2024-01-27, 00:49
Medlem
mendokses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickenz
Kan inte släppa hur mycket snällare, mer ärlig och snyggare Amanda är än Sergio. Hennes pappa såg inte direkt nöjd ut och hoppas väl att detta TV-jippo ska dra över så de kan kasta ringarna och att hon får någon vettig man istället.

Hon har nog haft en så ordnad tillvaro att hon uppskattar en varm och skojig filur som skapar lite kaos i vardagen.
Sergio kommer säkert försöka bete sig också då han verkligen träffat jackpoten med Amanda, och det vet han om.
Citera
2024-01-27, 01:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Call-me-Karen
Man lämnar väl ändå, även om man har barn ihop, om det blir illa?

Amandas pingstkyrketro gör nog att hon ser äktenskapet som något som på allvar varar hela livet ut. Hon nämner ju det flera gånger. Så det kan göra att det är ett tufft steg att ta att ansöka om äktenskapsskillnad för henne (om hon hamnar i den sitsen). Jag förstår förstås inte hur hon kan komma dragandes med slusken Sergio till deras församling och visa upp honom efter att alla har sett programmet. Men hon har kanske hunnit köpa några större skjortor till honom så att han ser lite anständig ut. Och kanske lyckats få honom att raka sig och tvätta håret. Vem vet. Det kanske går att göra om en 38-åring?
Citera
2024-01-27, 01:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Liljor
Det kan man göra. Gör det ont att slå sig själv, "Karen"?

Du skrev ju själv ”så länge man inte har barn ihop”.

Så du tycker hon ska stanna med barnen om det blir illa men lämna om det bara är hon?
Citera
2024-01-27, 02:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaChiara
Amandas pingstkyrketro gör nog att hon ser äktenskapet som något som på allvar varar hela livet ut. Hon nämner ju det flera gånger. Så det kan göra att det är ett tufft steg att ta att ansöka om äktenskapsskillnad för henne (om hon hamnar i den sitsen). Jag förstår förstås inte hur hon kan komma dragandes med slusken Sergio till deras församling och visa upp honom efter att alla har sett programmet. Men hon har kanske hunnit köpa några större skjortor till honom så att han ser lite anständig ut. Och kanske lyckats få honom att raka sig och tvätta håret. Vem vet. Det kanske går att göra om en 38-åring?

Säkerligen kommer det vara svårare för Amanda att lämna än någon av dom andra.

Nu var det egentligen inte det som det handlade om utan att jag påpekade formuleringen någon annan skrev. Att om det blir illa så är det bara att lämna så länge man inte har barn tillsammans.
Citera
2024-01-27, 02:01
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaChiara
"Tvätta håret" - det visar vad du vet om colombianska mäns hårtyp...
Större skjorta skriver jag under på, dock.
Citera
2024-01-27, 03:33
Medlem
tiptoess avatar
Sergio riktig pissluffare. Spelade skivor på Nosh & Chow ikväll, var lika bra på att mixa som en stendöv? Men ändå charmigt kanske. Sen efteråt stod han mest på vippen och ville inte prata med någon, hade inga kompisar där, verkade ensam. Den andra från LIB, rödbrända gingern var där också men han hade iaf ett crew med sig, glad. Lukas? Venne, Sergio hade kanske behövt rasta påsen och va lite rolig/chill och inte deppa (över dåligt dj-gig?)
Senast redigerad av tiptoes 2024-01-27 kl. 03:50.
Citera
2024-01-27, 04:12
Medlem
timpanis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intedinkille
Jag kan tänka mig att det var en del engelsktalande i produktionen och att deltagarna därför pratar en del engelska bakom kameran och därför pratar så mycket engelska?

I eftertexterna är det inte en enda kotte med engelskt namn.
Citera
2024-01-27, 04:34
Medlem
timpanis avatar
Noterade ni Oskars osympatiska skryt i första kapseldejten med Meira:
Citat:
Jag vet inte hur många gånger jag får höra "Jaha, du är före detta elitsimmare som flyger flygplan och jobbar i finansbranschen". Ja, men det är ju bara mitt cv. Det är inte jag som person.
Han sa "Jag vet inte hur många gånger jag får höra..." men sanningen, vad han borde sagt, är:
Citat:
"Jag vet inte hur många gånger jag använt som öppningsfras på brudar jag raggat på att jag är före detta elitsimmare som flyger flygplan och jobbar i finansbranschen. Det är såklart även just det som står som bio i min Tinder-profil."
I stället körde han en klockren humble brag
Citera
2024-01-27, 06:09
Medlem
timpanis avatar
Kul klipp, publicerad av Rasmus, på hans och Krisse-Lys hundar Dino och Dexter.
Citera
2024-01-27, 07:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nossralp
För att hon är en hora
Sluta tramsa, för f-n!
Sluta kalla kvinnor för hora när de har ett sexliv PUNKT
Citera
2024-01-27, 07:22
Medlem
Gift44s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av timpani
Jag gillade att Emilias föräldrar hette Majvor och Ove.
Typiskt finska namn dessutom, eller hur?
Dom verkar inte tåla varandra. För dom satt inte bredvid varandra bröllopet, och det var Emilias mamma, inte pappan som brukligt är, som lämnade över bruden.

Och när..

Suck....Har du hört talas om finlandssvenskar.
Citera
2024-01-27, 07:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickenz
Haha :'D Dog av skratt av din kommentar

Nu återuppstådd.

På tal om Sergio - har han inga nära vänner eller?! De kompisar som flögs in från utlandet har han inte träffat på år verkar de som och de verkade inte vara speciellt tajta heller...
Han har väl bott flera år i utlandet?

Ärligt talat, om jag hade haft den dåliga smaken att vara med i en doku-såpa så tror jag inte att mina (få) riktigt bra vänner hade ställt upp i TV.
Jag hade nog inte heller gjort det…
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in