Citat:
Ursprungligen postat av
Azdz
Säkert att du inte hittat på allting?
Luktar ju fusk lång väg om din vän varit med 3 gånger och inte åt ut någon gång på en felaktig fråga .
Jag är till 99 procent säker på att regelverket för tävlingen inte tillåter att vara med mer än en gång förutsatt att inte någon åker ut på en riktig kuggfråga då .
Ja jag är säker. Första gången var länge sen. Garanterat när det fortfarande hette "Vem vill bli miljonär" och Bengt var programledare. Andra gången var det med en släkting så de var två som tävlade och det var kanske kring 2007 eller nåt. Om jag minns rätt (här kan jag ha fel dock) så var det då fd. tävlanden som var med igen fast de tävlade med en släkting (oftast son eller dotter) så isf. kan flera ha varit med mer än 2 gånger fast då med en släkting men kan inte svära på att det var så men är så jag minns det iaf. att några som redan varit med fick vara med igen fast tävlandes tillsammans med en till. Sen var han med igen ensam ungefär 10 år senare.
Vill inte skriva hans namn och tyvärr hittar jag inget mer än att Postkodmiljonären skrivit på Facebook "ikväll intar han heta stolen
igen" vet att igen kan syfta på att det är ett andra avsnitt men vet att de i detta fall syftade på att han flera år tidigare redan suttit i heta stolen. Tror det diskuterades där kort också.