2024-01-23, 01:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterpanp
Det där är verkligen inte supersexigt. Väldigt stelt.

Jag kollade nu och känner mig smutsig och fick dåligt samvete när jag vet att hon har diagnosen
Utvecklingsstörning.

2024-01-23, 01:51
Medlem
ElDivinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av purplesparrow
https://archive.org/details/youtube-oMcV-3K-0zE

Denna kom upp och jag må gilla män men detta är ju så långt ifrån sexigt det kan bli. Hennes sexyface är ju mer crazyface

Blev illamående
2024-01-23, 01:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roggaluktargris
Jag kollade nu och känner mig smutsig och fick dåligt samvete när jag vet att hon har diagnosen
Utvecklingsstörning.

Även om hon är lågbegåvad så vet hon exakt vad hon gör.
2024-01-23, 02:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Hon påminner om en tjej jag gick i högstadiet med men jag har ingen skolkatalog eller liknande sätt att ta reda på det.
Det finns något som heter StayFriends (http://www.stayfriends.se). Där finns ibland klassfoton upplagda med namn. Du vet ju själv vilken skola du gick i, och när. Där kanske du skulle kunna försöka leta?
2024-01-23, 09:12
Medlem
Von.griss avatar
Nu tickar tiden på dumbi, snart ses vi och jag ställer dig emot väggen.
Hur viral tror du den videon kommer gå?
Vi får se om du vågar öppna din käft, eller stå för dina ord när’ du hotade mig 😉

Du skulle slå mig och kasta sönder min mobil.
Vet du vad jag tror pillerpundarn?
Du kommer inte våga göra ett PISS, du kommer knappt våga kolla mig i ögonen.

Försöka gömma dig bakom den där fossilen till förvaltare och din advokat 😂😂
Snälla lilla du..

Så spara du på dina pengar du skulle lägga på hackare, iallafall på mig.
Mig kommer du få se snart ändå ju.

Och du ge fan i att hota Chrille bara för att han inte vill ha med dig att göra mer, fatta istället någon jävla gång! Ett NEJ är ett NEJ!

Måste vara skönt för han att slippa dig och dina sinnessjuka påhitt.
2024-01-23, 10:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av escorpiao
Det är så pass länge att recovery är passerad! För många bilder på underkläder och OF reklam blev rapporterade enligt henne själv den dagen när hon försökte överklaga i en live.
"Hackers hjälp mig.....få mitt stora konto tillbaka"
Minns inte om det var samma live hon skulle köpa en hacker, en som söker reda på alla "elaka" på flashback så hon kan doxxa alla.

Vad skulle hon med en hackers till och hur i helvete skulle hon kunna betala en hacker om hon mot förmodan fick tag på en?
2024-01-23, 10:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av purplesparrow
https://archive.org/details/youtube-oMcV-3K-0zE

Denna kom upp och jag må gilla män men detta är ju så långt ifrån sexigt det kan bli. Hennes sexyface är ju mer crazyface

Tänk att karlar betalar för det där, hon ser ju ut som en idiot
2024-01-23, 11:45
Medlem
reufvhatts avatar
Brumbi har varit live hela natten och väntat på sin OF-pengar som hon ska spela bort. Hon lovar en episk spellive.
Under liven "tog hon även en promenad" då hon bara gick ur bild i nån minut. Kom tillbaka märkbart gladare. Undrar vilka piller hon hittade under sin "promenad"..
2024-01-23, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Von.gris
Nu tickar tiden på dumbi, snart ses vi och jag ställer dig emot väggen.
Hur viral tror du den videon kommer gå?
Vi får se om du vågar öppna din käft, eller stå för dina ord när’ du hotade mig 😉

Du skulle slå mig och kasta sönder min mobil.
Vet du vad jag tror pillerpundarn?
Du kommer inte våga göra ett PISS, du kommer knappt våga kolla mig i ögonen.

Försöka gömma dig bakom den där fossilen till förvaltare och din advokat 😂😂
Snälla lilla du..

Så spara du på dina pengar du skulle lägga på hackare, iallafall på mig.
Mig kommer du få se snart ändå ju.

Och du ge fan i att hota Chrille bara för att han inte vill ha med dig att göra mer, fatta istället någon jävla gång! Ett NEJ är ett NEJ!

Måste vara skönt för han att slippa dig och dina sinnessjuka påhitt.

Hon sa i en arg video att hon ville öppna käften i ansiktet på mig så jag skulle få se hennes ruttna äckliga tänder. Tänker att då vore ju ett bra tillfälle annars kanske du bara kan ta en bild åt mig när hon ler
2024-01-23, 12:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ddevilsmom
Hon sa i en arg video att hon ville öppna käften i ansiktet på mig så jag skulle få se hennes ruttna äckliga tänder. Tänker att då vore ju ett bra tillfälle annars kanske du bara kan ta en bild åt mig när hon ler

Bumbi borde någon gång lära sig att andra inte är fega, utan glatt hade mött henne.
Nu har tuffa Bumbi chansen att visa hur tuff hon är, så den 6/2 klockan 14.30 är Bumbis dag 🤣🤣🤣

I september vågade Bumbi inte ens titta på dem som filmade utanför tingsrätten och då hade hon fostersystrarna som stöd.

Eftersom systrarna var med och ansökte om förvaltare, så vill de tydligen hjälpa henne.
Nu är det överklagan om förvaltare, fostersystrarna orkar nog inte mer. De har hjälpt och stöttat henne så mycket, ändå får de bara skit från Bumbi tillbaka.
2024-01-23, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande1967
Bumbi borde någon gång lära sig att andra inte är fega, utan glatt hade mött henne.
Nu har tuffa Bumbi chansen att visa hur tuff hon är, så den 6/2 klockan 14.30 är Bumbis dag 🤣🤣🤣

I september vågade Bumbi inte ens titta på dem som filmade utanför tingsrätten och då hade hon fostersystrarna som stöd.

Eftersom systrarna var med och ansökte om förvaltare, så vill de tydligen hjälpa henne.
Nu är det överklagan om förvaltare, fostersystrarna orkar nog inte mer. De har hjälpt och stöttat henne så mycket, ändå får de bara skit från Bumbi tillbaka.
Hon skulle få en sängresår som följde med systerns nya hus, fick välja själv från ett av 2 sovloft med flera sängresår!
Kanske det var det sista dom kommer göra för henne, om nu har fått den hem? Dom kan omöjligt orka med hennes liv.
2024-01-23, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av escorpiao
Hon skulle få en sängresår som följde med systerns nya hus, fick välja själv från ett av 2 sovloft med flera sängresår!
Kanske det var det sista dom kommer göra för henne, om nu har fått den hem? Dom kan omöjligt orka med hennes liv.

Det där är väldigt konstigt.
De tidigare ägarna har, enligt Bumbi, lämnat kvar 7 sängar.
Varför skulle den rika systern vilja ha 7 begagnade sängar.
Sängar är ju något man vill ha nytt och lämnar någon kvar gamla sängar, så är de nog inte i ett så fint skick.
Senast redigerad av Undrande1967 2024-01-23 kl. 13:31.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in