Fyfan vilket skitprogram detta är,syftet verkar ju va att tv4 ska dra in så mycket pengar som möjligt.Har inte bett om att få deras skit hem i brevlådan
1 gång i månaden(spamm är väll lagligt så länge de kommer från tv4)
vem vill bli miljonär var ju ett bra program,men denna skiten suger ju fullständigt.
Fick du några instruktioner eller begränsingar? Fick du använda internet? Jag har en "kompis" som brukar kolla på programmet, och enligt honom svarar många "livlinor" fel/har inget svar, vilket känns helt idiotiskt när det handlar om upp till en mille.
GOOGLA FÖR HELVETE!
Fick du några instruktioner eller begränsingar? Fick du använda internet? Jag har en "kompis" som brukar kolla på programmet, och enligt honom svarar många "livlinor" fel/har inget svar, vilket känns helt idiotiskt när det handlar om upp till en mille.
GOOGLA FÖR HELVETE!
Kan väl inte vara så jävla lätt att googla en lång fråga när man bara har 30 sek på sig och dessutom är under press.
GOOGLA FÖR HELVETE!
Det är det som jag tycker är jävligt konstigt också. Hade typ min farsa eller någon nära tävlat så hade man suttit fullt beredd med Google eller ett Uppslagsverk i knäet och hittat svaret innan personen ens hade ringt. Men alltid när någon ringer så är personen som svara helt ovetande om att personen är med och tävla och sitter givitvis och kolla på något annat.
Det är det som jag tycker är jävligt konstigt också. Hade typ min farsa eller någon nära tävlat så hade man suttit fullt beredd med Google eller ett Uppslagsverk i knäet och hittat svaret innan personen ens hade ringt. Men alltid när någon ringer så är personen som svara helt ovetande om att personen är med och tävla och sitter givitvis och kolla på något annat.
och tävlande har fem förbestämda personer som sitter beredda vid sina telefoner.. faktiskt
Hjälper inte så mycket då man har 30 sekunder att läsa frågan och få ett svar. Om personen man ringer inte kan svaret så är det ju kört.
Tvivlar på att man hinner googla eller slå upp svaret i en uppslagsbok på den tiden.