2024-01-26, 20:15
Medlem
timpanis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liljor
Jag förstår inte varför vissa drar det så långt som till altaret för att säga "nej". Man vet vad man vill senast på bröllopsdagen. ställ in det hela om du tvekar.

Ja, det ingår alltså i formatet att dom ska helst säga ja eller nej vid altaret för att skapa en cliff hanger.
Citera
2024-01-26, 20:31
Medlem
Någon som vet hur mycket i programmet som är manus??
Citera
2024-01-26, 20:38
Medlem
timpanis avatar
Sergio har med rätta fått skit för att han ljög för Amanda i kapseln om att han redan slutat dejta dom andra tjejerna.

Men Rasmus har inte fått har inte fått nån kritik alls för att han ljög för Catja!

När Rasmus sa "Glöm inte att sakna mig" till Catja, frågade hon honom "Säger du det till alla, Eller?

"Nej, jag säger bara det till dig, Catja", svarade Rasmus.

Men vi hade precis fått se i samma avsnitt att han sa till Krisse-Ly: "Lova att sakna mig", det vill säga nästan exakt samma fras!
Citera
2024-01-26, 20:48
Medlem
timpanis avatar
Jag gillade att Emilias föräldrar hette Majvor och Ove.
Typiskt finska namn dessutom, eller hur?
Dom verkar inte tåla varandra. För dom satt inte bredvid varandra bröllopet, och det var Emilias mamma, inte pappan som brukligt är, som lämnade över bruden.

Och när..

Citera
2024-01-26, 20:51
Medlem
timpanis avatar
Den tredje prästen var väldigt informell. Han verkade vilja stjäla rampljuset.

Och den fjärde prästen, latinamerikanen, hade väldigt stark brytning. Gick ofta inte att höra vad han sa.
Citera
2024-01-26, 21:11
Medlem
timpanis avatar
Christofers företag i bajamaja-branschen verkar gå rätt bra.

Detsamma kan man inte säga om hans andra bolag som ska ska jobba med "handel med kläder som importeras av 'second hand'-leverantör som säljs genom olika säljkanaler som består av en torghandelsyta".

Den klädstil han visat upp i programmet ger ju knappast, god reklam till hans klädfirma.

Dessutom påstår han sig jobba som diskjockey. Det verkar vara lika oseriöst som Sergios påstådda karriär som fotbollstränare. Det finns knappt nåt att hitta om Christofer som dj. Men ett dj-set hittade jag.

Kul att hans artistnamn som dj är Christofer A Wesome
Citera
2024-01-26, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av timpani
Christofers företag i bajamaja-branschen verkar gå rätt bra.

Detsamma kan man inte säga om hans andra bolag som ska ska jobba med "handel med kläder som importeras av 'second hand'-leverantör som säljs genom olika säljkanaler som består av en torghandelsyta".

Den klädstil han visat upp i programmet ger ju knappast, god reklam till hans klädfirma.

Dessutom påstår han sig jobba som diskjockey. Det verkar vara lika oseriöst som Sergios påstådda karriär som fotbollstränare. Det finns knappt nåt att hitta om Christofer som dj. Men ett dj-set hittade jag.

Kul att hans artistnamn som dj är Christofer A Wesome

Skönt.. har du fått skriva av dig lite nu?
Citera
2024-01-26, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Traktortommy
Skönt.. har du fått skriva av dig lite nu?

Haha :'D Dog av skratt av din kommentar

Nu återuppstådd.

På tal om Sergio - har han inga nära vänner eller?! De kompisar som flögs in från utlandet har han inte träffat på år verkar de som och de verkade inte vara speciellt tajta heller...
Citera
2024-01-26, 21:27
Medlem
Kan inte släppa hur mycket snällare, mer ärlig och snyggare Amanda är än Sergio. Hennes pappa såg inte direkt nöjd ut och hoppas väl att detta TV-jippo ska dra över så de kan kasta ringarna och att hon får någon vettig man istället.
Citera
2024-01-26, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av laetitia4
Någon som vet om de inte får ha mobilerna under perioden de dejtar? Med tanke på att de säger personens fullständiga namn när de friar borde det vara lätt att kolla upp på Facebook, mm 😁🙈

Jag kollade upp alla på ratsit i första avsnittet för att se vilka som var gifta. Namnen går att googla.
Citera
2024-01-26, 21:56
Medlem
logiskts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arlington
Jag kollade upp alla på ratsit i första avsnittet för att se vilka som var gifta. Namnen går att googla.

Det var ju inte om DU kunde kolla upp vilka som är gifta som var frågan 😅
Frågan var om deltagarna under inspelningen hade tillgång till sina mobiler så de kunde kolla upp hur de andra deltagarna ser ut. Och svaret på den frågan är nej. De fick tillbaka mobilerna först efter de kommit ut ur poddarna. Jösses 🫠
Citera
2024-01-26, 22:00
Medlem
Att Krisse-Le gör fillers och botox är ju vansinnigt. Ingen inkomst och lägger bidraget på sån jävla skit. Fy fan vad sne man blir
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in