2024-01-29, 09:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Refugen
Det BPD-tjejer inte fattar är att deras sluga tricks för att manipulera och vända saker till sin fördel inte fungerar på nätet där allt blir offentligt. De är för dåliga på att fejka bevis då de till skillnad från exempelvis narcissister inte är experter på sådant beteende.

Att sedan vissa idioter går på hennes idioti må vara hänt, den stora massan är ändå på rätt sida i det här.

Man skulle nästan tro att du känner henne? Eller dömer du alla brudar utifrån ditt egna misslyckande bland tjejerna på kvarterspuben.
Brudar har högre krav nu än på 1930-talet och det är många medelålders som har svårt att ta. Då kastar man på dem en massa diagnoser och annat skit. Vill du ha en 30-talsbrud, åk till Ukraina
Senast redigerad av Goldentie 2024-01-29 kl. 10:27. Anledning: Fel
Citera
2024-01-29, 09:58
Avslutad
Citat:
Det BPD-tjejer inte fattar är att deras sluga tricks för att manipulera och vända saker till sin fördel inte fungerar på nätet där allt blir offentligt. De är för dåliga på att fejka bevis då de till skillnad från exempelvis narcissister inte är experter på sådant beteende.

Att sedan vissa idioter går på hennes idioti må vara hänt, den stora massan är ändå på rätt sida i det här.

Du borde inte kalla folk idioter då du är på en sida. Normen av personer reagerar på att ANJO tror sig vara den som ska bestämma vem som är skyldig eller inte i en folkrättegång som inte borde existera. Detta undkommer dig helt på samma gång som du kallar andra idioter för du tror att de tagit en sida om de stör sig på faktumet i sig att detta inte är ANJOs sak att styra över.

Om du inte såg hur han vinklade saker i sina inspelningar är det du som är idioten. Jag gillar inte att kalla folk idiot hit och dit eller ens föra mig med ett vokabulär på den nivån, fast när du blir offentligt manipulerad utan att förstå det och under ANJOs hypnos kallar folk som ser klart för "idioter", så blir det väldigt irriterande.

Hade ANJO sagt åt dig att vara på andra sidan, hade du varit på andar sidan.
Senast redigerad av 1nZan3 2024-01-29 kl. 10:08.
Citera
2024-01-29, 10:09
Medlem
Ephedrines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1nZan3
Det är youtubers, de vill ha views och vara populära. Därför ska de inte ta upp sånt här.
ANJO borde stängas av från youtube, vet inte varför han får vara kvar?

Det är rätt enkelt.
Han gör inge fel. Vad ni tycker är rätt och fel spelar ingen roll, så det snacket kan du lämna.

Vad är hans videos att grina över när det finns massa mord, misshandlar och massa filmer från kriget då människor sprängs i bitar.
Citera
2024-01-29, 10:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av What-do-u-meanhi
Liams första video var ok.
Resterande tror jag bara gick ut på att "komma närmare anjo".
Trodde faktiskt Liam var vettig först. Men sen drar han för mycket: Linnea är definitivt inte oskyldig i detta osv osv.
Jag undrar, oskyldig i vad?
Vi såg ju från början att hon skrev otrevliga sms osv. Öppenbart att hon sagt/gjort dumma saker säkert.

Men menar han att Linnea är tillräckligt klandervärdig för att förtjäna en uthängning eller varför nämna att hon inte är oskyldig.
Ska det då vara ok att bli förtalad?

Vill Liam vara en i gänget som säger att Linnea är klandervärdig eller vad är hans syfte med videon?
Jag trodde det först var att säga att förtalsgänget förtalar, vilket jag tyckte var bra att ta upp.

Reagerade också på det här! Han vill ha kakan och äta den också. På det här sättet fångar han in tittare från båda läger. Ryggradslöst och fegt är vad det är.

I Anjos och Chrippas live den de drar ladd och leker bad ass, där är Chrippa på gång att gå på Liam men Anjo är snabbt där och avbryter. Minns inte ordagrant men nåt åt hållet ”grabben är som jag när jag växte på YT, vill skapa drama med dramatiska thumbbails osv, låt han hålla på”.

Hade han tyckt att Liam karraktärsmörde dem, eller gick för hårt åt hade tongångarna låtit annorlunda. Liam M har balanserat perfekt på en linje där han fixar views, är lagom hård, lagom hal, går på ena sidan medan han samtidigt underförstått försvarar samma sida. Kan det vara yt största orm som spelar under radarn?
Citera
2024-01-29, 10:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ephedrine
Det är rätt enkelt.
Han gör inge fel. Vad ni tycker är rätt och fel spelar ingen roll, så det snacket kan du lämna.

Vad är hans videos att grina över när det finns massa mord, misshandlar och massa filmer från kriget då människor sprängs i bitar.

Så om krig existerar ska inga lagar finnas som handlar om något som inte är lika allvarligt som krig?
Du är alltså ok med att bli rånad för krig existerar, och det är värre än att bli rånad?

Jag ser ett visst mönster hos de som lyder under ANJO.

Om ANJO tog ditt namn och din karaktär och smutskastade för en miljon personer så är du OK med det alltså? För att... krig existerar? Kan du argumentera för hur du tänker då?

Varför argumenterar jag ens här.
Citera
2024-01-29, 10:22
Medlem
Citat:
Hade ANJO sagt åt dig att vara på andra sidan, hade du varit på andar sidan.

Inte en chans. Jag vände mig direkt mot honom i de första videoklippen där han proklamerade att Chrippa inte förtjänar någon sympati överhuvudtaget om han har slagit L. Jag hade varit på Chrippas sida även om han var skyldig till att ha slagit henne, något man kan se tidigt i min trådhistorik i detta ämne. Anledningen stavas Borderline Personality Disorder och det är INTE Anjo som lurat i mig att hon lider av detta.

BPD-tjejer fungerar bäst med lågmälda betakillar som inte står upp för sig själva och helt sonika låter tjejen styra och ställa. Allt sker på tjejens villkor och killen går ständigt på äggskal i ett naivt hopp om att slippa trigga hennes enorma ilska, hot och anklagelser. Dessa förhållanden kan pågå i flera år innan de till slut imploderar.

Att en BPD-tjej blev ihop med en kille som Chrippa är ett recept på totalhaveri och jag var övertygad om att Chrippa till slut tappat det och gett henne en omgång. Det verkar dock mer och mer som att han är oskyldig.
Citera
2024-01-29, 10:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Han skriker bara ännu högre och tramsar bort "allt" med att det är folk på flashback som skriver massa skit..

Faktum är att hade han och gänget skött sig och uppträtt som dom förebilder dom vill vara, hade det inte funnits någonting att anmärka på.
Nu är det gravallvarligt eftersom så många vuxna personer är involverade och har haft kännedom om vad som pågått, men dom har skitit i att agera, för att det har varit viktigare att skydda brorsan än att skydda Chloé.

Att bröderna nu ska kasta skit på Linnea är otroligt vidrigt.
Julia tiger, hon vet vad dom väntar om hon inte lyder.

Hon och Lisen hyllar varandra på insta, dom är så bra vänner...

Så är det nog ! Tycker han är vidrig , Jocke med och Anjo med som förminskar han tar steroider och droger samtidigt som han har sitt barn . Han har behandlat Julia oerhört dåligt och fortsätter med det = inte lärt sig ett skit ! Pinsamma människor .. Bra Lisen hyllar Julia , hon har ju klart inte heller kunnat arbeta utan fått ta lån för resa. Åka med honom på hans kontentresor till Spanien och bli hånad hon med : VAR tacksam jag betalar ALLT !!! Maktmissbruk ! Hatar människor som skall trycka upp de betalar och är ” snälla ” man skall visa tacksamhet ! Kolla bara Jocke !!! ALLA han bjuder med till Sälen /spanien måste tacka honom så folk ser .. den här jävla taxi resan efter barcelona till Malmö !!’ En snäll människa hade sagt ,, hon tog taxi till Malmö , för ingen nära till henne kunde hämta !! MEN familjen Lundell sprider till skvallerkonro , poddar , youtube kanaler .. Jocke betalt 5000kr i taxi resa !! OM världen behöver veta det , har du inte gjort det med ” gott hjärta ” utan för få bekräftelse
Citera
2024-01-29, 10:27
Avslutad
Citat:
Inte en chans. Jag vände mig direkt mot honom i de första videoklippen där han proklamerade att Chrippa inte förtjänar någon sympati överhuvudtaget om han har slagit L. Jag hade varit på Chrippas sida även om han var skyldig till att ha slagit henne, något man kan se tidigt i min trådhistorik i detta ämne. Anledningen stavas Borderline Personality Disorder och det är INTE Anjo som lurat i mig att hon lider av detta.

BPD-tjejer fungerar bäst med lågmälda betakillar som inte står upp för sig själva och helt sonika låter tjejen styra och ställa. Allt sker på tjejens villkor och killen går ständigt på äggskal i ett naivt hopp om att slippa trigga hennes enorma ilska, hot och anklagelser. Dessa förhållanden kan pågå i flera år innan de till slut imploderar.

Att en BPD-tjej blev ihop med en kille som Chrippa är ett recept på totalhaveri och jag var övertygad om att Chrippa till slut tappat det och gett henne en omgång. Det verkar dock mer och mer som att han är oskyldig.

Jag har lite svårt att argumentera det här eftersom jag inte vet om hon har BPD eller om folk bara skriver det och det är hörsägen, så vad relaterar du till när du säger hon har BPD?

Ja, är han oskyldig ska han givetvis ses som det. Mitt problem med detta är att det inte är upp till ANJOs bevismaterialsklubb att vinkla det till vem som är vad beroende på vad som passar hans subscribers och vad som ger mest views.

Men hade gärna hört hur du kan påstå dig veta att hon har BPD.
Citera
2024-01-29, 10:28
Medlem
Citat:
Det är klart han blivit kontaktad, han blev hotad i en lajv om att hans karriär skulle dö om han fortsatte.

Länka vill se lajven.
Citera
2024-01-29, 10:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ejok
Så är det nog ! Tycker han är vidrig , Jocke med och Anjo med som förminskar han tar steroider och droger samtidigt som han har sitt barn . Han har behandlat Julia oerhört dåligt och fortsätter med det = inte lärt sig ett skit ! Pinsamma människor .. Bra Lisen hyllar Julia , hon har ju klart inte heller kunnat arbeta utan fått ta lån för resa. Åka med honom på hans kontentresor till Spanien och bli hånad hon med : VAR tacksam jag betalar ALLT !!! Maktmissbruk ! Hatar människor som skall trycka upp de betalar och är ” snälla ” man skall visa tacksamhet ! Kolla bara Jocke !!! ALLA han bjuder med till Sälen /spanien måste tacka honom så folk ser .. den här jävla taxi resan efter barcelona till Malmö !!’ En snäll människa hade sagt ,, hon tog taxi till Malmö , för ingen nära till henne kunde hämta !! MEN familjen Lundell sprider till skvallerkonro , poddar , youtube kanaler .. Jocke betalt 5000kr i taxi resa !! OM världen behöver veta det , har du inte gjort det med ” gott hjärta ” utan för få bekräftelse
Stackars Jocke fick betala... tillochmed..
Saken är ju den att allt var planerat från Berg-Lundell, Linneas pappa och mamma var förtvivlade över att Linnea försvunnit iväg någonstans. Dom visste inte vart hon var, Seracia, den mörka tjejen, berättade på tiktok om att Linnea hade sagt att hon skulle till Stockholm, men hon bara försvann, med honom, vilket gjorde henne och Ana upprörda, över att Linnea "svek" dom genom att gå tillbaka till honom, efter "allt dom gjort".

Jag är ganska övertygad om att Ana var fullt medveten om vad som skulle ske, att Linnea skulle "kidnappas" och bearbetas att ta tillbaka/vägra medverka i utredningarna, så att förundersökningen lades ner.

Varför skulle Ana sitta och spela in samtaöet med Linneas oroliga mamma?
Anjo ville få det att se ut som om Linneas föräldrar inte brydde sig, vilket är helt fel.
Jocke som la upp print på att Linneas pappa la sig i, och Anjo delar det med att han (pappan) kommer få ångra sig...

Det är hot hela jävla tiden, för öppen ridå, vilket är åt helvete.
Såhär beter man sig inte.
Citera
2024-01-29, 10:43
Medlem
Citat:
Jag har lite svårt att argumentera det här eftersom jag inte vet om hon har BPD eller om folk bara skriver det och det är hörsägen, så vad relaterar du till när du säger hon har BPD?

Ja, är han oskyldig ska han givetvis ses som det. Mitt problem med detta är att det inte är upp till ANJOs bevismaterialsklubb att vinkla det till vem som är vad beroende på vad som passar hans subscribers och vad som ger mest views.

Men hade gärna hört hur du kan påstå dig veta att hon har BPD.

Chrippas egna berättelser i skriftform, läckta sms-konversationer, läckta ljudklipp, observationer från Chrippas och andras vloggar, L:s egna vän som bekräftar diagnosen etc.

Det finns så många exempel att jag knappt vet vart jag ska börja. Du kan ju fråga dig själv vilken tjej som drar till Barcelona med en kille hon enligt egen utsago ett par veckor tidigare blev utsatt för grov misshandel av. Du vill säkert vända det till att hon är en förtryckt och utsatt kvinna som är manipulerad av sin förövare. Vi andra kan se att det är ett klassiskt BPD-beteende.
Citera
2024-01-29, 10:45
Avslutad
Citat:
Stackars Jocke fick betala... tillochmed..
Saken är ju den att allt var planerat från Berg-Lundell, Linneas pappa och mamma var förtvivlade över att Linnea försvunnit iväg någonstans. Dom visste inte vart hon var, Seracia, den mörka tjejen, berättade på tiktok om att Linnea hade sagt att hon skulle till Stockholm, men hon bara försvann, med honom, vilket gjorde henne och Ana upprörda, över att Linnea "svek" dom genom att gå tillbaka till honom, efter "allt dom gjort".

Jag är ganska övertygad om att Ana var fullt medveten om vad som skulle ske, att Linnea skulle "kidnappas" och bearbetas att ta tillbaka/vägra medverka i utredningarna, så att förundersökningen lades ner.

Varför skulle Ana sitta och spela in samtaöet med Linneas oroliga mamma?
Anjo ville få det att se ut som om Linneas föräldrar inte brydde sig, vilket är helt fel.
Jocke som la upp print på att Linneas pappa la sig i, och Anjo delar det med att han (pappan) kommer få ångra sig...

Det är hot hela jävla tiden, för öppen ridå, vilket är åt helvete.
Såhär beter man sig inte.

Det var väl Jockiboi som arrangerade och betalade resan till Barcelona också. Fan, dem kollar alldeles för mycket på Netflix
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in