2024-01-29, 07:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1nZan3
Det är youtubers, de vill ha views och vara populära. Därför ska de inte ta upp sånt här.
ANJO borde stängas av från youtube, vet inte varför han får vara kvar?

Liams första video var ok.
Resterande tror jag bara gick ut på att "komma närmare anjo".
Trodde faktiskt Liam var vettig först. Men sen drar han för mycket: Linnea är definitivt inte oskyldig i detta osv osv.
Jag undrar, oskyldig i vad?
Vi såg ju från början att hon skrev otrevliga sms osv. Öppenbart att hon sagt/gjort dumma saker säkert.

Men menar han att Linnea är tillräckligt klandervärdig för att förtjäna en uthängning eller varför nämna att hon inte är oskyldig.
Ska det då vara ok att bli förtalad?

Vill Liam vara en i gänget som säger att Linnea är klandervärdig eller vad är hans syfte med videon?
Jag trodde det först var att säga att förtalsgänget förtalar, vilket jag tyckte var bra att ta upp.
Citera
2024-01-29, 07:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av What-do-u-meanhi
Trodde faktiskt Liam var vettig först. Men sen drar han för mycket: Linnea är definitivt inte oskyldig i detta osv osv.
Vi såg ju från början att hon skrev otrevliga sms osv. Öppenbart att hon sagt/gjort dumma saker säkert.

Men menar han att Linnea är tillräckligt klandervärdig för att förtjäna en uthängning eller varför nämna att hon inte är oskyldig.

Vill Liam vara en i gänget som säger att Linnea är klandervärdig eller vad är hans syfte med videon?
Jag trodde det först var att säga att förtalsgänget förtalar, vilket jag tyckte var bra att ta upp.

Ja, han fick väl ANJOs följare efter sig och backade tillbaka, sen när han började ha "rätt" åsikt fick han mer likes och views. Då ska man inte påstå sig vara neutral.
Citera
2024-01-29, 07:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av What-do-u-meanhi

Jag tror snarare att han fick ett samtal från the puppetmaster och ändrade riktning för att rädda sin kanal. Verkar väldigt vanligt
Citera
2024-01-29, 08:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carrock
Chrippa på en dagsutflykt med Anjo, Julia och hela gänget:

Står öppet inför kameran och raggar upp tjejer, säger samtidigt att han lever med Julia men ska slänga ut henne snart. Detta efter hon tagit tillbaka honom efter han varit otrogen mot henne?

Vilket avskyvärt sätt att behandla en människa på.

Och vi ska alla tro att Linnéa är den elaka som har behandla den oskyldiga och sympatiska Chrippa så illa?

Give me a break..
Han är så äcklig ! Fattar inte folk hyllar honom så han växer .. han gömmer Julia från video och hon gör inga inlägg , det har han psykopaten nog sett till att hon inte gör ! Hon har ärligt sagt hon älskar honom och han behandlar henne som en soptunna ! Storhets vansinne har den knarkaren .. Han skrev på sin youtube . Folk snackar så mycket och de är inte ihop men gör saker tillsammans för Chloe behöver de bägge . Har folk glömt han sagt : Chole är inte min till Jocke ! Har folk glömt vad han skrikit till Julia , att han sa ., ingen har varit otrogen , vi vöxtdiffpn varandra , JO han var otrogen med en barnunge han haft kontakt med i 7 år ! Alltså sedan Linnea var 15 år ! Människan har inte skyddat Chloe och ville hon skulle sitta inlåst i en garderob när Jocke larmade och denna människan hyllar folk
Citera
2024-01-29, 08:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ejok
Han är så äcklig ! Fattar inte folk hyllar honom så han växer .. han gömmer Julia från video och hon gör inga inlägg , det har han psykopaten nog sett till att hon inte gör ! Hon har ärligt sagt hon älskar honom och han behandlar henne som en soptunna ! Storhets vansinne har den knarkaren .. Han skrev på sin youtube . Folk snackar så mycket och de är inte ihop men gör saker tillsammans för Chloe behöver de bägge . Har folk glömt han sagt : Chole är inte min till Jocke ! Har folk glömt vad han skrikit till Julia , att han sa ., ingen har varit otrogen , vi vöxtdiffpn varandra , JO han var otrogen med en barnunge han haft kontakt med i 7 år ! Alltså sedan Linnea var 15 år ! Människan har inte skyddat Chloe och ville hon skulle sitta inlåst i en garderob när Jocke larmade och denna människan hyllar folk
Han skriker bara ännu högre och tramsar bort "allt" med att det är folk på flashback som skriver massa skit..

Faktum är att hade han och gänget skött sig och uppträtt som dom förebilder dom vill vara, hade det inte funnits någonting att anmärka på.
Nu är det gravallvarligt eftersom så många vuxna personer är involverade och har haft kännedom om vad som pågått, men dom har skitit i att agera, för att det har varit viktigare att skydda brorsan än att skydda Chloé.

Att bröderna nu ska kasta skit på Linnea är otroligt vidrigt.
Julia tiger, hon vet vad dom väntar om hon inte lyder.

Hon och Lisen hyllar varandra på insta, dom är så bra vänner...
Citera
2024-01-29, 08:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Jag tror snarare att han fick ett samtal från the puppetmaster och ändrade riktning för att rädda sin kanal. Verkar väldigt vanligt
Det är klart han blivit kontaktad, han blev hotad i en lajv om att hans karriär skulle dö om han fortsatte.
Citera
2024-01-29, 08:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
14.15 i Anjos nya video sa han efter att han sagt vilka plattformar han finns på exakt ”Hon bor bara här under tiden för att Chloe ska känna sig trygg” och nickade huvudet mot Julia, men inte att de var ihop. Men inte att de är ihop, dock lät det som han skämtade. Sen om han skämtade om att hon bara bodde där för att C ska känna sig trygg och det är mer mellan dom , eller om han skämtade att hon inte bor där alls vetefan.

Ja han sa att hon vara bodde där ett tag för att Chloe skulle känna sig trygg men la ju dessutom snabbt till att "jag kommer dra snart".
Fräscht uttalat av honom ju 🤢
Citera
2024-01-29, 09:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Det är klart han blivit kontaktad, han blev hotad i en lajv om att hans karriär skulle dö om han fortsatte.

Man kan ju klippa av trådarna
Citera
2024-01-29, 09:27
Medlem
Det BPD-tjejer inte fattar är att deras sluga tricks för att manipulera och vända saker till sin fördel inte fungerar på nätet där allt blir offentligt. De är för dåliga på att fejka bevis då de till skillnad från exempelvis narcissister inte är experter på sådant beteende.

Att sedan vissa idioter går på hennes idioti må vara hänt, den stora massan är ändå på rätt sida i det här.
Citera
2024-01-29, 09:39
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dunderC
Jag skriver under på detta. Exakt såhär är det! Om hon gjort abort eller fått missfall ränner man inte runt på Lilla Torg och snyltar drinkar (…det gör man överhuvudtaget inte heller om man är gravid).

Vore intressant och följa hennes ”graviditet” eller om det rör sig om en utpressning.
Varför skulle hon inte vara ute och umgås som vanligt om hon gjort abort?
Vad har du fantasier om hur kvinnor måste vara och göra?
Citera
2024-01-29, 09:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie

Det är sånt här som gör skilland på KLASS i samhällen och de som har pengar.
Personer med pengar som totalt avsaknar stil och klass.. väldigt störande. De gör vad som helst för pengar och bryr sig inte om andra så länge de får sina pengar.
Vidrigt, hoppas han blir stor fort, ANJO.. så allt detta kommer fram så han kan STÄNGAS av på riktigt.
Citera
2024-01-29, 09:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Varför skulle hon inte vara ute och umgås som vanligt om hon gjort abort?
Vad har du fantasier om hur kvinnor måste vara och göra?

Umgås och dricka alkohol är något annat. Dricka alkohol och ha ett barn i magen påverkar barnet. Jag har för fantasier att man tar sitt ansvar och personligen hoppas jag aldrig hon får ett barn eller kommer ha något med barn att göra efter vad som framgått om barnmisshandel och bevisen från hennes sms där hon utom rimligt tvivel hotar ett barn.

Barn ska inte skaffa barn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in