Citat:
Ursprungligen postat av
AnnaChiara
O fy, Sergio kan inte ens sköta hygienen när han ska gifta sig. Iddes inte ens gå och raka nacken och klippa sig. Sen istället för att tvätta håret slabbar han in mängder med vax i det. Tom Amandas tjejkompisar anmärker och hånar honom för det.
Jag har tänkt att produktionen medvetet castat Sergio som det svin han är. Men nu tänker jag att de castade Amanda också. Alla andra tjejer reagerade negativt på Sergio i början. Men Amanda, hon blev isället helt tänd på honom och alla röda flaggor han visade upp. Hon gillar detta. Hon är som en pundare som känner doften av ladd. Colombiansk äkta vara dessutom.
Nej de borde ha med fler färgstarka karaktärer så att tittarna har något att prata om. Men Sergio är inte färgstark nog för att väcka känslor inom mig, varken hat eller beundran trots att han är hal. Men jag håller med angående håret, vi vet åtminstone att Amanda gillar hans stil. haha
Eftersom han jobbar i klubb-och festsammanhang är risken överväldigande att någon med Sergios personlighet kommer att flirta eller vara otrogen.