2024-01-27, 15:55
Medlem
FetFulElaks avatar
Sergio är osäker för han är på nedgång... 37 år. Har nog varit jävligt snygg i yngre dagar och kunnat knulla runt. Det är lätt att fastna där (tro mig) och man ska ha lite tur om det finns giftasmaterial kvar när man drabbas av insikten... åren går. Sista halmstrået dyker upp och han tar det. Så klart.

En klassisk player. Kommer garanterat vara otrogen när barnen är små och hemmalivet suger.. känner igen mig själv.
Senast redigerad av FetFulElak 2024-01-27 kl. 16:09.
Citera
2024-01-27, 15:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Palindromsekvens
Sluta tramsa, för f-n!
Sluta kalla kvinnor för hora när de har ett sexliv PUNKT

Lol att knulla runt är inte att ha ett sexliv. PUNKT.
Citera
2024-01-27, 17:39
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av timpani
Sergio har med rätta fått skit för att han ljög för Amanda i kapseln om att han redan slutat dejta dom andra tjejerna.

Men Rasmus har inte fått har inte fått nån kritik alls för att han ljög för Catja!
När Rasmus sa "Glöm inte att sakna mig" till Catja, frågade hon honom "Säger du det till alla, Eller?
"Nej, jag säger bara det till dig, Catja", svarade Rasmus.
Men vi hade precis fått se i samma avsnitt att han sa till Krisse-Ly: "Lova att sakna mig", det vill säga nästan exakt samma fras!

Sergio ljög aldrig för Amanda om det. Han sa att han hade sagt till KILLARNA att han inte längre träffade några andra. Lyssna igenom igen, så hör du.

Och vem bryr sig om en vanlig fras används till fler?
Citera
2024-01-27, 17:41
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RE3dstar
Inte bara det! Han kunde inte ens lägga tid på att vaxa öronen eller ens fixa håret runt nacken osv. Han borde gått till en frisör med all inclusive behandlingar.
Jag kan på riktigt inte ta in att han inte rakade sig till sitt bröllop. Kan. Inte. Ta. In. Lalalalala.....
Citera
2024-01-27, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Pagojuce mår du bra? Du måste ju må pissigt bittert för att kunna slänga ur dig sån här dynga.
Annars, var är målnumret? Idiot.

FUPen finns längre bak i tråden.
Citera
2024-01-27, 18:41
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Call-me-Karen
FUPen finns längre bak i tråden.
Ja, han blev frikänd, nolla. Frikänd från att ha slängt en drink på nån. Nolla. Jag efterfrågade målsnumret på "armbågningen" som idioten innan försökte sprida. Herregud. Vad är det med er? Varför är alla så kåta på falsk ryktesspridning idag?
Citera
2024-01-27, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikN96
Lol att knulla runt är inte att ha ett sexliv. PUNKT.

Att kalla tjejer för horor på flashback är lika med incel. PUNKT. SLUT. INCEL.
Citera
2024-01-27, 19:19
Medlem
FernandoFisrings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skitarg99
Sergios hååååååår! Katastrof!! Allt det där vaxet

Det känns som han har fastnat i början av 00-talet när han var tonåring och en halv burk vax i håret var vanligt bland killarna i klassen. Tycker mig kunna lukta mig till Axe Dark Temptation och dålig andedräkt bara genom att se honom i TV också. Personlighet verkar ha kommit lite längre, till 05 ungefär, när Hugh Heffner var alla killars stora idol. Så möjligt han har bytt till Gucciparfym nu som är vanligt bland grabbarna som fastnat i tiden och fortfarande är ”sccchteek” på Stureplan.
Senast redigerad av FernandoFisring 2024-01-27 kl. 19:23.
Citera
2024-01-27, 20:01
Medlem
timpanis avatar
Citat:
Sergio ljög aldrig för Amanda om det. Han sa att han hade sagt till KILLARNA att han inte längre träffade några andra. Lyssna igenom igen, så hör du.

Hårklyverier. Han erkände ju själv att han "kände sig som skurken" innan det kom fram. För han visste att han ljugit.

Citat:
Och vem bryr sig om en vanlig fras används till fler?

Han får säga så till alla om han vill. Men poängen var att han ljög om det för Katja. Han sa att han bara sagt så till henne.
Citera
2024-01-27, 21:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Green Eyes
Att kalla tjejer för horor på flashback är lika med incel. PUNKT. SLUT. INCEL.

Att påstå att det är ett naturligt sexliv att ligga runt med alla med puls är inte ett normalt sexliv. Punkt
Citera
2024-01-27, 21:53
Medlem
KarlFarbmans avatar
Han får säga så till alla om han vill. Men poängen var att han ljög om det för Katja. Han sa att han bara sagt så till henne.[/quote]

Dude, om du lyssnar på tonen så fattar du att han säger det med glimten i ögat.
Citera
2024-01-27, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikN96
Att påstå att det är ett naturligt sexliv att ligga runt med alla med puls är inte ett normalt sexliv. Punkt

Det finns inget som är naturligt. Var och en gör som de själva vill. Och det ska du skita i.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in