2025-03-14, 15:56
Medlem
timpanis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trash-Panda84
Haha han är inte attraktivare? Ser ut som om någon kastat in tänderna i käften på honom. Ska börja kalla honom för gnägget numera.
Jag håller mig för god för att recensera Millys utseende, men rent generellt har Ola ett klart mer fördelaktigt utseende än hon.
Citera
2025-03-14, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av timpani
Vilka är de mest sagda eller mest irriterande fraserna i Love is Blind? Jag börjar:

–Jag söker någon som kan vara min partner och bästa vän i samma person.

–Hon är som tjejversionen av mig.
–Han är som killversionen av mig.

–Vad är ditt love language? Mitt är fysisk beröring och bekräftelse i form av ord.

– En veckas dejtande i kapslarna är som ett års dejtande på utsidan.

–Jag har allt: bra jobb, fint boende, underbara vänner. Det är bara en sak som saknas.

–Så märkligt att äntligen ha ett ansikte att koppla ihop med rösten.

–Han är inte den typen jag hade fallit för om vi träffats ute.

–Jag har aldrig känt så här förut.

–Du har varit min "nummer ett" sen första dagen.

–Hur kan jag bli så kär i nån jag aldrig sett?

–Tjitt, va sjukt!

Som nämnt tidigare, stör mig mest på att alla ska grina hela tiden. Gråta gör man väl på begravningar?
Citera
2025-03-14, 15:59
Medlem
nullums avatar
Hade jag varit i Jakobs situation, dvs adopterad men väldigt svart, hade jag ganska snabbt klämt ur mig det. Helt omöjligt att avgöra på hans språkbruk att han skulle vara svart. Det är uppenbart att det var där skon klämde för Karolina. Jag hade också haft väldigt svårt för någon som är så pass svart som han är. Det låter hemskt man är liksom sådär svart att han ser smutsig ut, fast med ganska västerländska drag. Jag kan förstå att man dras till det afrikanska utseendet, men hans utseende är nog riktigt svårt för västerlänningar. Förstår inte riktigt varför han inte kunde informera om det.

Ola låg och hyperventilerade av smärta efter att Milly erkände att hon gillade att äta godis i soffan ibland. Vilken krävande typ. Milly gör sig själv ingen tjänst att ha den där korta frisyren. Hon ser inte ut en 32-åring, snarare en välbevarad 45-åring.

Alicia är väldigt söt och besitter en helt galen kropp: länk. Hon är nog med i LiB för att hon annars blir sexualiserad som fan med hennes utseende.
Citera
2025-03-14, 16:03
Medlem
Jag kan ju inte låta bli att titta
Men dom är så naiva allihop
Citera
2025-03-14, 16:07
Medlem
timpanis avatar
Efter att ha studerat Alicias föräldrar på hennes Instagram är det uppenbart att hon är adopterad. Min gissning är att hon kommer från norra Sydamerika, typ Venezuela.
Citera
2025-03-14, 16:07
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Loveless är ett jävligt coolt efternamn med lång historia på de brittiska öarna.
Ja man blir ju fett avundsjuk, ett av världens bästa efternamn.
Citera
2025-03-14, 16:08
Medlem
timpanis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nullum
Alicia är väldigt söt och besitter en helt galen kropp: länk. Hon är nog med i LiB för att hon annars blir sexualiserad som fan med hennes utseende.
Söt? Ja. Galen kropp? Där råder det nog olika meningar. Hon verkar gilla killar med sixpack dock.
Citera
2025-03-14, 16:09
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Alicia är solklart latina. Det finns inget asiatiskt över hennes drag.
Du har helt rätt, såg det senare. Men vad det svänger fort med henne! Från kryddig till mellanmjölk till downer pills..?
Citera
2025-03-14, 16:10
Medlem
nullums avatar
Citat:
Söt? Ja. Galen kropp? Där råder det nog olika meningar. Hon verkar gilla killar med sixpack dock.

Kort med en välformad stor rumpa och fina tuttar. Jag hade varit väldigt nöjd!
Citera
2025-03-14, 16:12
Medlem
Citat:
Hade jag varit i Jakobs situation, dvs adopterad men väldigt svart, hade jag ganska snabbt klämt ur mig det. Helt omöjligt att avgöra på hans språkbruk att han skulle vara svart. Det är uppenbart att det var där skon klämde för Karolina. Jag hade också haft väldigt svårt för någon som är så pass svart som han är. Det låter hemskt man är liksom sådär svart att han ser smutsig ut, fast med ganska västerländska drag. Jag kan förstå att man dras till det afrikanska utseendet, men hans utseende är nog riktigt svårt för västerlänningar. Förstår inte riktigt varför han inte kunde informera om det.

Ola låg och hyperventilerade av smärta efter att Milly erkände att hon gillade att äta godis i soffan ibland. Vilken krävande typ. Milly gör sig själv ingen tjänst att ha den där korta frisyren. Hon ser inte ut en 32-åring, snarare en välbevarad 45-åring.

Hon är typ 1.50 kort och väldigt tunghäftig nertill. Sjukt korta ben. Men men alla föredrar vi olika.
Citera
2025-03-14, 16:12
Medlem
Citat:
Hade jag varit i Jakobs situation, dvs adopterad men väldigt svart, hade jag ganska snabbt klämt ur mig det. Helt omöjligt att avgöra på hans språkbruk att han skulle vara svart. Det är uppenbart att det var där skon klämde för Karolina. Jag hade också haft väldigt svårt för någon som är så pass svart som han är. Det låter hemskt man är liksom sådär svart att han ser smutsig ut, fast med ganska västerländska drag. Jag kan förstå att man dras till det afrikanska utseendet, men hans utseende är nog riktigt svårt för västerlänningar. Förstår inte riktigt
varför han inte kunde informera om det.

De kanske har blivit tillsagda av produktionen att inte nämna någonting om etnicitet för att det skulle förstöra konceptet. Minns att det var en tjej (halvjapan eller kines) i förra säsongen i LiB USA som inte ville säga sin mammas namn för då skulle hennes utseende avslöja för mycket.
I den amerikanska versionen är det dock ganska tydligt vilka som är svarta , eftersom att afroamerikaner oftast talar på ett visst sätt.
Citera
2025-03-14, 16:13
Medlem
Citat:

Var är han adopterad ifrån? Han har ett väldigt speciellt utseende, som en väldigt mörk indier.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in