2024-01-24, 12:50
Medlem
Var familien tungt inne i Pinsemenigheten eller var det bare rykter?
Citera
2024-01-24, 12:51
Medlem
KirkenesCowboyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Massonite
Mmmm jag tror han är omhändertagen och nedsövd just nu - samma som för mormor till barnet ..
Alltså det gör så mycket ont i kropp och hjärta även på mig..

Hemskaste tråden och händelsen jag varit med om 😭😭😭😭😭

Jag kan bara instämma. Jag har läst och sett mycket hemskheter men det är något med den här incidenten som berör på djupet.
Citera
2024-01-24, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cbwollestad
Var familien tungt inne i Pinsemenigheten eller var det bare rykter?

Det er nye rykter for meg, hvor har du hørt det ?
Citera
2024-01-24, 12:57
Medlem
Erik Östs avatar
Han (GM) kanske nyligen fått reda på att han inte är biologisk far till döttrarna ?

Då finns det inga blodsband som förhindrar totalt hjärnsläpp , menar jag.
Citera
2024-01-24, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Erik Öst
Han (GM) kanske nyligen fått reda på att han inte är biologisk far till döttrarna ?

Då finns det inga blodsband som förhindrar totalt hjärnsläpp , menar jag.

Ja slikt har hendt før. Jeg har skrevet om det annetsteds i tråden.
Citera
2024-01-24, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Susa94
Det heter jo at kjærlighet gjør blind, og at det er en hårfin balanse mellom hat og kjærlighet.

Jeg kjenner ikke til saken du henviser til, men syns det høres svært usannsynlig ut at det er det samme som har skjedd i denne saken grunnet:
- her er det snakk om ikke bare en, men tre personer som er drept. Det er også forskjell på å drepe en partner og å drepe sine egne barn
- han holdt hodet kaldt og ringte politiet om hva han hadde gjort, han ville de skulle vite
- han tente på huset (min spekulasjon er at han ville ta fra sin kone absolutt alt)
- han tok sitt eget liv etter han hadde ringt og sagt hva han hadde gjort. Hadde det vært et uhell eller ulykke og motivet ikke var å straffe sin kone hadde han etter min oppfatning ringt ambulanse og ikke politi og forsøkt å gi en forklaring til både egne døtre og sin kone hva som hadde skjedd. Det er min oppfattelse av hva som er mest sannsynlig

Kan det vara en stroke? Kan det vara att pappan uppträdde förvirrat och därför döttrarna tog sig dit?

Strokes och demens kan göra folk riktigt farliga.
Citera
2024-01-24, 13:30
Medlem
Vet vi hvem som disponerte hvilken bil? Jeg syns parkeringen til Pick-up'en på dette bildet er verdt å merke seg, bilsporene tyder på at den nylig er parkert der, men valg av parkeringsplass gjør at fører måtte tråkke rett ut i snøen. Hvorfor valgte ikke fører å parkere der det var måket, kan det ha stått en annen bil der?https://www.tv2.no/nyheter/innenriks/drapssiktet-bestefar-ringte-politiet-for-han-tok-livet-sitt/16404127/
Citera
2024-01-24, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orangutangensmamma
Kan det vara en stroke? Kan det vara att pappan uppträdde förvirrat och därför döttrarna tog sig dit?

Strokes och demens kan göra folk riktigt farliga.

Ja. Håper at obduksjonen vil kunne gi svar.

Også andre tilstander kan gi akutt og alvorlig forvirring. Dehydrering. Hjernesvulst. Det er sikkert flere alvorlige tilstander som kan oppstå brått.
Citera
2024-01-24, 13:39
Medlem
sykkelpumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halte Harald
Men GM er også död?
Då är det ju 5 döda?
"BO4" Steinars kone är ju icke död?

Varför skriver han ovan att mamman, två systrar och barnbarnet är dött? Då är det ju totalt 5 döda.
Jag trodde mamman hade "klarat" sig

Mamman är så klart också ett brottsoffer, eftersom hela hennes familj är dödad. Det betyder inte att hon är död.
Men jag kan förstå att det blir lite förvirrande om man läser snabbt.
Citera
2024-01-24, 13:39
Medlem
https://www.nettavisen.no/nyheter/nar-venn-av-drapssiktede-kan-nesten-ikke-tro-at-det-er-sant/s/5-95-1598286
Citera
2024-01-24, 13:44
Medlem
Svartedikets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst
Ja. Håper at obduksjonen vil kunne gi svar.

Også andre tilstander kan gi akutt og alvorlig forvirring. Dehydrering. Hjernesvulst. Det er sikkert flere alvorlige tilstander som kan oppstå brått.

Virker for meg som om dette foregikk ganske iskaldt? Ofrene har tydeligvis ikke klart
å flykte eller forsvare seg, så det må ha skjedd uten forvarsel. En forvirret person ville
vel ikke klart å gjøre noe slik uten at ofrene merket noe på forhånd?
Citera
2024-01-24, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Susa94
Det er nye rykter for meg, hvor har du hørt det ?

Det var en på Discord som skrev det. Men der er det nevnt ganske mye rart.

Lurer på hvordan begravelsen blir. Den tragiske saken oppe i nord i julen hvor gutten i huset tok livet av moren, stefaren og seg selv hadde jo felles begravelse denne uken. Tviler på at det skjer i denne saken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in