2022-08-08, 14:53
Medlem
zBr9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av finnsingenamn
Intressant, han säger i senaste videon att Conor McGregor inte är nå speciellt rik "Mcgregor's net worth 2022 is estimated at a whopping*$200 million"

Allt är ju relativt. Jämför man McGregors $200 miljoner med Elon Musks miljarder är det ju inte speciellt mycket. Men jämför man McGregors $200 miljoner med låtsaspengarna Olof K Gustafsson utger sig för att ha... så är det inte heller speciellt mycket
Citera
2022-08-08, 14:54
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Intressant, han säger i senaste videon att Conor McGregor inte är nå speciellt rik "Mcgregor's net worth 2022 is estimated at a whopping $200 million"
Och för er som inte vet hur mycket det är, så är det i svenska kronor 2 031 896 000,00

Vidar ju bara hur hjärnskadad stackarn är.
Citera
2022-08-08, 15:35
Medlem
Om någon orkade kolla, kom de till Gucci? Vad köpte Offa-potatis för något? Det jag undrar är, har han några riktiga vänner? Då menar jag inte Lokal för han verkar vara köpt eller efterbliven.
Citera
2022-08-08, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjuvsmall
Om någon orkade kolla, kom de till Gucci? Vad köpte Offa-potatis för något? Det jag undrar är, har han några riktiga vänner? Då menar jag inte Lokal för han verkar vara köpt eller efterbliven.

Det kom till gucci men det hade stängt precis sa deras vakt
Citera
2022-08-08, 15:58
Citat:
Ursprungligen postat av tjuvsmall

Citat:

Nu var ju inte Lobo med annars hade det nog troligen blivit nobben i dörren då han är känd för att sno just Gucciväskor.
Citera
2022-08-08, 15:58
Medlem
Citat:

Hade Offa-potatismos vart något att räkna med hade de hållit öppet. Nu är han bara en tjockis som kan tre ord med fula kläder så de gjorde helt rätt i att slå igen dörren framför hans mage.
Citera
2022-08-08, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GulfLundell
Nu var ju inte Lobo med annars hade det nog troligen blivit nobben i dörren då han är känd för att sno just Gucciväskor.

haha ja just det El Lobotomerad har ju en förkärlek för andras saker det hade jag helt glömt!
Citera
2022-08-08, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Sedan kan man ju såklart ifrågasätta om det är en god sak att ge gangster wannabes pengar?
🤔
Kanske inte. Pengar får dom nog tag på utan Olofs hjälp.

Nu var det inte wannabe gangsters han gav pengar utan småbarn som var där med sina föräldrar. Det kom dock några och tiggde pengar av honom senare men då var cashen slut som man skulle kunna anse vara wannabes.
Citera
2022-08-08, 18:05
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zaaaz
Nu var det inte wannabe gangsters han gav pengar utan småbarn som var där med sina föräldrar. Det kom dock några och tiggde pengar av honom senare men då var cashen slut som man skulle kunna anse vara wannabes.

Aha ok. Jag har som sagt inte sett klippet. Läste bara något om orten.
Men det var ju sött att ge barnen en godispeng. Godisfarbrorn
Citera
2022-08-08, 18:45
Medlem
Giant Squids avatar
Att de skulle försöka ta tillbaka pengarna ifrån ett par afrikaner i orten får man nog anse som totalt uteslutet. Hade de varit falska så hade det väl dykt upp på sociala medier vid det här laget. Men var det mer än 4000:-?
Citera
2022-08-08, 19:00
Medlem
Men jag måste ändå medge att Olof är väldigt underhållande
Citera
2022-08-08, 19:40
Avstängd
Citat:
Men jag måste ändå medge att Olof är väldigt underhållande
Haha han är low-key lite rolig faktiskt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in