2024-01-27, 08:24
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Mzl2021
Jag fattar inte hur folk uppfattat Christofer. Han är en stilig kille som står upp för rätt saker, även i rum där det är endast män. Otroligt fin och ovanlig egenskap. Han kör sitt egna race med klädstil och hår, något som han självklart trodde skulle spela mindre roll med tanke på experimentets natur. Sen när det inte var fallet blir han ju mer och mer desperat och på något sätt tappar han ju bort sig själv i desperationen. Han förnekar problemen så länge de har sex typ. Där tappar han charmen och letar desperat efter bekräftelse. Hade han istället stått på sig, backat några steg och med stolthet varit den han är utan att göra våld på sig själv tror jag vi hade sett ett annat utfall. Han blir ledsen och frustrerad när hon lämnar utan att säga något, beter sig märkligt därefter. Det är inte konstigt att man beter sig lite udda då. Apropå "mitt hjärtas fröjd och eviga längtan" så är det bara gulligt sagt av honom. min uppfattning är att Christofer är en fin kille, med hjärtat på rätt plats som står upp för sina värderingar men som reagerade totalt knaskalas på situationen som programmet och Catja ledde till.

Med det sagt: ingen skugga ska falla på Catja heller!

Jag tycker att Christoffer är obehaglig, röda flaggor i massor. Han är den typiske kvinnomisshandlaren och lär vara svartsjuk och manipulerande. En riktig psycho.
Citera
2024-01-27, 08:37
Medlem
timpanis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gift44
Suck....Har du hört talas om finlandssvenskar.

Suck själv! Det var ett skämt eller hån riktat mot den högljudda falangen söm hävdar att Emilia är mer finsk än finlandsvensk.
Citera
2024-01-27, 10:15
Medlem
Någon som har Aftonbladet plus och kan spoila vilka som fortfarande är tillsammans 👌
Citera
2024-01-27, 10:51
Medlem
Asså HUR under Amanda säga ja till den idioten? Blir arg på riktigt!!
Citera
2024-01-27, 11:15
Medlem
Sergios hååååååår! Katastrof!! Allt det där vaxet
Citera
2024-01-27, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skitarg99
Sergios hååååååår! Katastrof!! Allt det där vaxet
Inte bara det! Han kunde inte ens lägga tid på att vaxa öronen eller ens fixa håret runt nacken osv. Han borde gått till en frisör med all inclusive behandlingar.
Citera
2024-01-27, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RE3dstar
Inte bara det! Han kunde inte ens lägga tid på att vaxa öronen eller ens fixa håret runt nacken osv. Han borde gått till en frisör med all inclusive behandlingar.
Oj jag såg inte ens det haha, blev så chockerad av allt vax
Citera
2024-01-27, 13:54
Medlem
-SchmergliN-s avatar
Jag undrar varför Oskar slösar allas tid så här? Det är bara frustrerande att se honom förtrycka sina äkta känslor.
Citera
2024-01-27, 14:06
Medlem
timpanis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralpredikan
Någon som har Aftonbladet plus och kan spoila vilka som fortfarande är tillsammans 👌

Bara att söka på deras namn på Ratsit
Citera
2024-01-27, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Liljor
Man kan alltid skilja sig.
Ja vi får ju hoppas att Amanda inte råkar hoppa in i hans armbåge likt hans ex gjorde i sådana fall 😣
Vissa män är inte ”bara” att skilja sig från.
Citera
2024-01-27, 14:20
Medlem
VespulaGermanicas avatar
När man tror botten är nådd gällande realityserier. Förstår att det diskuterats tidigare, men ett program vars grundidé är att bortse från utseende, men där de flesta deltagarna är attraktiva och framgångsrika och där samtalen fokuseras till stor del på det ytliga. Det är ju uppenbart att deltagarnas utseende och jobb har varit avgörande i castingen.

Bojkott.
Citera
2024-01-27, 15:02
Medlem
Sergio verkar ha varit ute igår, inte betett sig som han vore gift.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in