Citat:
Ursprungligen postat av
Undrande1967
Det där är väldigt konstigt.
De tidigare ägarna har, enligt Bumbi, lämnat kvar 7 sängar.
Varför skulle den rika systern vilja ha 7 begagnade sängar.
Sängar är ju något man vill ha nytt och lämnar någon kvar gamla sängar, så är de nog inte i ett så fint skick.
Det finns rykten angående fastigheten men inget jag har fakta på så jag kan inte säga nått ännu!
Men det finns dom som jobbar på det. Dom ska besöka grannarna för intervju, samtidigt berättar dom om bumbi ifall hon dyker upp i kvarteret.