2024-01-29, 04:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Partymaggan
Amanda sitter ju och säger att hennes kristna tro gör att hon alltid vänder andra kinden till. Att det var så hon hanterade mobbare i skolan, aldrig ge igen, aldrig bli arg… Exakt samma hon gör med Sergio nu, hon sväljer och sväljer. Ibland ser man att hon ler med munnen men ögonen är helt tomma. Tycker sjukt synd om henne som uppenbarligen bär på mycket skit men döljer det bakom det där perfekta leendet.

Hon är naiv, otroligt naiv och har tyvärr lärt sig vara ”duktig flicka” i lite för stor utsträckning.

Tror du har rätt. Men jag tror också att Amanda går igång på de dopaminkickar som hans mindfuck ger henne. En del tänder på sånt svinigt beteende. Får hennes säkert att känna sig gudomligt god dessutom som står ut med honom, som om hon är lite mer jesus än vanliga döda.

Anis Don Demina fångar Sergios beteende på pricken när de refererar programmet, väl värt att se:
https://www.youtube.com/watch?v=u-evQOa3kHE
Citera
2024-01-29, 04:10
Medlem
BluePrinces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liljor
Man kan alltid skilja sig.

Är det så enkelt när man är medlem i Pingstkyrkan?
Citera
2024-01-29, 04:34
Medlem
LaegetKingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Det är ju ändå helt sjukt. Om det finns en man som inte behöver ändras på, så är det Oskar. Han är perfekt.

Håller helt med! Oskar är verkligen en helylle kille 10/10!

Men snacka om att vara pussy-whipped av Meira. Och Meira som skyller på "mycket av vår relation skedde när det inte filmades", "de andra killarna känner inte mig", "det är inte en rättvis bedömning".
Asså hallå, du har fått Oskar att sälja sina kostymer på Blocket, men nejnej inte pussy-whipped alls
Citera
2024-01-29, 06:37
Medlem
Måste påpeka att om Sergio är lik nån tecknad karaktär så är det inte Shrek utan gamla goda tvspelstrollet Hugo
Citera
2024-01-29, 06:40
Medlem
Är det någon här som sitter på Sergios belastningsregistret alt. vet vad han är tidigare dömd för? Jag vet att han har en gammal misshandelsdom.
Citera
2024-01-29, 06:41
Medlem
Dishys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R1D2
Steroiderna har verkligen fått Johan att se ut som 53 snarare än 33. På denna bild ser han dessutom hälften så stor ut.
https://sverigesradio.se/artikel/joh...-vagg-skeptisk

Daaamn såg ju ut som en helt annan person 😵
Citera
2024-01-29, 06:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ABB87
Klart han gjorde! Hon ställde ju ultimatum att hon ville veta om det är sant. Han var inte redo att berätta då. Han är väldigt bra på att snacka... Tyvärr är Amanda för naiv...

Hundra procent. Sergio är en sån uppenbar lögnare, hela kroppsspråket skriker JAG LJUGER.
"Jag vill inte prata om detta av respekt till den tredje parten."
HAHAHAHAHAHA! Vilken manipulatör, varje sak han säger är uttänkt i förväg.

Amanda är sjukligt naiv, det är så att man blir förbannad på henne. Helt hjärntvättad sitter hon och intalar sig att grejen med barnet "gjort dem starkare".

Fy fan vad äckligt att de ska ha barn. Sergio hade givetvis bråttom för en så snygg tjej har han aldrig tidigare varit i närheten av.
Senast redigerad av SylviaPlath 2024-01-29 kl. 06:50.
Citera
2024-01-29, 06:59
Medlem
Reverend.Camdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pagojuice
Är det bara jag som reagerade på att Lucas log brett när Emilia sa ja?
Tycker det är så osympatiskt, han vet med sig att han ska såra henne men kan inte låta bli att nöjas över att hon vill ha honom trots att han inte vill ha henne.
Fast han har väl gömt sig bakom ett osäkert leende hela programmet hela han lyser feghet och osäkerhet. Äntligen vågade han säga nej!
Citera
2024-01-29, 07:04
Medlem
Reverend.Camdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaChiara
Sergio förstår vi ju alla vad han är för nån.
Men Amanda? Hur störd är inte hon? Det här måste vara det mest störda "kärleksparet" reality-tv gett oss. Undrar hur pingstförsamlingen tar emot nyheterna?
Det där sängloftet är ju
Ju mer jag sett av programmet mot slutet, desto mer undrar jag om Amanda egentligen inte är den störde? Vem går in i dessa röda flaggor och välkomnar dem? Vad gör hon med sin ilska och aggressivitet egentligen? Riktigt självskadebeteende.
Citera
2024-01-29, 07:12
Medlem
Musikopps avatar
Catja ville ha en dryg Stureplanskille men fick en med lila hår. Hon borde ha satt stopp långt tidigare men valde att få mer TV-tid och istället låta bli att bekräfta Christofer. Märkligt att inte det diskuterades mer under återföreningen, när det var så uppenbart att hon drev en kär man över gränsen med sin tystnad. Själv var hon nämligen inte kär när hon kom ut ur podden.
Citera
2024-01-29, 07:23
Moderator
evilhoneys avatar
Nog för att jag tycker att Catja gjorde helt rätt i att välja bort Christofer, han har något extremt obehagligt under ytan av sina komplimanger och plattityder. Både blicken när hon sa att hon hade någon ny och kommentaren om att "Han kan stå kvar!" när han Adde kom in sa mer än alla hans "mitt hjärtas fröjd...". Här har vi en kille som inte tål motgångar!

Citat:
Ursprungligen postat av LaegetKingen
Håller helt med! Oskar är verkligen en helylle kille 10/10!

Men snacka om att vara pussy-whipped av Meira. Och Meira som skyller på "mycket av vår relation skedde när det inte filmades", "de andra killarna känner inte mig", "det är inte en rättvis bedömning".
Asså hallå, du har fått Oskar att sälja sina kostymer på Blocket, men nejnej inte pussy-whipped alls
Han verkar både helylle och pussy whipped men jag tror han njuter av det! Skulle inte förvåna mig om hon har hans kuk i en liten bur och nyckeln i en kedja runt halsen och att han fullkomligt älskar det! Ball gagen på när han babblar för mycket. Good for them!
Citat:
Ursprungligen postat av Reverend.Camden
Ju mer jag sett av programmet mot slutet, desto mer undrar jag om Amanda egentligen inte är den störde? Vem går in i dessa röda flaggor och välkomnar dem? Vad gör hon med sin ilska och aggressivitet egentligen? Riktigt självskadebeteende.
Vad hon gör? Blinkar! Man ser direkt när hon reagerar på något genom att hennes ögonfransar fladdrar som fjärilsvingar på anabola! Det kan nog bli intressant när hon exploderar.
Citera
2024-01-29, 08:07
Medlem
theMowgs avatar
Christopher och Emilia är snart med på Morgonpasset i P3 för dom som är intresserade
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in