2024-01-25, 17:02
Medlem
Hej Bumbi! Jag hoppas dom som bor nära kommer till tingsrätten den 6/2!
Jag skulle ha tagit morgon tåget från stockholm C men är bokad den dagen, du vet folk jobbar ju!
Jag skulle garva ihjäl mig om 100 pers livar på tiktok och youtube!
2024-01-25, 17:07
Medlem
mrDarcys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luzzje
Jag bryr mig inte om hon vet vem jag är. Det är skitsamma. Men jag ska polisanmäla henne. Därför undrar jag om någon har screenshots på hennes storys om mig så jag kan anmäla? Jag kan inte se dom då jag anmält dom. Tack ❤️
Hon har nyss lagt upp om dig på instagram..nu vill hon få in dig på lss samt att ditt barn ska omhändertas
2024-01-25, 17:08
Medlem
Devonias avatar
Snacka om att skita i det blå skåpet, nej i handduken var det ju.
Hennes IG-inlägg om Luzzje är anmälda allihop.
Detta om något borde även anmälas till kommunen, hon är inte bara farlig för sig själv utan för andra också. Jag har orosanmält till kommunen tidigare, dock inte denna gång…än.

Dessa videor borde väl vara bra om överförmyndaren och tingsrätten får se, med info om att Dumbi ljugit om sitt spelmissbruk och OF-jobb. Jag brukar kunna skriva ihop något själv men i detta fall finns inte möjlighet. Hade det varit sommar hade jag tagit bilen ner till H-borg och skrämt skiten ur vidret. Tyvärr är det lite för långt i det här vädret/väglaget.

Dags att börja göra livet riktigt surt för vidret!
2024-01-25, 17:30
Medlem
Vad lägger hon upp på Instagram nu? Någon som kan posta här för oss utan IG?
2024-01-25, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PsychoBlonde
Hon har tappat det helt.
Roligt att beskrivningen hon försöker projicera över på dig är en beskrivningen på sig själv. Don't give a shit om hon vetat vem jag själv är heller. Jag viker mig inte för schizade psykfall som bumbi. Hade vart otroligt trevligt att möta henne ute i verkligheten... gissar på att hon hade joggat iväg då hon är bland de fegaste jag någonsin uppmärksammat & då är jag brud och lika lång som henne. Hon är stor I käften på nätet men i verkliga livet en jävla tönt.... hade alla dagar I veckan tackat ja till en fight om hon frågat, känslan att ge den fittan en fet lavett hade vart obeskrivlig.
Hon har troligen gjort exakt detta också.

Jag har vetskap om ytterligare ett fall där frk. Bergkvist orosamält en person hon blivit ovän med, och även i det fallet var det en anmälan som stämde till 100% på henne själv men knappast på den drabbade. Mycket otrevligt för den som drabbas och måste kämpa för att rentvå sig inför "tant Prüzelius efterträdare". Luzzje, du har min varmaste medkänsla.
2024-01-25, 17:38
Medlem
@Luzzje Tyvärr bara dom här 2 resten har jag anmält, dom blir osynliga efter anmälan!

https://imgur.com/KgOjrnC

https://imgur.com/a/pP2EIFZ
2024-01-25, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hackie
Verkar som hon verkligen har inaktiverat sin OF. Men tror den kommer starta upp igen. Troligen ett spel inför tingsrättsförhandlingen och FK beslutet.

Frågan nu är ju, hur fan ska hon få in pengar?

Ja sidan var nere ett fåtalet timmar!
Men nu är den upp och snurrar igen hon har fabriken öppen som vanligt!
Prostituerar sig för en spottstyver till både gammal och ung.
2024-01-25, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av escorpiao
@Luzzje Tyvärr bara dom här 2 resten har jag anmält, dom blir osynliga efter anmälan!

Pratar hon om sig själv nu? Hehe
2024-01-25, 18:19
Medlem
BabyDevil18s avatar
Hur kan hon inte vara tvångsinlagd än?
Med tanke på att hon ljuger konstant, visar tydliga tecken på psykiska problem.

Hennes lögner är fan fler än vad hon har koll på, ex när hon pratade om att hennes syster skulle hjälpa henne om det var så att hon förlorade lägenheten för att nästa sekund sitta och berättade hur ensam hon är för att ingen vill hjälpa henne? Snälla bestäm dig, får du hjälp eller inte?

Det värsta är ju att hon tar bort sitt onlyfans konto och sedan säger att unga tjejer ska tänka till innan de gör ett konto för att man riskerar att bli utnyttjad men snälla nån hon har ju i stort sätt flyttat hela sitt innehåll från Of till Instagram.

Jag anmälde hennes instagramkonto samt en del av hennes inlägg under kategorin nakenhet
Senast redigerad av BabyDevil18 2024-01-25 kl. 18:22.
2024-01-25, 18:22
Medlem
Luzzjes avatar
Citat:

Tack så mycket! Har fått tag i allt jag behöver i nuläget. Om det poppar upp något mer kan ni gärna spara då jag blockat henne.

Polisanmälan är upprättad. Hon hittar på att jag har sagt att jag vill slå henne, att jag ska spotta på henne vid rättegången. Det har jag aldrig sagt. Jag ska inte ens dit.

Min TikTok håller jag på med när ungen sover eller när pappan är med honom. Ganska logiskt eller hur?

Jag pillerpundar inte - men jag behöver inte ens försvara mig från det eftersom jag vet att det inte stämmer. Jag har knappt ens druckit alkohol på flera år. Men det har du inte med att göra heller.

Önskar Bumbi ett lycka till - med ännu en polisanmälan om trakasserier och förtal på sig.
2024-01-25, 18:28
Medlem
Citat:
Ja sidan var nere ett fåtalet timmar!
Men nu är den upp och snurrar igen hon har fabriken öppen som vanligt!
Prostituerar sig för en spottstyver till både gammal och ung.

Hahah såg det nu! Trodde fröken skabb skulle stå ut till Fredag faktiskt. Så Emelie var billig för pengar trots allt, fast hon påstod motsatsen 😂
2024-01-25, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luzzje
Tack så mycket! Har fått tag i allt jag behöver i nuläget. Om det poppar upp något mer kan ni gärna spara då jag blockat henne.

Polisanmälan är upprättad. Hon hittar på att jag har sagt att jag vill slå henne, att jag ska spotta på henne vid rättegången. Det har jag aldrig sagt. Jag ska inte ens dit.

Min TikTok håller jag på med när ungen sover eller när pappan är med honom. Ganska logiskt eller hur?

Jag pillerpundar inte - men jag behöver inte ens försvara mig från det eftersom jag vet att det inte stämmer. Jag har knappt ens druckit alkohol på flera år. Men det har du inte med att göra heller.

Önskar Bumbi ett lycka till - med ännu en polisanmälan om trakasserier och förtal på sig.

Hoppas verkligen polisen gör något åt den där människan snart! Det är inte ens nån som har sagt att de ska slå henne. Men hon har hotat von.pigpelt.
Är så jävla förbannad på det där krypet så jag hoppas hon blir av med alla sina sociala medier och får leva konstant hungrig i sin lilla skabbiga knarkarkvart helt utan internet

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in