2024-01-22, 18:59
Medlem
Flashbackaren22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roxic
Om det är värt det eller inte kan väl vara du avgöra. Eller ska du använda detta som svepskäl för att komma ut som trans?

Herre gud. Bilder går väl att retuschera nuförtiden.

Hur mycket tjänar ens en normal tjej på att vara akriv på den där sidan?
Jag har funderat på att använda mig utav AI bilder och photoshop men det låter för avancerat för mig.

Nej jag är en hetero man, icke könsförvirrad.
Citera
2024-01-22, 19:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbackaren22
Jag har funderat på att använda mig utav AI bilder och photoshop men det låter för avancerat för mig.

Nä ok! Men en utredning hos psykolog, hormonbehandling och flera operationer är ju inte så avancerat! Så det är bara att tuta och köra… Många transsexuella tröttnar på körtiderna och bekostar sin egna hormonbehandling och operationer utomlands. Men det är kanske pengar som är lätt investerade om du bara har ett Only Fans-konto?

Du har inte funderat på att rikta in dig på en annan publik? Bögar är också kåta liksom.

Är du straight?
Citera
2024-01-22, 19:43
Medlem
sebastian66s avatar
Helevete man skaffa ett arbete istället. Eller har du skulder upp över röven spelskulder knarkskulder kanske? Man kan ju inte bara byta kön för att tjäna pengar hemska tanke. Du kan lika gärna tjäna pengar på alla bögar som går igång på bögsex. Så varför ska du då byta kön liksom?
Bara in med hela kuken och paketet tryck in en dildo i röven så får du många följare och tjänar kosing.
För att vara unik ska du naturligtvis göra unika saker me. Runka på Eifeltornet sätt dig på plattan offentligt då blir du känd och får garanterat massa följare.
Glöm inte av vem som gav dig tipset.
Citera
2024-01-22, 19:46
Medlem
OnkelUnkass avatar
Citat:

Lär dig att älska kuk i röven, bögar går igång på när heterosexuella män är gay for pay. Det finns en hel porr-genre med (uttalat) straighta män som blir påsatta av bögar Bögar är dessutom en kapitalststark grupp.
Citera
2024-01-22, 19:47
Medlem
Helt värt.
Kör på.
Citera
2024-01-22, 19:59
Medlem
Flashbackaren22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roxic
Nä ok! Men en utredning hos psykolog, hormonbehandling och flera operationer är ju inte så avancerat! Så det är bara att tuta och köra… Många transsexuella tröttnar på körtiderna och bekostar sin egna hormonbehandling och operationer utomlands. Men det är kanske pengar som är lätt investerade om du bara har ett Only Fans-konto?

Du har inte funderat på att rikta in dig på en annan publik? Bögar är också kåta liksom.

Är du straight?
Men har börjat snö in mig mer på att skaffa silikontuttar men behålla kuken, knulla med kvinnor och filma. En gång så såg jag en porrvideo med en tjej och en snubbe med tuttar som satte på henne och helt ärligt, det rätt nice och då är jag 100% straight och säger detta.
Citera
2024-01-22, 20:02
Medlem
Flashbackaren22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian66
Helevete man skaffa ett arbete istället. Eller har du skulder upp över röven spelskulder knarkskulder kanske? Man kan ju inte bara byta kön för att tjäna pengar hemska tanke. Du kan lika gärna tjäna pengar på alla bögar som går igång på bögsex. Så varför ska du då byta kön liksom?
Bara in med hela kuken och paketet tryck in en dildo i röven så får du många följare och tjänar kosing.
För att vara unik ska du naturligtvis göra unika saker me. Runka på Eifeltornet sätt dig på plattan offentligt då blir du känd och får garanterat massa följare.
Glöm inte av vem som gav dig tipset.
Nej men om jag lever på OF kan jag kröka flera dagar i veckan och ta det ganska lugnt snarare än att slita på något riktigt jobb varje dag. Haha nej men jag är inte bög tyvärr och tror inte jag skulle kunna bli det.
Citera
2024-01-22, 20:07
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Nej men om jag lever på OF kan jag kröka flera dagar i veckan och ta det ganska lugnt snarare än att slita på något riktigt jobb varje dag. Haha nej men jag är inte bög tyvärr och tror inte jag skulle kunna bli det.
Tror att du har missförstått detta överhuvudtaget. Man behöver inte vara bög för att man sitter och visar sig till hela Sverige och världen. Det innebär att man kan sitta och runka i stora rummet och äta chips och dricka cola. Tanken är väl att folk ska betala för att man ska titta på dig. Hur har du annars tänkte att du ska tjäna pengar. Du ska väl inte göra sex när du ska vara på onlyfans. Det är väl inte tanken överhuvudtaget
Citera
2024-01-22, 20:13
Medlem
Flashbackaren22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian66
Tror att du har missförstått detta överhuvudtaget. Man behöver inte vara bög för att man sitter och visar sig till hela Sverige och världen. Det innebär att man kan sitta och runka i stora rummet och äta chips och dricka cola. Tanken är väl att folk ska betala för att man ska titta på dig. Hur har du annars tänkte att du ska tjäna pengar. Du ska väl inte göra sex när du ska vara på onlyfans. Det är väl inte tanken överhuvudtaget
Jo jag läste fel i ditt inlägg och blanda ihop med det under. Jo möjligt, du menar alltså att göra solo böggrejer som att hålla på med dildos o liknande?
Citera
2024-01-22, 20:19
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Jo jag läste fel i ditt inlägg och blanda ihop med det under. Jo möjligt, du menar alltså att göra solo böggrejer som att hålla på med dildos o liknande?
Du måste tänka lite grann utanför boxen. Många killar går naturligtvis igång på nakna tjejer. Hur många killar har du inte kommit utifrån garderoben? Det måste ju vara flera miljoner killar som bara gillar att böga sig. Då kan det vara ganska enkel att sitta och runka bakom en skärm. Det innebär att du behöver inte suga av eller göra något spännande. Sedan måste du göra lite andra senare så att folk får upp ögonen. Man kan liksom inte bara köra enkla varianter.
Citera
2024-01-22, 20:28
Medlem
Trollet420s avatar
Alltså ta inte bort kuken lär dig istället dölja den så kan du nog tjäna en hel del pengar
Citera
2024-01-22, 20:32
Medlem
SmegmaFris avatar
För att börja med OF så är det inte bara att ta några bilder som du sedan postar och så tjänar du pengar.
Det handlar enormt om marknadsföring innan du kommer att tjäna några pengar öht.
Snygga tjejer med hundratusentals följare på sina sociala medier lyckas med detta ganska omgående, du har varken det eller utseendet.

Dessutom: Inom få års tid så kommer OF att ha tagits över av AI-bilder gjorda av incels.
Istället så bör du därför behålla kuken och lära dig rita med AI.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in