2024-01-29, 08:09
Medlem
Amanda...Amanda... Hon kommer så ångra sitt val och sin framtid för sitt ofödda barn. Obegripiligt hur naiva kvinnor är. Räcker att man kollar på snubben så är det en redflagg!
Citera
2024-01-29, 08:33
Medlem
theMowgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av theMowg
Christopher och Emilia är snart med på Morgonpasset i P3 för dom som är intresserade

Yupp, ni som misstänkte att det fanns nåt mellan Emilia å Christopher.
Emilia öste just ton ned komplimanger över Christopher.
På frågan om dom dejtat efter programmet blev det generat flamsigt i studion för att sen försöka ignorera frågan.
Citera
2024-01-29, 08:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Green Eyes
Det står självklart i kontraktet mellan deltagarna och produktionen att dom ska säga ”Ja” eller ”Nej” vid altaret. Så länge dom inte gör slut innan som Hjärtas Fröjd-paret dvs.

Allt för att det ska bli så bra tv-underhållning som möjligt.

Ja det är ju sant. Han kanske kunde skippat talet iaf...
Citera
2024-01-29, 08:50
Medlem
Skampis avatar
Citat:
På frågan om dom dejtat efter programmet blev det generat flamsigt i studion för att sen försöka ignorera frågan.
Ja hon verkar väldigt sugen på att testa hans "otroliga skills"... Jag vet inte om jag tänkt tanken att han är väldigt bra i sängen bara för att Catja nämnde att hon fått orgasm med honom? David Druid påpekade att Christoffer blivit outad som en sexgud nu, men jag vet inte jag. Sådant kan ju bero på mycket. Kanske har Catja lätt för att släppa loss i sängen och komma? Men visst, Christoffer har verkligen auran hos en man som gärna åker på frisläppta tantrakurser både i Sverige och på Bali.
Citera
2024-01-29, 08:55
Medlem
Citat:

Hon är ju definitivt sugen på honom men hon säger ju också att Catja är hennes bästa vän och att det därför vore fel. Christoffer säger fina saker om Emilia också men säger även ”don’t screw the crew”.
Citera
2024-01-29, 09:01
Medlem
timpanis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Kan det vara så att [Adde] har sett på Love is blind Brasilien där alla snubbar går utan strumpor i hårda läderskor? Jag förstår inte grejen, måste vara sjukt obekvämt och lätt få skavsår. Ok om man gör det i Brasilien där det är hett, men mitt i vintern i Sverige??? Galet. Mega-galet.
Jag tänkte också på det. Adde måste åkt till studion i vinterkängor. Sen väl i studion drog han av sig sina svettiga sockor och stack in sina bara fötter i sina medhavda nya fina loafers.
Citera
2024-01-29, 09:03
Medlem
Core.s avatar
Det är verkligen intressant att följa den internationella synen på lib Sverige, på Reddit, twitter osv.

Den svenska kulturen har verkligen fått ett uppsving, folk är genuint fascinerade av svenskars sätt att bemöta varandra på. Rätt kul att skiten slagit stort internationellt, åtminstone i förhållande till alla tidigare dokusåpor som ingen brytt sig om.
Citera
2024-01-29, 09:10
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nossralp
För att hon är en hora
Jag gillade inte Catja. Typisk "Stockholmsbrud" (jag är själv från Stockholm) som inte kan tänka sig att flytta från stan inte ens för sitt livs kärleks skull och ja flera grejer som pekade på att hon är en bitchig Stockholmsbrud. Dessutom hatar jag tjejer som gnäller på att killar är "för snälla" Jaha bli ihop med en kvinnomisshandlare då istället.

Men att säga att hon "knullade runt" och är en hora? Va? Knulla runt brukar man kalla det när någon är otrogen. Hon låg med sin fästman, hur är det horigt och att "knulla runt"?
Citera
2024-01-29, 09:13
Medlem
pumse1337s avatar
Förstör det inte syftet med showen när alla relativt deltagare ser bra ut?
Citera
2024-01-29, 09:13
Medlem
timpanis avatar
Kolla in denna "lika som bär"-jämförelse mellan Rasmus och Filip Hammar. Lägg till ett par nypor Leonardo DiCaprio så har du Rasmus.
Citera
2024-01-29, 09:20
Medlem
timpanis avatar
Bjuder på ytterligare en "lika som bär"-jämförelse – denna gång mellan Christofer och Jimmie Åkesson (som nån annan här påtalade).
Citera
2024-01-29, 09:26
Medlem
Underbart program.
Amanda och Sergio levererar verkligen.

En Narcissist och en undergiven blåögd kvinna helt utan självförtroende. Vad kan gå fel ?!

Nej du blir det ut och skaffa ett vuxet jobb för första gången på 40år, försörja sin kristna familj där dom inte känner varandra och ett oäkta barn.
(Svärfar måste vara nöjd)

Tycker Netflix, skall börja följa familjen på heltid och slänga miljoner över dom, ändå rättvist
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in