• 4
  • 5
2024-01-23, 11:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cameltotem
OF är inte enkla pengar.

Du måste var ruskigt snygg och ha bra kropp.

Det är absolut en fördel men inget måste, däremot måste du marknadsföra det och det är verkligen inte ”lätta pengar” som folk får för sig, precis som du säger, det kräver massvis med jobb innan man byggt upp en följarskara som genererar några summor att tala om. Är man redan känd är det lättare!
Citera
2024-01-23, 12:05
Medlem
eldrattans avatar
Kör på för f*n. Skicka en länk när du är klar och startat upp så vi får följa spektaklet.
Citera
2024-01-23, 12:10
Medlem
kl4sseKocks avatar
Kör på upp och surfa på vågen , hade lätt kunna betala en slant
Citera
2024-01-23, 13:11
Medlem
SexgalenZombies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbackaren22

Jag är en 25 årig man som funderar på att könskorrigera mig till kvinna och starta en OF för att tjäna pengar, vad tror ni om min plan? Jag har redan halvlångt, tjockt och lockigt hår.

Du behöver inte operera dig alls. Bara använda filter så kameran gör att du ser ut som en kvinna och låter som en kvinna.

Se här

https://youtu.be/lkMRhCyazqM?si=OuvXoFY_6x-9xRHY
Citera
2024-01-23, 14:01
Medlem
drinksareonmes avatar
Hög nivå som vanligt i denna delen av forumet.
Citera
2024-01-23, 16:04
Medlem
Pusts avatar
Den genomsnittliga kvinnan på OnlyFans tjänar 180 dollar i månaden före skatt. Så glamoröst är det inte som de får det att framstå som.

The Twitch Th0t Epidemic & Its Consequences
https://youtube.com/watch?v=ivK6k68dhFs&t=23m7s
Citera
2024-01-23, 20:06
Bannlyst
Skattebetalarna tar notan men processen är lång och mödosam.

Jag tycker du kör på.
Citera
2024-01-23, 23:16
Medlem
Flashbackaren22s avatar
Nåväl, jag har bestämt mig för att skaffa bröst men behålla kuken. Jag vet att det finns en stormarknad för porr med kvinna + man med bröst. Frågan hur svårt det är att hitta en kvinna som kan tänka sig gå med på det...
Citera
2024-01-27, 14:53
Medlem
Onan-erarens avatar
Citat:
Hej Flashback, jag förstår inte varför folk betalar för OF när det finns hur mycket porr som helst gratis på internet men uppenbarligen så tjänar dessa OF kreatörer väldigt mycket pengar så...

Jag är en 25 årig man som funderar på att könskorrigera mig till kvinna och starta en OF för att tjäna pengar, vad tror ni om min plan? Jag har redan halvlångt, tjockt och lockigt hår. Jag har även ett ganska smalt ansikte så tror att jag hade varit attraktiv som kvinna. Jag känner mig inte som en kvinna utan vill bara byta kön för pengarnas skull, tror det skulle vara värt det.

Frågor:
Är könskorrigering gratis?
Vad krävs för att få byta kön?
Tror ni att jag skulle kunna tjäna mycket pengar?

Man kan nog tjäna pengar även som man på only fans.
Citera
2024-01-27, 19:26
Avstängd
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grisus-Kristus
Jag funderar på att sy mig en kvinnodräkt av kvinnors hud.
Sedan kan jag öppna onlyfans.

Ja, Buffalo Bill var en bra och uppfinningsrik man.
Citera
2024-01-31, 22:46
Medlem
Citat:
Hej Flashback, jag förstår inte varför folk betalar för OF när det finns hur mycket porr som helst gratis på internet men uppenbarligen så tjänar dessa OF kreatörer väldigt mycket pengar så...

Jag är en 25 årig man som funderar på att könskorrigera mig till kvinna och starta en OF för att tjäna pengar, vad tror ni om min plan? Jag har redan halvlångt, tjockt och lockigt hår. Jag har även ett ganska smalt ansikte så tror att jag hade varit attraktiv som kvinna. Jag känner mig inte som en kvinna utan vill bara byta kön för pengarnas skull, tror det skulle vara värt det.

Frågor:
Är könskorrigering gratis?
Vad krävs för att få byta kön?
Tror ni att jag skulle kunna tjäna mycket pengar?
Du vet att typ 0,3% av OFs "kreatörer" kan leva på det va? Tror du att en svensk man som genomgått könsbyte kommer kunna göra det då?
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in