2024-01-26, 14:24
Medlem
Någon som vet om de inte får ha mobilerna under perioden de dejtar? Med tanke på att de säger personens fullständiga namn när de friar borde det vara lätt att kolla upp på Facebook, mm 😁🙈
Citera
2024-01-26, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av laetitia4
Någon som vet om de inte får ha mobilerna under perioden de dejtar? Med tanke på att de säger personens fullständiga namn när de friar borde det vara lätt att kolla upp på Facebook, mm 😁🙈
De får tillbaka telefonerna efter de varit i kapslarna och åker på semestern.
Citera
2024-01-26, 15:29
Medlem
O fy, Sergio kan inte ens sköta hygienen när han ska gifta sig. Iddes inte ens gå och raka nacken och klippa sig. Sen istället för att tvätta håret slabbar han in mängder med vax i det. Tom Amandas tjejkompisar anmärker och hånar honom för det.

Jag har tänkt att produktionen medvetet castat Sergio som det svin han är. Men nu tänker jag att de castade Amanda också. Alla andra tjejer reagerade negativt på Sergio i början. Men Amanda, hon blev isället helt tänd på honom och alla röda flaggor han visade upp. Hon gillar detta. Hon är som en pundare som känner doften av ladd. Colombiansk äkta vara dessutom.
Citera
2024-01-26, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaChiara
O fy, Sergio kan inte ens sköta hygienen när han ska gifta sig. Iddes inte ens gå och raka nacken och klippa sig. Sen istället för att tvätta håret slabbar han in mängder med vax i det. Tom Amandas tjejkompisar anmärker och hånar honom för det.

Jag har tänkt att produktionen medvetet castat Sergio som det svin han är. Men nu tänker jag att de castade Amanda också. Alla andra tjejer reagerade negativt på Sergio i början. Men Amanda, hon blev isället helt tänd på honom och alla röda flaggor han visade upp. Hon gillar detta. Hon är som en pundare som känner doften av ladd. Colombiansk äkta vara dessutom.
Nej de borde ha med fler färgstarka karaktärer så att tittarna har något att prata om. Men Sergio är inte färgstark nog för att väcka känslor inom mig, varken hat eller beundran trots att han är hal. Men jag håller med angående håret, vi vet åtminstone att Amanda gillar hans stil. haha

Eftersom han jobbar i klubb-och festsammanhang är risken överväldigande att någon med Sergios personlighet kommer att flirta eller vara otrogen.
Senast redigerad av Liljor 2024-01-26 kl. 16:10.
Citera
2024-01-26, 15:41
Medlem
Jag fattar inte hur Amanda står ut med Sergio!! Han visar ju upp sååå många röda flaggor, blir stött för allt och beter sig svinaktigt mot henne! Hon å andra sidan verkar vara en toppentjej!
Citera
2024-01-26, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Mina totala betyg på killarna:

10 P - Oskar. Alltså vilken jävla diamant. Så fin kille. Han måste nog bara lära sig ta det lite lugnt ibland och lära känna sig själv liiite bättre... Hoppas, hoppas Meira inte kör över honom...
Jag hade blivit irriterad på någon som Oscar, han är för inställsam, något feminin och han ser nästan svullen ut i ansiktet. Dags att kliva ur garderoben? https://www.instagram.com/p/C2U-SefoTbu/

När man tittar på killar som Oscar och de andra killarna tänker man inte "Shit vad heta de är".

Haha en parodi på Christoffer. https://www.instagram.com/p/C2j0TbsLY0n/
Senast redigerad av Liljor 2024-01-26 kl. 16:34.
Citera
2024-01-26, 16:50
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Jag fattar inte hur Amanda står ut med Sergio!! Han visar ju upp sååå många röda flaggor, blir stött för allt och beter sig svinaktigt mot henne! Hon å andra sidan verkar vara en toppentjej!
Sergio är för sjutton en levande pokemon, ett levande meme. "fool me once, öööh, something something something...."
... Men jag förstår dina farhågor. Det är nog bäst att han behandar henne som en drottning!
Citera
2024-01-26, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Sergio är för sjutton en levande pokemon, ett levande meme. "fool me once, öööh, something something something...."
... Men jag förstår dina farhågor. Det är nog bäst att han behandar henne som en drottning!

Jag tror att Amanda tröttnar då. Hon vill bli sönderbankad och mindfucked, då trivs hon som bäst. Skulle Sergio plötsligt förvandlas till en snäll och from pingstvän och bli bästis med hennes pappa, då skulle hon lessna omgående.
Citera
2024-01-26, 17:20
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaChiara
Jag tror att Amanda tröttnar då. Hon vill bli sönderbankad och mindfucked, då trivs hon som bäst. Skulle Sergio plötsligt förvandlas till en snäll och from pingstvän och bli bästis med hennes pappa, då skulle hon lessna omgående.
Är du galen? Tror du hon vill bli misshandlad? Tittar vi på samma program??
Citera
2024-01-26, 18:53
Medlem
Citat:

Amanda och Sergio kanske får betalt för att göra en story. Det måste ju hända nåt i programmet så att det blir en snackis !
Citera
2024-01-26, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Liljor
Jag förstår inte varför vissa drar det så långt som till altaret för att säga "nej". Man vet vad man vill senast på bröllopsdagen. ställ in det hela om du tvekar.

Hade jag aldrig kunnat göra. Well om produktionen inte tvingar en med böter eller nåt. Då får man väl säga ja och sen skilja sig efter en vecka...
Citera
2024-01-26, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AmigoC7878
Hade jag aldrig kunnat göra. Well om produktionen inte tvingar en med böter eller nåt. Då får man väl säga ja och sen skilja sig efter en vecka...

Det står självklart i kontraktet mellan deltagarna och produktionen att dom ska säga ”Ja” eller ”Nej” vid altaret. Så länge dom inte gör slut innan som Hjärtas Fröjd-paret dvs.

Allt för att det ska bli så bra tv-underhållning som möjligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in