Citat:
Ursprungligen postat av
Flashbackaren22
Hej Flashback, jag förstår inte varför folk betalar för OF när det finns hur mycket porr som helst gratis på internet men uppenbarligen så tjänar dessa OF kreatörer väldigt mycket pengar så...
Jag är en 25 årig man som funderar på att könskorrigera mig till kvinna och starta en OF för att tjäna pengar, vad tror ni om min plan? Jag har redan halvlångt, tjockt och lockigt hår. Jag har även ett ganska smalt ansikte så tror att jag hade varit attraktiv som kvinna. Jag känner mig inte som en kvinna utan vill bara byta kön för pengarnas skull, tror det skulle vara värt det.
Frågor:
Är könskorrigering gratis?
Vad krävs för att få byta kön?
Tror ni att jag skulle kunna tjäna mycket pengar?
Hypotetiskt så tror jag det är en lång och krånglig väg till försörjning. Det är inte speciellt lätt och går inte speciellt snabbt att få en könskorrigering betald. Det krävs att du kan köra en roll långsiktigt hos diverse sköterskor, läkare, psykologer och så vidare. Du behöver göra det trovärdigt. Vore intressant att följa.
Jag tror det går att tjäna pengar men det kräver sin man(kvinna) att ro det i land. Rätt utseende, en rätt speciell personlighet.
Men kör! Skriv hur det går.