Citat:
Ursprungligen postat av
Azdz
Märks att du inte såg programmet på Bengt Magnussons tid . Om du hade gjort det så hade du tydligt hört att han sagt detta .
Säger jag att jag hört att BM sagt det så VET jag att det är så , men sedan kan jag inte tvinga dig att tro det .
Nästan så man börjar ana att du är ett troll eller nåt
Men sen bytte ju programmet till Postkodmiljonären. Eller hur? Då kanske de som varit med i Vem vill bli miljonär även fick vara med i Postkodmiljonären.
Sen hade de nån specialare att man körde med olika par, typ far och son, kompisar eller hur det var och av dessa var 1 av de 2 tidigare deltagare om jag minns rätt (här kan jag minnas fel ang. om det var så bland alla "par" eller bara för honom, det erkänner jag att jag inte minns hur det var för övriga deltagare) Vet att han jag känner och hans släkting var (då var det postkodmiljonären) på 100k och frågade publiken som hade många % på ett av alternativen, de valde det och åkte ut. Sen var han med flera år senare ensam och detta finns med på deras facebooksida.
Ja efter att inte ha trollat sen 2013 med tusentals inlägg på det här kontot bestämde jag mig idag för att trolla och mitt stora troll bestämde jag skulle vara att ljuga om att jag känner en person som varit med flera gånger i Postkodmiljonären...... Genialiskt eller hur? Vad fan... Kom igen.