Citat:
Jag skrev retoriska frågor till dig. Jag förbjöd dig inte att skriva något. Men du väljer givetvis att fultolka saker och ting.
Om det skulle framkomma bevis för att målsägande har falskt tillvitat Vi*king, så är han ett offer.
Men nu är han dömd och det finns bevis/stödbevisning (enligt vad som krävs enligt lag) för att han är skyldig. Och då blir det vääääldigt konstigt att sitta och hitta på att det är målsägande som är skyldig. Om du anser att den inställning är "narcissistisk" så varsågod, tyck det då.
Du kanske ser Lam*bertzkivnnan som oskyldig också? Och Lam*bertz som skyldig?
Du kanske jämt kör med bakvända resonemang? Och anser att den som är dömd är oskyldig. Och den som är målsägande/offer är skyldig. Som en slags uppochnervända-världen.
Om det skulle framkomma bevis för att målsägande har falskt tillvitat Vi*king, så är han ett offer.
Men nu är han dömd och det finns bevis/stödbevisning (enligt vad som krävs enligt lag) för att han är skyldig. Och då blir det vääääldigt konstigt att sitta och hitta på att det är målsägande som är skyldig. Om du anser att den inställning är "narcissistisk" så varsågod, tyck det då.
Du kanske ser Lam*bertzkivnnan som oskyldig också? Och Lam*bertz som skyldig?
Du kanske jämt kör med bakvända resonemang? Och anser att den som är dömd är oskyldig. Och den som är målsägande/offer är skyldig. Som en slags uppochnervända-världen.
Det är du som påstår att även om han frias i hovrätten så kommer du inte att se honom som oskyldig.
Det är märkligt, när domstolar dömer som du tycker, då är deras domar sanning, men när de inte dömer som du tycker, då är deras domar inte sanning. Är du så korkad att du inte ens ser din egen inkonsekvens i din hållning?
Om du fortfarande inte förstått att jag framställer "Lambertzkvinnan" som skyldig till falsk beskyllning, då är du verkligen utomordentligt korkad.
Med ditt sätt att se på saken, så måste det vara så att om han frias i hovrätten i detta målet, så är hon skyldig till falsk beskyllning. Samtidigt gör du gällande att även om han frias i hovrätten, så kommer du inte att se honom som oskyldig. Dina inlägg och din hållning börjar nå en aldrig tidigare skådad lägsta troll-nivå.