2024-01-27, 23:10
Medlem
SilverSurfer4000s avatar
Hela situationen kring Olof och hans liv och leverne är djupt tragiskt.

Troligtvis har han Aspergers, eller iaf någonstans i autismspektrat, och har begränsat konsekvenstänk.
D v s intelligent men korkad.

Man blir då rätt stor i truten och kan inte riktigt se var alla handlingar kommer ta vägen över tid.
Sorgligt, nu sitter han där med kuken i rävsaxen och förstår inte riktigt varför.

Därför tänker många att det är rätt åt honom eftersom han varit så kaxig. Ungefär som en 10-åring.
Men det hela är bara sorgligt och han kommer snart regressera till en 10-åring, när han knäckts i fängelset.

Det får iaf mig att tänka mig för innan jag pekar och gapflabbar åt hans håll. Skämtet är på mig eftersom jag förstår bättre.
Senast redigerad av SilverSurfer4000 2024-01-27 kl. 23:14.
Citera
2024-01-27, 23:28
Medlem
Tjockisen fick äntligen sin bantningskur på ett eller annat sätt serverad. Han borde vara tacksam. Han sprang runt och kommenterade andras kroppar som var långt mycket bättre än hans egen, bevisade tydligt på avundsjuka runt det hela och innerst inne visste han att han inte kunde knulla i närheten av vad de med bättre kroppar kan, då hans penis blev allt mindre och mindre för varje hamburgare. Det hela resulterade i att han skröt om pengar som sin penisförlängare för att kompensera med sitt könsorgan som var täckt i fett.

Nu kommer han för första gången i sitt liv att få se sin kuk och andras om det blir 10 år på kåken minst. Lyckligtvis för honom så täcker hans feta skinkor hans daimkryss och har därav ett skydd första åren inne på kåken.
Senast redigerad av Analyscalc 2024-01-27 kl. 23:33.
Citera
2024-01-27, 23:31
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SilverSurfer4000
Troligtvis har han Aspergers, eller iaf någonstans i autismspektrat, och har begränsat konsekvenstänk.
Aspergers vet jag inte men han är en klockren narcissist och psykopat. Han känner ingen som helst empati för någon, inte ens för sin familj. Och som många andra psykopater så är han även en mytoman.
Citera
2024-01-27, 23:34
Medlem
SilverSurfer4000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Aspergers vet jag inte men han är en klockren narcissist och psykopat. Han känner ingen som helst empati för någon, inte ens för sin familj. Och som många andra psykopater så är han även en mytoman.

Det krävs en psykolog för att fastställa diagnoserna.

Autismspektrat innehåller även precis de komponenter du tar upp.

Han är alltså naiv och använder sig av alla öppningar som dyker upp i livet, utan att kunna läsa av situationen ifall det är bra eller dåligt. En psykopat utnyttjar och skadar personer för egen vinning och kommer sällan långt i livet utan att bli straffad. Olof har klarat sig väldigt långt, relativt sett.
Citera
2024-01-27, 23:37
Medlem
Citat:

Man blir då rätt stor i truten och kan inte riktigt se var alla handlingar kommer ta vägen över tid.
Sorgligt, nu sitter han där med kuken i rävsaxen och förstår inte riktigt varför.

Därför tänker många att det är rätt åt honom eftersom han varit så kaxig. Ungefär som en 10-åring.
Men det hela är bara sorgligt och han kommer snart regressera till en 10-åring, när han knäckts i fängelset.

Det får iaf mig att tänka mig för innan jag pekar och gapflabbar åt hans håll. Skämtet är på mig eftersom jag förstår bättre.
Jag kan inte komma på en enda sak han gjort som skulle vara intelligent, så det är väldigt generöst att kalla honom intelligent... Extremt narcissistisk är däremot en bra beskrivning, precis som sin idol Trump och precis som Trump är han inte alls intelligent. Däremot tror han själv det och försöker framstå som det men han åstadkommer ingenting själv, han är helt beroende av andra för någon som helst framgång, hans största styrka har varit att han ignorerat lagar och regler.

Det är inte speciellt svårt att tjäna pengar om man struntar i lagen, men det kommer ju tyvärr med vissa nackdelar.

Att han bettet sig som 10 år och autistiskt är väl ingen nyhet, det är hur han agerat hela tiden, vuxna män går inte runt ute i gamla urtvättade t-shirts med seriefigurer, eller busringer, eller flexar pengar på tiktok osv osv osv.

Det är inte autismen eller den sociala efterblivenheten som har satt honom i denna situationen, det är narcissismen. Han tycker och tror att han är bättre än alla andra och är villig att lura sjuka pensionärer på pengar för att kunna visa upp det på sociala medier och trycka i sig så mycket potatismos att det leder till sjuklig fetma.

Det är inte ett dugg synd om honom, han har haft en miljon chanser att sluta med sitt beteende men han kommer aldrig att sluta, han har fortfarande inte ens fatta att det är hans eget fel och han lär antagligen fortsätter så fort han kommer komma ut ur fängelset om han inte får hjälp med sin narcissism.
Citera
2024-01-27, 23:42
Medlem
SilverSurfer4000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Myztico
Jag kan inte komma på en enda sak han gjort som skulle vara intelligent, så det är väldigt generöst att kalla honom intelligent... Extremt narcissistisk är däremot en bra beskrivning, precis som sin idol Trump och precis som Trump är han inte alls intelligent. Däremot tror han själv det och försöker framstå som det men han åstadkommer ingenting själv, han är helt beroende av andra för någon som helst framgång, hans största styrka har varit att han ignorerat lagar och regler.

Det är inte speciellt svårt att tjäna pengar om man struntar i lagen, men det kommer ju tyvärr med vissa nackdelar.

Att han bettet sig som 10 år och autistiskt är väl ingen nyhet, det är hur han agerat hela tiden, vuxna män går inte runt ute i gamla urtvättade t-shirts med seriefigurer, eller busringer, eller flexar pengar på tiktok osv osv osv.

Det är inte autismen eller den sociala efterblivenheten som har satt honom i denna situationen, det är narcissismen. Han tycker och tror att han är bättre än alla andra och är villig att lura sjuka pensionärer på pengar för att kunna visa upp det på sociala medier och trycka i sig så mycket potatismos att det leder till sjuklig fetma.

Det är inte ett dugg synd om honom, han har haft en miljon chanser att sluta med sitt beteende men han kommer aldrig att sluta, han har fortfarande inte ens fatta att det är hans eget fel och han lär antagligen fortsätter så fort han kommer komma ut ur fängelset om han inte får hjälp med sin narcissism.

Vi kommer inte komma så långt ikväll gällande detta, men en upplevd narcissism blir synonymt med en autistisk person som inte kan förstå hur andra reagerar på ens handlingar. D v s begränsad inkännandeförmåga. Därav inte så konstigt att han har en importfru i beroendeställning = rak och ren affärstransaktion.

Nåväl, en professionell psykolog kommer säkerligen kunna ställa alla relevanta diagnoser.
Citera
2024-01-28, 00:08
Medlem
shotacats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shotacat
Tror mer att han tror att han kommer skapa guld och gröna skogar i USA, men det kommer förmodligen sluta som i Sverige, men istället för att han får på käften av farsan så kommer det nog bli stämningar för hans bluffmakeri.

Han kommer göra precis samma skit och tro att han kommer komma undan med det, och jag antar att han inte har någon som kan bacak upp med pengar för hans bluffmakeri så det kommer bli kortare danser den här gången, ska bli lite lustigt att se.

Citerar mig själv ifrån 2012. Det ser ut som att stämningar skulle vara en rejäl vinst för Olof vid det här laget. Om Olof har en enorm tur så kommer Sverige att försöka få honom utlämnad för annars så kommer han förmodligen att få skaka galler fram tills att han är en pensionär, om han inte sjunger som en fågel d.v.s
Citera
2024-01-28, 00:13
Medlem
Citat:

Ja han har tyvärr velat gå hela vägen utan att ha all fakta utan har kört på och hoppats på rikedomar . Han började drömma om det och bekräftade att han skulle bli rik genom att vara med i media sen när han blev äldre var han tvungen att fortsätta istället för att skaffa ett jobb och jobba sig upp. Och nu sitter han riktigt illa till. Straffet är för hårt för honom bara att han får återvände till Sverige och vara fattig är straff nog. Håller med om att det är lite asperger stil.
De är mer synd om honom
Citera
2024-01-28, 03:01
Medlem
pillifjongs avatar
Han hatar väl Sverige och allt det står för…. Nu ringer han Strömmer och storgråter på sina bara feta knäskålar

Nä, Sverige ska inte lägga pengar på att ha honom i fängelse och sen kommer han ränna på gatorna och blåsa folk igen och spela tuff
Citera
2024-01-28, 06:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pillifjong
Han hatar väl Sverige och allt det står för…. Nu ringer han Strömmer och storgråter på sina bara feta knäskålar

Nä, Sverige ska inte lägga pengar på att ha honom i fängelse och sen kommer han ränna på gatorna och blåsa folk igen och spela tuff

Föreligger inget hinder att lämna ut han. Han riskerar inte dödsstraff eller tortyr.
När det gäller hans personliga säkerhet så kan den upprätthållas av amerikanska fängelse myndigheten.
Han kommer gå med på en uppgörelse mot reducerat straff.
Fetknoppen är färdig som artist.
Citera
2024-01-28, 06:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Analyscalc
Tjockisen fick äntligen sin bantningskur på ett eller annat sätt serverad. Han borde vara tacksam. Han sprang runt och kommenterade andras kroppar som var långt mycket bättre än hans egen, bevisade tydligt på avundsjuka runt det hela och innerst inne visste han att han inte kunde knulla i närheten av vad de med bättre kroppar kan, då hans penis blev allt mindre och mindre för varje hamburgare. Det hela resulterade i att han skröt om pengar som sin penisförlängare för att kompensera med sitt könsorgan som var täckt i fett.

Nu kommer han för första gången i sitt liv att få se sin kuk och andras om det blir 10 år på kåken minst. Lyckligtvis för honom så täcker hans feta skinkor hans daimkryss och har därav ett skydd första åren inne på kåken.

lol, det var också min första tanke att nu kommer olof bli smal o fin.
Är man van vid det finare i livet som olof så blir nog fängelsematen en riktig chock, lol fy fan för att behöva äta den sörjan de serverar i usa:s PRIVATA fängelser.

lol ja fettet kommer skydda han den första tiden, men ju smalare o finare olof blir desto djupare tränger hans pojkvän mubamba in i hans rektum.
Citera
2024-01-28, 07:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gorabora
Föreligger inget hinder att lämna ut han. Han riskerar inte dödsstraff eller tortyr.
När det gäller hans personliga säkerhet så kan den upprätthållas av amerikanska fängelse myndigheten.
Han kommer gå med på en uppgörelse mot reducerat straff.
Fetknoppen är färdig som artist.

Han kommer knappast att vara slut som artist, tvärtom kommer han skriva böcker om sin tid i fängelset, sitta i olika tv soffor och förklara hur världen funkar, fan detta kanske kan bli det genombrott olof väntat på?

Kommer han bjudas in till de olika lekprogrammen som skapas för svenska kvartskändisar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in