2024-01-25, 16:12
Medlem
Luzzjes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hackie
Hahahah nu ska pillerpundaren socanmäla Luzzje 😂😂

Herregud, Bumbi. Ta din trilafon och ring botoxsyrrorna. Von.Pigelt väntar på dig den 6/2 vid tingsrättten. Längtar till att se ditt felsminkade tryne gå viralt på tiktok.

Ja snälla, kan ni anmäla henne så blir jag jätteglad ❤️ alltså inläggen på Instagram!
2024-01-25, 16:23
Medlem
Luzzjes avatar
Jag bryr mig inte om hon vet vem jag är. Det är skitsamma. Men jag ska polisanmäla henne. Därför undrar jag om någon har screenshots på hennes storys om mig så jag kan anmäla? Jag kan inte se dom då jag anmält dom. Tack ❤️
2024-01-25, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luzzje
Ja snälla, kan ni anmäla henne så blir jag jätteglad ❤️ alltså inläggen på Instagram!

Det fixar vi! Fröken Piller ska bort från sociala medier!
2024-01-25, 16:27
Medlem
Citat:
Själv klart! Stöttar dig 100%
2024-01-25, 16:34
Medlem
Uranoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hackie
Det fixar vi! Fröken Piller ska bort från sociala medier!

Snälla lägg upp här också, för oss som är blockade 🙏🏻
2024-01-25, 16:46
Medlem
Citat:
Jag bryr mig inte om hon vet vem jag är. Det är skitsamma. Men jag ska polisanmäla henne. Därför undrar jag om någon har screenshots på hennes storys om mig så jag kan anmäla? Jag kan inte se dom då jag anmält dom. Tack ❤️

Nu är det väl ändå droppen för det där jävla skabbiga bottenskrapet!! Allt hon ska anmäla är ju saker som är sant om HENNE SJÄLV! Inte ens nåt nytt kan hon hitta på. Blir så jävla förbannad på den där fruktansvärda jävla människan som får hålla på med sitt jävla skit helt utan konsekvenser. Nu fan räcker det
2024-01-25, 16:47
Medlem
Luzzjes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av escorpiao
Själv klart! Stöttar dig 100%

Som sagt - bryr mig inte att hon vet vem jag är. Men man går fan inte på mitt barn och hittar på att jag ”pillerpundar”, doxar mig och hotar mig. Polisanmälan gjord.

Som sagt - om någon har screenshots - skicka till mig.
2024-01-25, 16:47
Medlem
Har anmält henne. Hon måste väl snart få konsekvenser av sitt handlande? Hur gick det med lögnerna som hon påstod att hennes läkare läkt?
2024-01-25, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Uranos
Snälla lägg upp här också, för oss som är blockade 🙏🏻
Hur har samhället kunnat bli så här?att man släpper ut dessa pyskfall som Emilie Bergqvist och låter henne vara ? Hon är ju sååå sjuk att hon behöver vård!! Hon hotar den ena efter den andra och vinklar alltid till att det är den andra som är elak emot henne!!!!
Nä fy är så trött på att man använder silkes vantar på henne!!!!
Emilie må gud ha en bra plan för dig för jag glimtar djävulen i bakgrunden!!!
2024-01-25, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thrudel
Hur har samhället kunnat bli så här?att man släpper ut dessa pyskfall som Emilie Bergqvist och låter henne vara ? Hon är ju sååå sjuk att hon behöver vård!! Hon hotar den ena efter den andra och vinklar alltid till att det är den andra som är elak emot henne!!!!
Nä fy är så trött på att man använder silkes vantar på henne!!!!
Emilie må gud ha en bra plan för dig för jag glimtar djävulen i bakgrunden!!!

Glöm inte att hon tigger mer än en hemlös utanför Ica med
2024-01-25, 16:54
Medlem
Citat:

Hon har tappat det helt.
Roligt att beskrivningen hon försöker projicera över på dig är en beskrivningen på sig själv. Don't give a shit om hon vetat vem jag själv är heller. Jag viker mig inte för schizade psykfall som bumbi. Hade vart otroligt trevligt att möta henne ute i verkligheten... gissar på att hon hade joggat iväg då hon är bland de fegaste jag någonsin uppmärksammat & då är jag brud och lika lång som henne. Hon är stor I käften på nätet men i verkliga livet en jävla tönt.... hade alla dagar I veckan tackat ja till en fight om hon frågat, känslan att ge den fittan en fet lavett hade vart obeskrivlig.
2024-01-25, 16:58
Medlem
Luzzjes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PsychoBlonde
Hon har tappat det helt.
Roligt att beskrivningen hon försöker projicera över på dig är en beskrivningen på sig själv. Don't give a shit om hon vetat vem jag själv är heller. Jag viker mig inte för schizade psykfall som bumbi. Hade vart otroligt trevligt att möta henne ute i verkligheten... gissar på att hon hade joggat iväg då hon är bland de fegaste jag någonsin uppmärksammat & då är jag brud och lika lång som henne. Hon är stor I käften på nätet men i verkliga livet en jävla tönt.... hade alla dagar I veckan tackat ja till en fight om hon frågat, känslan att ge den fittan en fet lavett hade vart obeskrivlig.

Exakt! Jag kan ta att hon säger vad hon vill om mig. Men gå fan inte på min unge. Där ryker tålamodet

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in