• 1
  • 2
2024-01-22, 18:05
Medlem
Flashbackaren22s avatar
Hej Flashback, jag förstår inte varför folk betalar för OF när det finns hur mycket porr som helst gratis på internet men uppenbarligen så tjänar dessa OF kreatörer väldigt mycket pengar så...

Jag är en 25 årig man som funderar på att könskorrigera mig till kvinna och starta en OF för att tjäna pengar, vad tror ni om min plan? Jag har redan halvlångt, tjockt och lockigt hår. Jag har även ett ganska smalt ansikte så tror att jag hade varit attraktiv som kvinna. Jag känner mig inte som en kvinna utan vill bara byta kön för pengarnas skull, tror det skulle vara värt det.

Frågor:
Är könskorrigering gratis?
Vad krävs för att få byta kön?
Tror ni att jag skulle kunna tjäna mycket pengar?
Citera
2024-01-22, 18:08
Medlem
Grisus-Kristuss avatar
Jag funderar på att sy mig en kvinnodräkt av kvinnors hud.
Sedan kan jag öppna onlyfans.
Citera
2024-01-22, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbackaren22
Hej Flashback, jag förstår inte varför folk betalar för OF när det finns hur mycket porr som helst gratis på internet men uppenbarligen så tjänar dessa OF kreatörer väldigt mycket pengar så...

Jag är en 25 årig man som funderar på att könskorrigera mig till kvinna och starta en OF för att tjäna pengar, vad tror ni om min plan? Jag har redan halvlångt, tjockt och lockigt hår. Jag har även ett ganska smalt ansikte så tror att jag hade varit attraktiv som kvinna. Jag känner mig inte som en kvinna utan vill bara byta kön för pengarnas skull, tror det skulle vara värt det.

Frågor:

Nu vet jag inte vad du menar med "mycket" pengar men kan garantera att de där summorna man ibland hör talas om på flera hundratusen i månaden inte stämmer. Det är säkerligen inte lätt att ens tjäna någon tusenlapp. Huruvida du skulle lyckas är svårt att svara på, du kan väl lägga upp ett smakprov här? Att du tror att du är attraktiv som kvinna säger kanske mer om vad du tänder på än andra.
Citera
2024-01-22, 18:13
Medlem
Loreias avatar
Du kan nog tjäna mer pengar på att behålla kuken och köra femboy
Citera
2024-01-22, 18:18
Avstängd
Citat:
... Jag har även ett ganska smalt ansikte...

Frågor:
...

Det är inte många som betalar för att se hästansikten, men tipsa Eski* Er*andsson (C) så har du en säker följare.
Citera
2024-01-22, 18:39
Medlem
Flashbackaren22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loreia
Du kan nog tjäna mer pengar på att behålla kuken och köra femboy
Okej men behålla kukn och skaffa silikonbröst då? Dom är väll ganska lätta att plocka ut om man ångrar sig?
Citera
2024-01-22, 18:41
Medlem
sigurdnaukhoffs avatar
Citat:

Frågor:

Hypotetiskt så tror jag det är en lång och krånglig väg till försörjning. Det är inte speciellt lätt och går inte speciellt snabbt att få en könskorrigering betald. Det krävs att du kan köra en roll långsiktigt hos diverse sköterskor, läkare, psykologer och så vidare. Du behöver göra det trovärdigt. Vore intressant att följa.

Jag tror det går att tjäna pengar men det kräver sin man(kvinna) att ro det i land. Rätt utseende, en rätt speciell personlighet.

Men kör! Skriv hur det går.
Citera
2024-01-22, 18:42
Medlem
Flashbackaren22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moderatorhora
Nu vet jag inte vad du menar med "mycket" pengar men kan garantera att de där summorna man ibland hör talas om på flera hundratusen i månaden inte stämmer. Det är säkerligen inte lätt att ens tjäna någon tusenlapp. Huruvida du skulle lyckas är svårt att svara på, du kan väl lägga upp ett smakprov här? Att du tror att du är attraktiv som kvinna säger kanske mer om vad du tänder på än andra.
Alltså mycket och mycket men en lagom månadslön på minst 30k skulle jag säga är värt det, lär ju bara vara några timmars arbete i månaden när man knäpper lite bilder och lägger dom i ett lager. Vi får se om jag vågar lägga ut bild här.
Citera
2024-01-22, 18:47
Medlem
Loreias avatar
Citat:
Okej men behålla kukn och skaffa silikonbröst då? Dom är väll ganska lätta att plocka ut om man ångrar sig?

Finns gott om femboys utan implantat. Det går att ta ur men man kan få ärrvävnad och det är diskuterat hur hälsosamma vissa av implantaten är. Dessutom ganska dyrt att göra
Citera
2024-01-22, 18:49
Medlem
Citat:
Alltså mycket och mycket men en lagom månadslön på minst 30k skulle jag säga är värt det, lär ju bara vara några timmars arbete i månaden när man knäpper lite bilder och lägger dom i ett lager. Vi får se om jag vågar lägga ut bild här.

Nu vet jag inte hur mycket man kan sälja en bild för men tar du 100kr blir det ju 300bilder i månaden, 200kr klarar du dig med endast 150st. Problemet är väl att du lär vara tvungen att lägga en del pengar på attiraljer så som kläder osv. Bilderna lär ju också behöva vara någorlunda unika/udda för att upprätthålla ett intresse. Tror det är lättare för dig att isåfall sälja filmer där du blir påsatt av olika män, kanske kan du även få dom att betala?

Att tjäna 30.000kr per månad genom att bara knäppa några nakenbilder med mobilen är naivt att tro. Som sagt, du får lägga upp några exempel för en mer rättvis bedömning av dina chanser att lyckas.
Citera
2024-01-22, 18:50
Medlem
Tjänar man några pengar på att bara visa kuken och bollarna på of eller är utbudet för stort? 😅
Citera
2024-01-22, 18:54
Bannlyst
Om det är värt det eller inte kan väl vara du avgöra. Eller ska du använda detta som svepskäl för att komma ut som trans?

Herre gud. Bilder går väl att retuschera nuförtiden.

Hur mycket tjänar ens en normal tjej på att vara akriv på den där sidan?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in