2024-01-24, 12:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chuppahoppa
Hva vet du om formuen hans?

Står på side 29:

Citat:
Ursprungligen postat av Notteliten
Han hade uppenbarligen ett välbetalt jobb :
https://i.imgur.com/NOUpyVs.jpg
Citera
2024-01-24, 12:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Alexis09
En ting man kan si sikkert er vel at partneren og pappan til babyen ikke har sitti å sletta seg fra sosiale medier, tror han har hatt litt andre ting å tenke på.

Han har ikke noe med saken å gjøre, da haddd vi visst det nå.
Kanskje barnefaren var på vakt, er det virkelig en mulighet for at han kunne ha blitt varslet i arbeidet som politimann til dette stedet som nå berører så mange mennesker?
Citera
2024-01-24, 12:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maallgan
Det är naturligtvis fråga om ett hedersmord
Det kan man si... Tror det har vært skilsmisse på gang og barna støttet moren (tenker jeg)
Citera
2024-01-24, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Massonite
Kanskje barnefaren var på vakt, er det virkelig en mulighet for at han kunne ha blitt varslet i arbeidet som politimann til dette stedet som nå berører så mange mennesker?

Han har jo isåfall ikke noe mer med saken å gjøre uavhengig om han ble varslet noen minutter før politiet var på stedet.

Jeg tror heller ikke han har brukt tid på å slette seg fra some nå. Det er mer troverdig at han ikke har vært aktiv på some fra før grunnet jobben sin
Citera
2024-01-24, 12:16
Medlem
Niffys avatar
Det å skulle bli pensjonist kan ha vært utløsende her også, det er en stor omveltning i livet for mange.

Legg til muligheten for en nylig konflikt med døtrenes mor, så kan han ha stått ovenfor en hel masse tap på kort tid, arbeidsliv, inntekt, mening med tilværelsen, kone, bolig, det er jo gjerne nettopp slike ting som er utløsende i saker hvor menn dreper..
Citera
2024-01-24, 12:22
Medlem
KirkenesCowboyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niffy
Det å skulle bli pensjonist kan ha vært utløsende her også, det er en stor omveltning i livet for mange.

Jag tror inte man går och dödar sina två barn och ett barnbarn för att man ska gå i pension.

Och om jag förstått saken rätt så har han jobbat med minkar på sin gård? Det innebär väl ändå att han hade kunnat trappa ned i omfattning av sitt arbete på eget bevåg.
Citera
2024-01-24, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KirkenesCowboys
Jag tror inte man går och dödar sina två barn och ett barnbarn för att man ska gå i pension.

Och om jag förstått saken rätt så har han jobbat med minkar på sin gård? Det innebär väl ändå att han hade kunnat trappa ned i omfattning av sitt arbete på eget bevåg.

Nei, det var i 2004 han drev med det.
Citera
2024-01-24, 12:24
Medlem
Citat:

Minkfarmen brant ned for 20 år siden. Han jobber på Gardermoen flyplass.
Citera
2024-01-24, 12:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Susa94
Han har jo isåfall ikke noe mer med saken å gjøre uavhengig om han ble varslet noen minutter før politiet var på stedet.

Jeg tror heller ikke han har brukt tid på å slette seg fra some nå. Det er mer troverdig at han ikke har vært aktiv på some fra før grunnet jobben sin
Det jeg mente var at barnefaren ble varslet om denne uendelig triste hendelsen via politivakta radio, i så fall har han garantert dobbel panikkangst..

Jeg forstår at barnefaren ikke er involvert i selve handlingen.
Citera
2024-01-24, 12:38
Medlem
Svartedikets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niffy

Legg til muligheten for en nylig konflikt med døtrenes mor, så kan han ha stått ovenfor en hel masse tap på kort tid, arbeidsliv, inntekt, mening med tilværelsen, kone, bolig, det er jo gjerne nettopp slike ting som er utløsende i saker hvor menn dreper..

Intervju med god venn av drapsmistenkte her.

Siterer:
T****** B**** hadde daglig kontakt med mannen, og snakket med ham senest mandag.

– Da strødde han på den glatte veien ved huset. Kameraten min var den samme gamle. Jeg så ingen signaler om at det var noe som plaget ham. Det har jeg heller ikke sett tidligere. Han jobbet med å fylle drivstoff på fly på Gardermoen, men ble delvis pensjonist fra nyttår. Da skulle han jobbe bare sju døgn i måneden. Han så fram til å få mer fritid og likte seg spesielt godt i skogen, sier han.

Citera
2024-01-24, 12:42
Medlem
KirkenesCowboyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Massonite
Det jeg mente var at barnefaren ble varslet om denne uendelig triste hendelsen via politivakta radio, i så fall har han garantert dobbel panikkangst..

Jeg forstår at barnefaren ikke er involvert i selve handlingen.

Han måste genomlida ett sådan ofattbart helvete i detta nu. Går inte att begripa hur det är att få veta att ens fru/samboer och barn har dödats av morfar. Så otroligt fruktansvärt.
Citera
2024-01-24, 12:47
Avslutad
Citat:
Han måste genomlida ett sådan ofattbart helvete i detta nu. Går inte att begripa hur det är att få veta att ens fru/samboer och barn har dödats av morfar. Så otroligt fruktansvärt.
Mmmm jag tror han är omhändertagen och nedsövd just nu - samma som för mormor till barnet ..
Alltså det gör så mycket ont i kropp och hjärta även på mig..

Hemskaste tråden och händelsen jag varit med om 😭😭😭😭😭
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in