2024-01-29, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av axel91
Reagerade också på det här! Han vill ha kakan och äta den också. På det här sättet fångar han in tittare från båda läger. Ryggradslöst och fegt är vad det är.

I Anjos och Chrippas live den de drar ladd och leker bad ass, där är Chrippa på gång att gå på Liam men Anjo är snabbt där och avbryter. Minns inte ordagrant men nåt åt hållet ”grabben är som jag när jag växte på YT, vill skapa drama med dramatiska thumbbails osv, låt han hålla på”.

Hade han tyckt att Liam karraktärsmörde dem, eller gick för hårt åt hade tongångarna låtit annorlunda. Liam M har balanserat perfekt på en linje där han fixar views, är lagom hård, lagom hal, går på ena sidan medan han samtidigt underförstått försvarar samma sida. Kan det vara yt största orm som spelar under radarn?

Tror mer att Anjo säger så för att förminska Liam.
"Det handlar inte om att han säger att vi är rövhål för att det är sant utan att han säger som han gör för att han vill växa"
Nu i efterhand visade det sig att Anjo hade rätt. Liam är antingen bara ute efter att växa eller så är han schizofren i sina åsikter, med tanke på att han kritiserar förtalsgänget ena videon och nästa jämför "bevis" som att om Linnea är ok att förtala.

Såg mycket potential i Liam efter första videon även om jag inte höll med i allt.
Önskar att det kom någon vettig person till Youtube men tror att det inte vill eftersom det är extremt pinsamt att argumentera mot barnen (Anjo, Rask osv) i sandlådan.

Därför kommer dessa Youtubers förevigt vara kungarna över sandlådan. Tills de vuxna kommer och ser att dessa barn sysslar med förtal
Citera
2024-01-29, 12:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Refugen
Jag tycker snarare det är bra att någon som falskanmäler någon för misshandel och offentligt hänger ut denne som en kvinnoboxare ska ha en jäkla massa skit tillbaka, gärna offentligt. Sen skiter jag i om du tycker att det är förtal eller inte.

Skruva tillbaka tiden till nyårsdagarna. Den som startade det hela var JOCKIBOI när han kontaktade Cluee för att outa att hans bror gripits och anhållits med misstanke om misshandel. Direkt efter häktningen började ANJO jobba på en förtalsserie rörande Linnea. OM Linnea falskt anmält Chrippa så skulle han knappast blivit häktad. Sen att hon hängt ut honom, det skedde ju långt senare som ett svar på vad ANJO och JOCKIBOI sysslat med under de två veckor som passerat.
Chrippa är ett skolboksexempel på hur en sjukligt kränkt- och svartsjuk man med våldstendenser och kontrollbehov beter sig. Han skyller givetvis på kvinnan. Han har aldrig gjort något fel. Sen har det gjort allt mycket enklare genom att ha en bror som heller "aldrig" gör fel och brorsans kompis ANJO gör ju heller "aldrig" fel?? Det börjar bli väldigt många som "aldrig" gör något fel.
Hade JOCKIBOI varit tyst från början och skitit i att kontakta Cluee så hade inget hänt. Nu är det ett helt gäng kreatörer som inte bara riskerar straff för förtal, hot/mordhot, övergrepp i rättssak utan dessutom förlora sina kanaler.
Jag hoppas ALLA tackar JOCKIBOI för det när allt är klart.
Chrippa? Om dem inte räknar med hans tidigare straff så hade han kanske fått samhällstjänst och böter/skadestånd för detta. Nu, tack vare JOCKIBOI, kommer straffet bli något annat
Citera
2024-01-29, 12:17
Avslutad
Citat:
Jag tycker snarare det är bra att någon som falskanmäler någon för misshandel och offentligt hänger ut denne som en kvinnoboxare ska ha en jäkla massa skit tillbaka, gärna offentligt. Sen skiter jag i om du tycker att det är förtal eller inte.
Nu var det ju inte Linnea som hängde ut Chrippa, utan hans egen bror Jockiboi och hans apbröder, Gustav, Cluee, Anjo mfl
Hade inte Jockiboi slagit på djungeltrumman hade detta inte kommit fram.
Nu hade Jocke ett syfte, det var att beskylla och framställa en ung tjej som inte lät sig tystas, som ett monster som förstört Chrilles liv.
Faktum är att det är Chrille själv som har fakkat upp sitt liv, sen långt innan Linnea eller Julia ens kom in i hans liv.

Han snackar om att andra spelar mangas, det enda han framstår som är efterbliven och sönderpundad.
Alltid redo att fly om det skiter sig, vilket det gör, gång på gång.
Citera
2024-01-29, 12:39
Medlem
Citat:
Men inte tillräckligt starka bevis för att få honom fälld? Intressant. Var det nypmärket, det sminkade blåmärket eller rivmärket på handleden som var de tre stora bevisen?

Med tanke på att han faktiskt blev inplockad, häktad och stod inför ett åtal om misshandel om det inte hade blivit ett glapp i den utredningen men trots det återigen står inför samma anklagelse samt fler på det så kan vi ju släppa den påhittade biten in egenskapade nypmärken, smink och enbart ett rivmärke. Du tror verkligen att rättsläkare och poliser är helt dumma i huvudet??
Citera
2024-01-29, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
Med tanke på att han faktiskt blev inplockad, häktad och stod inför ett åtal om misshandel om det inte hade blivit ett glapp i den utredningen men trots det återigen står inför samma anklagelse samt fler på det så kan vi ju släppa den påhittade biten in egenskapade nypmärken, smink och enbart ett rivmärke. Du tror verkligen att rättsläkare och poliser är helt dumma i huvudet??

Nej då. Jag tror dock att pressen från samhället på att inte råka släppa en potentiell kvinnoboxare fri gör att man tar det säkra före det osäkra och häktar honom tills man rett ut bevisen. Man kan ju hoppas att Chrippa får ett saftigt skadestånd för tiden han satt häktad.
Citera
2024-01-29, 12:46
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dunderC
Umgås och dricka alkohol är något annat. Dricka alkohol och ha ett barn i magen påverkar barnet. Jag har för fantasier att man tar sitt ansvar och personligen hoppas jag aldrig hon får ett barn eller kommer ha något med barn att göra efter vad som framgått om barnmisshandel och bevisen från hennes sms där hon utom rimligt tvivel hotar ett barn.

Barn ska inte skaffa barn.
Om hon inte är gravid så finns inget barn i magen.
Citera
2024-01-29, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Om hon inte är gravid så finns inget barn i magen.

Det är ju något hon själv bekräftat att hon är.
Citera
2024-01-29, 13:02
Medlem
Citat:
Och varit sen i september. Folket under stenarna verkar ha glömt det men fortsätter med sin FB-domstol där allt redan är bevisat.
Citera
2024-01-29, 13:03
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Var har hon bekräftat det och när?
Citera
2024-01-29, 13:04
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av toonajnwan
Och varit sen i september. Folket under stenarna verkar ha glömt det men fortsätter med sin FB-domstol där allt redan är bevisat.
Du tror inte att det hade börjat synas om hon visste att hon var gravid i september?
Citera
2024-01-29, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ejok
Offret ??? Finns bara ett offer och det är flickan som pappa accepterat sitter inlåst , blir kallad ful äcklig horunge osv .. Du tror han fått ” stryk ” utan försvara sig ? Till låt mig skratta ,,, De två har haft en toxin relation där bägge är dumma i huvudet .. knappast så Chrippa tuggat fingrarna i rädsla .,, han har hotat henne hon har hotat tillbaka .. han har sett till hon får sparken genom tvinga med henne på resor ., sen kasta ut henne få henne känna .. betala egen resa själv hem .. gris är han ! Sist men inte minst L är 22 år !!! Chrippa är 35 år !! Dessutom pappa och har brustit allvarligt i sin papparoll

Äntligen ett vettigt inlägg i den här tråden, att kalla Chrippa för offer är så jävla löjligt. Den enda som är ett riktigt offer i den här soppan är deras stackars dotter. Att han ska dra med dotterns utomlands för att kräftan behöver brännskada sin hud ytterligare säger också allting om var hans prioriteringar fortfarande ligger. Hans dotter behöver lugn och ro, rutiner och en normal vardag, men det kommer sekundärt.
Citera
2024-01-29, 13:13
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Ja det kan man verkligen säga, Linnea har en härlig framtid framför sig, ung som hon är. Chrippa får nöja sig med en ålderdom med gubbsjuka inkontinens och pensionärsrabatter. Det fetaste kontot har han hos Kf och någon pension har han inte jobbat ihop. Patetiskt
Chrippa är så sjukligt svartsjuk så säger man Ant Wan i hans närhet får han utbrott. Svartsjuk på en artist, va fan?

Han är inte enbart svartsjuk på en artist utan även på alla mellanösterngrabbar och afrikaner Linnea haft på sociala medier.. Det är pinsamt hur dålig självkänsla den till siffran vuxna mannen har. Han känner sånt mindervärdeskomplex mot män med utländskt ursprung att han kokade över och började slänga saker och slåss för att hans tjej hade killar på sociala medier.
Den mannen är ju helt sjuk i huvudet på alla plan. Dom som inte ser det måste ju ha någon intellektuell funktionsnedsättning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in