Citat:
Reagerade också på det här! Han vill ha kakan och äta den också. På det här sättet fångar han in tittare från båda läger. Ryggradslöst och fegt är vad det är.
I Anjos och Chrippas live den de drar ladd och leker bad ass, där är Chrippa på gång att gå på Liam men Anjo är snabbt där och avbryter. Minns inte ordagrant men nåt åt hållet ”grabben är som jag när jag växte på YT, vill skapa drama med dramatiska thumbbails osv, låt han hålla på”.
Hade han tyckt att Liam karraktärsmörde dem, eller gick för hårt åt hade tongångarna låtit annorlunda. Liam M har balanserat perfekt på en linje där han fixar views, är lagom hård, lagom hal, går på ena sidan medan han samtidigt underförstått försvarar samma sida. Kan det vara yt största orm som spelar under radarn?
I Anjos och Chrippas live den de drar ladd och leker bad ass, där är Chrippa på gång att gå på Liam men Anjo är snabbt där och avbryter. Minns inte ordagrant men nåt åt hållet ”grabben är som jag när jag växte på YT, vill skapa drama med dramatiska thumbbails osv, låt han hålla på”.
Hade han tyckt att Liam karraktärsmörde dem, eller gick för hårt åt hade tongångarna låtit annorlunda. Liam M har balanserat perfekt på en linje där han fixar views, är lagom hård, lagom hal, går på ena sidan medan han samtidigt underförstått försvarar samma sida. Kan det vara yt största orm som spelar under radarn?
Tror mer att Anjo säger så för att förminska Liam.
"Det handlar inte om att han säger att vi är rövhål för att det är sant utan att han säger som han gör för att han vill växa"
Nu i efterhand visade det sig att Anjo hade rätt. Liam är antingen bara ute efter att växa eller så är han schizofren i sina åsikter, med tanke på att han kritiserar förtalsgänget ena videon och nästa jämför "bevis" som att om Linnea är ok att förtala.
Såg mycket potential i Liam efter första videon även om jag inte höll med i allt.
Önskar att det kom någon vettig person till Youtube men tror att det inte vill eftersom det är extremt pinsamt att argumentera mot barnen (Anjo, Rask osv) i sandlådan.
Därför kommer dessa Youtubers förevigt vara kungarna över sandlådan. Tills de vuxna kommer och ser att dessa barn sysslar med förtal