2024-01-25, 18:08
Medlem
Ja, det är inte lätt alltid att vara lastbilschaffis, dyslektiker och allmänt blåst i huvet.

Januarifönstret är svårt. Vlahovic lämnar nog inte i januari. Benzema vantrivs ju, så visst skulle han kunna gå till Arsenal. Frågan är om han har ännu benen med sig för att orka PL. Säkert otränad också så det är en liten chansning.
Citera
2024-01-25, 18:19
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Aldrig någon som frågar dig något men du svarar oavsett..

Nej, det är dom inte.. Hade Liverpool varit i Arsenals sits så hade du räknat ut dom för länge sedan.

Visst att man kan med rätt värvningar vara med, men just nu så står det enbart mellan två lag och Arsenal är inte ett av dom hur gärna du än vill låtsas som det.
Jo, vi är definitvt med i bataljen om titeln - oberoende av om du gillar det eller ej. Liverpool ligger HELA 5p före oss medans vi har lika många poäng som Man City.

Du motsäger på många sätt dig själv här...
Citera
2024-01-25, 18:21
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B-Dawk
Killen är skadad och tillbaka först i april...
Aha, då förstår jag.
Citera
2024-01-25, 18:24
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Jo, vi är definitvt med i bataljen om titeln - oberoende av om du gillar det eller ej. Liverpool ligger HELA 5p före oss medans vi har lika många poäng som Man City.

Du motsäger på många sätt dig själv här...
Ingen idé att diskutera med någon som dig..

Hur motsäger jag mig själv? Arsenal är INTE med i titelstriden, dom kan vara med om det värvas rätt. Denna trupp vinner inte, med förstärkningar i truppen så vinner man inte men kan vara med och slåss om det..

Förstår du? MED VÄRVNINGAR SÅ KAN MAN VARA MED MEN NU ÄR MAN INTE DET!
Citera
2024-01-25, 18:31
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Camelot
Jag håller med, han var mycket bra i Leeds och landslaget... Jag tror att han kanske haft en del skador också tyvärr. Hoppas han lyckas i West Ham (om lånet blir av), då kanske West Ham sedan kan köpa honom till en rimlig penning.
Enligt Fabrizio så ska det finnas en köpklausul.. Hoppas bara att detta inte innebär att någon annan lämnar och Moyes vill spela mera defensivt..
Citera
2024-01-25, 19:16
Medlem
Citat:
Enligt Fabrizio så ska det finnas en köpklausul.. Hoppas bara att detta inte innebär att någon annan lämnar och Moyes vill spela mera defensivt..
OK, det låter bra med att han kan köpas (om priset är bra). West Ham behöver flera mittfältare, jag är rädd för att någon bra spelare inte är nöjd med Moyes spelstil och kanske vill lämna laget. Paqueta ville ju gå till City i somras...
Citera
2024-01-25, 19:22
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Camelot
OK, det låter bra med att han kan köpas (om priset är bra). West Ham behöver flera mittfältare, jag är rädd för att någon bra spelare inte är nöjd med Moyes spelstil och kanske vill lämna laget. Paqueta ville ju gå till City i somras...
Antar att det är ganska "fair" pris då vi ska stå för hela lönen i vår och den lönen kan han ju glömma sedan.. Det är just det jag tänkte, Paqueta lämnar och Phillips blir "ersättaren". Vi får hoppas säsongen avslutas starkt och att ledningen ändå inser att det behövs ett nytänk på bänken.
Citera
2024-01-25, 22:40
Medlem
Drickbacks avatar
The 20 highest-earning clubs in the world in 2022/23.

1. Real Madrid €831.4m
2. Manchester C €825.9m
3. PSG €801.8m
4. Barcelona €800.1m
5. Manchester U €745.8m
6. Bayern Munich €744m
7. Liverpool €682.9m
8. Tottenham €631.5m
9. Chelsea €589.4m
10. Arsenal €532.6m
11. Juventus €432.4m
12. Borussia Dortmund €420m
13. AC Milan €385.3m
14. Inter €378.9m
15. Atletico Madrid €364.1m
16. Eintracht Frankfurt €293.5m
17. Newcastle €287.8m
18. West Ham €275.1m
19. Napoli €267.7m
20. Marseille €258.4m

https://www2.deloitte.com/uk/en/pages/sports-business-group/articles/deloitte-football-money-league.html
Citera
2024-01-25, 23:00
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ingen idé att diskutera med någon som dig..

Hur motsäger jag mig själv? Arsenal är INTE med i titelstriden, dom kan vara med om det värvas rätt. Denna trupp vinner inte, med förstärkningar i truppen så vinner man inte men kan vara med och slåss om det..

Förstår du? MED VÄRVNINGAR SÅ KAN MAN VARA MED MEN NU ÄR MAN INTE DET!
Du tycker att det är ingen ide enbart p g a du vet att du har fel.

Arsenal är lika mkt med i titelfighten som det Man City och/eller Liverpool är, det borde t.o.m en kalkon klara av att förstå.

Så du påstår alltså att The Gunners är inte med i bataljen om titeln i nuläget, men att vi kanske kan bli det på sikt med värvningar?
Citera
2024-01-25, 23:05
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:

Arsenal är lika mkt med i titelfighten som det Man City och/eller Liverpool är, det borde t.o.m en kalkon klara av att förstå.

Så du påstår alltså att The Gunners är inte med i bataljen om titeln i nuläget, men att vi kanske kan bli det på sikt med värvningar?

Helt klart behöver Arsenal förstärka om dom ska ha en chans i framtiden att vinna något.
Citera
2024-01-25, 23:06
Medlem
Free12s avatar
Citat:

Nej, det är för att du tramsar och enbart vill åt reaktioner.

Självklart, att Liverpool och City är bättre och före i tabellen samt har en vana att vinna titlar spelar ingen roll. Kalkoner är smarta så vet inte vad du menar med det.

Är du helt jäkla tappad?

Ett lag kan bli bättre om man värvar bättre spelare och speciellt om man värvar det som saknas och då bli en utmanare fast man inte är det innan.
Senast redigerad av Free12 2024-01-26 kl. 00:03.
Citera
2024-01-26, 04:49
Medlem
WeeMans avatar
Citat:

Fast Tottenham ar ju narmare Arsenal an Arse's distans till títeln. Jag skulle nog saga att det ar storre chans att Tottenham gar om Arsenal an att Arsenal kniper titeln.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in