Citat:
Chrippas egna berättelser i skriftform, läckta sms-konversationer, läckta ljudklipp, observationer från Chrippas och andras vloggar, L:s egna vän som bekräftar diagnosen etc.
Det finns så många exempel att jag knappt vet vart jag ska börja. Du kan ju fråga dig själv vilken tjej som drar till Barcelona med en kille hon enligt egen utsago ett par veckor tidigare blev utsatt för grov misshandel av. Du vill säkert vända det till att hon är en förtryckt och utsatt kvinna som är manipulerad av sin förövare. Vi andra kan se att det är ett klassiskt BPD-beteende.
Det finns så många exempel att jag knappt vet vart jag ska börja. Du kan ju fråga dig själv vilken tjej som drar till Barcelona med en kille hon enligt egen utsago ett par veckor tidigare blev utsatt för grov misshandel av. Du vill säkert vända det till att hon är en förtryckt och utsatt kvinna som är manipulerad av sin förövare. Vi andra kan se att det är ett klassiskt BPD-beteende.
Ja, om du tar hörsägen som fakta, visst. SMSen var från en tredagarsperiod och las fram som att de skulle vara under månaders period. Det gick inte ens att se vem som skickat SMSen såvida det inte var ngns om talade om det. Ljudklipp är väldigt illa för båda, L:s vän är hörsägen.
Ja, alltså du radar bara upp allting som de använt för att lura dig för att skapa en tro som du sen använder som "sanningen", det var ju precis det jag störde mig på från början?
Tror du jag påstår att någon blivit manipulerad om jag inte tittat på vad personen jag påstår manipulerar andra har skickat ut för information först? Allt du skrev nu var som att säga "Du påstår jag har blivit manipulerad? Jag kan bevisa motsatsen! Lyssna på det här nu, detta är inte bevis men det är vad de sagt åt mig att tro och säga!"
Du är manipulerad för du såg "bevis", du såg inte ngn som kan ljuga eller tala sanning. Du blev invaggad i en tro att det som presenteras är sanning och du ser det fortfarande inte.
...