Citat:
Ursprungligen postat av
BästeHrMongolid
Jag tror du är ett troll som försöker bete sig så efterblivet som möjligt tills du får folk att tappa tålamodet och säga något dumt så du kan anmäla deras inlägg. Du är på min ignorera lista men av någon anledning så ser jag dina inlägg ändå. Kan någon admin undersöka saken tack.
Nu svarar jag inte dig längre oavsett vad du säger. Jag begriper att det inte leder någonvart.
Nämen... blev det lite jobbigt när någon ifrågasatte dina lögner? Eller visade att dina "analys" Youtube videor är bullshit?
Varför svara du inte bara, allt du behöver göra är att svara så kommer jag ju sluta tjata.
Vart i din analys säger som att bestcase value på Tesla är 2.3T 2030?
Vart i din analys säger dom Vart dom får produktionskostnaden av bottarna?
Om du inte vill att jag ska fråga dig saker eller kommentera dina inlägg så skulle du ju kunna sluta ljuga.