps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xul
Håller med helt och hållet. Catja klarade sig undan väldigt lätt med tanke på frågorna Lukas fick. Det skulla grävas ordentligt i varför Lukas först tyckte Emilia var snygg och sedan verkade komma på andra tankar, något som i sig inte är särskilt konstigt. Hur många gånger har man inte omvärderat en person efter att träffats några gånger?

Men låt säga att det var så himla konstigt som Krissy tyckte och så som Jessica tryckte på, så kan man ju tycka att Catja betedde sig ännu värre. Hon hade ju dessutom sex med sin kille, trots att hon inte var intresserad. Sen får Christofer frågan om han inte kanske var lite för på, något man såklart aldrig frågade Emilia.
Du lade till precis de sakerna jag tänkt på men inte fick med i mitt inlägg. Man kan bara spekulera i varför programledaren lät Catja komma undan frågor när det var helt uppenbart under programmet att hon betedde sig märkligt.

När det gäller Lukas så tror jag inte han var man nog att klara av den finskättade sisu-kvinnan Emilia. Hans bristande självkänsla kom i vägen för honom. Emilia visste sitt värde och var klipsk, snygg och en karriärkvinna. Att döma av de samtal han hade med en av de blonda tjejerna (har tyvärr glömt namnet) lät han mer intresserad av ytligt sexsnack än framtid och familj mm.
Citera
2024-01-29, 19:19
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FernandoFisring
Har ni läst den här artikeln där Catja beskriver Adde som Old Money Love? Har hon blivit hjärntvättad?

https://about.netflix.com/en/news/love-is-blind-sweden-updates-from-the-participants-spoiler-alert?fbclid=PAAaYwojbekgLoxvKvZ4jQc7J0UV rnET0KehYHHqu3hmdUUeUsSCoAfnHyZe0_aem_AXCwPMDpNmwK jky8QBuTF-9poO20P0KaAL0UQp4CX6TieD37j7Kll7JGSvLDMs 2ZlhA

Det finns inget old money med den snubben. Förmodlingen inga money över huvud taget. En tönt i badtrosor med svettiga fötter som hänger på TikTok där han posar selfies trots att han är 30+ och som jobbar med säkerhetslösningar i ett företag som ingen känner till.
Hon menar nog att deras kärlek är som en romansfilm från Hollywoods gulddagar och att han är lite gammaldags romantisk, kanske.
Citera
2024-01-29, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaChiara
Så fina de är tillsammans. Gott att höra att han hittat en bra tjej. Emilia var lite för mycket i min smak när hon sålde sin kropp så hårt. Det blir lite som med Christoffers kärleksharang, det tar över och ger inte den andre så mycket utrymme att ta plats och ge komplimanger.
Ja verkligen. Tror absolut att Emilia skulle vinna på att vara mer ödmjuk och inte tro att hon är guds gåva till männen. Hon behöver chilla för ärligt talat så är hon inte så snygg som hon tror sig vara. Förlåt.
Citera
2024-01-29, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JSpun
Finns många vältränade som vill ha en kurvig kvinna - och inte pinne, haha, just saying

Man hade kunnat landa en Boeing 747 på hennes ryggtavla. Just saying.
Citera
2024-01-29, 19:33
Medlem
JSpuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Green Eyes
Man hade kunnat landa en Boeing 747 på hennes ryggtavla. Just saying.

Ja, det där lät inte alls skumt 😹
Citera
2024-01-29, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JSpun
Ja, det där lät inte alls skumt 😹

Kanske det Men Emilia har väl mer av en brottarkropp än en kurvig kropp? Inte mkt fett på kroppen, men bastant och grov.
Citera
2024-01-29, 19:40
Medlem
JSpuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Green Eyes
Kanske det Men Emilia har väl mer av en brottarkropp än en kurvig kropp? Inte mkt fett på kroppen, men bastant och grov.

Jadu, kroppar kommer i alla former 😌
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in